Zwanger worden na een miskraam

@Astrid, Huh?? Zou me ook kapot schrikken.. Wat een vaag gedoe.. Als je er nie van gediend ben, zou ik me niet verlagen naar zijn niveau.. Hoe kinderachtig.. Briefje op het toilet leggen omdat hij weet dat je naar de WC moet.. Ik zou het hem persoonlijk zeggen dat je daar klaar mee bent..

@Shari, Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad.. Al zenuwachtig voor woensdag.. Maak je niet te druk.. Hopelijk krijg je een mooi kindje te zien met hartactie!

Bij mij was idd te verwachten. Ik ga nu ronde 5 alweer in (na de MK dan) Begin er nu toch echt wel behoorlijk van te balen. waarom in eerste instantie allemaal zo makkelijk en moet het nu zo lang duren.. Maakt me best verdrietig als ik zo denk..

Liefs, Mayo

@ Mayo: de vijfde ronde is inderdaad best lang, kan me goed voorstellen dat je hierdoor teleurgesteld bent.
Maar ik weet zeker dat ook jij binnenkort zwanger zult zijn en een wolk van een kind op de wereld zet. Als ik alle berichten die je hebt geschreven zo terug lees, weet ik 100% zeker dat je een geweldige moeder zult zijn op ieder vlak.

@ Astrid: Een briefje? Wat een stomme actie. Als ik jou was zou ik me alleen niet verlagen tot zijn niveau en het direct tegen hem zeggen. Wat hij heeft gedaan is gewoonweg laf aangezien hij het niet persoonlijk tegen je zegt. Aangezien ik hem niet ken weet je waarschijnlijk zelf hoe het beste te reageren, en hou de eer aan jezelf...succes

@ Sjaar: Woensdag echo wow!!

Hier alles weer wat beter alles is klaar met verven echt helemaal klaar. Heb sinds gisteren ook geen krampen meer ( ik dank god op me blote knieen haha). Als dit inderdaad door de ovulatie kwam vind ik dat eigenlijk niet zo erg, zo weet ik tenminste dat ik op dat moment vruchtbaar ben...toch?? Of zie ik het weer helemaal verkeerd. Had vandaag toen ik naar de wc ging een klein beetje bloed, echt heeeeel weinig...raar dacht hey me ongi begint, maar nee kwam verder niks meer. Nou ja volgens de berekening na de mk zou het volgend weekend moeten zijn dus we wachten ongeduldig af.

Jenny

Ahh Jenny, Dat vind ik heel erg lief van je. Dank je!

Als je idd hebt geovuleerd van de week, moet je nog een week langer he.. +/- 14 dagen na de ovulatie.. Hou er rekening mee.. anders word je misschien teleurgesteld.
Heb je ook Hyves?

Liefs,

Indd dan zou mijn cyclus nu dus 5 weken bedragen ipv de normale 4 weken. Jammer kon altijd mijn klok erop gelijk zetten ik hoorde bij de geluksvogels van de nette 28 dagen en dat al jarenlang. Ja ik heb hyves :) als je het wilt hebben geef dan maar een gil.

Jenny

Hey dames,

Hier even kort berichtje van mij!! ik heb een heeeeeeeeerlijk weekend gehad, helaas moet ik morgenochtend weer vroeg op mn werk zijn, dus ik ga morgenavond hier even verder lezen.

Liefs Jen

Goedemorgen dames,

Het is nog heel vroeg maar ik heb even een vraag. Maak me nl een beetje zorgen want ik ben sinds gisteren een beetje begonnen met vloeien (helder bloed) Het zou wel erg vroeg zijn als ik nu weer ongi werd (dat is nu 19 dagen geleden) verder voel ik me ook niet ongesteld (geen pijnlijke borsten, die ik normaal wel heb of opgeblazen gevoel) Heb wel wat pijn in mn onderbuik maar dat voelt ook anders dan tijdens mn menstruatie normaal.

Naja jullie kunnen er ook weing mee natuurlijk..gwn afwachten of het doorzet..moest het alleen ff kwijt..

Goeiemorgen dames,

ook hier een kort berichtje, want ik ga zo naar het strand!

Hier nog geen nieuws, niet ongesteld en geen positieve test, helaas kan ik er nog niks van zeggen, heb wel een raar rommelend gevoel in me onderbuik zo nu en dan, ik herken het niet als ongi pijn maar goed, gewoon afwachten, woensdag ga ik weer testen.

@Astrid: Heeft die ex van jou een partner? Dan zou ik het briefje aan haar geven. Voor de rest zou ik niks doen. Als hij geen ex heeft zou ik compleet uit mijn dak gaan, maar slim is dat niet. Ik vind het wel een hele rare actie... Ik zou geen briefje terug leggen en zeggen dat je zwanger bent, dit gaat hem nog helemaal niks aan, dat is zo'n mooi nieuws dat je eerst aan je eerste omgeving verteld lijkt mij. Ik ga er vandaag even over na denken :D

@Jen: Welcome back! Hoe was het weer?? Ook bij jullie schitterend zeker?

@Jolien: Ik zou me er niet zo druk om maken, zolang je niet zwanger bent. Je lijf doet toch wat ie zelf wil.

Dames tot vanavond!

Liefs, Elena

Nee, ex heeft geen partner, das het hele punt dat ie dit soort dingen gaat doen, verschrikkelijk hoor! In een jaar of 10 kunnen de kids met de trein, als ze dan nog willen en hoef ik hem nooit meer te zien! Walgelijk!

Jen: fijn dat je zo'n fijn weekend hebt gehad, en volgens mij ook veel mooi weer he! Kleintje gemist???

Ben alweer 9 weken en 1 dag <3 !!! Nog twee nachtjes tot de d-day van ons he! Maar raar mayo, dat jij er niet eens in mag, alleen de vader en de moeder?! Misschien maar beter ook, of niet?
Probeer je eigen wel een beetje in te houden als je die fam ziet, anders verknal je het nog voor jullie zelf :s

Elena: 5 weken na de mk nu toch???

Hoe zit het met onze r.l.m??? (real life meeting) iemand nog naar de zondagen in september/oktober/november gekeken???

xx

Terug
Bovenaan