Zwanger worden na een miskraam

hoi hoi..

ist bij jullie ook zo warm? t zweet loopt me over de rug.. jugh..

k ben me best wel druk aan het maken over de echo van woensdag.. vind het doodeng.. ga dr weer met goede moed heen.. en dan? wie zegt dat t nie weer mis is?
vandaag 7 weken.. met een beetje geluk nog heel veel weken te gaan..

vanochtend belde mn moeder op.. eerst over van alles en nog wat gepraat.. en toen begon ze opeens te huilen.. dat ze het zo bijzonder vind om oma te worden.. en dat ze het helemaal geweldig vind dat ik moeder word.. dat ze t alleen zo jammer vind dat ze zo ver weg woont.. en ze kan dat hele stuk alleen niet rijden.. en trein is hier ook nie echt in de buurt.. en nou is ze dus bang dat ze veel van de zwangerschap en de kleine gaat missen.. dus ik ook janke.. snap wel wat ze bedoelt.. maar wat moet ik dan???

even een vraagje trouwens: als ik 's ochtends opsta ben ik zo trillerig.. ben net een parkinson patient (beste vergelijking die k nu even kan vinde.. sorry als k iemand beledig) nadat k wat gegeten heb zakt het wel wat af.. maar t is zoooo irritant! kennen jullie dit?

liefs

Hee,
wat mooi van je moeder dat ze het zo leuk vind sjaar, de mijne zei bij de eerste 'wel de lusten, niet de lasten!' oke...

Ik kan je niet helpen met je trillerigheid, herkend het niet, zou niet weten wat je er aan kan doen.

Ik ben net met dionne naar de consultatiebureau geweest. Ze is nu eigendelijk 10 kilo!!!! 87 cm!
Maar ze heeft een hartruisje...?! weet iemand daar iets over? Nu moet dat worden negekeken, niet met spoed maar wel nagekeken...

Ik heb ook het een en ander gevraagd over wat nu te doen hier in in dit land nu ik zanger ben, heb een paar informatieboekjes gekregen en ze zou me nog terug bellen over het gezamelijk ouderlijk gezag, dat kende ze niet eens...?!

Ik ben kapot moe, had graag ff gaan liggen maar er komen over 10 min mensen naar het huis kijken, grrrrr!!! Ben kapot joh!

Sjaar: je angst over die eerste echo, zal iedereen hebben na een mk, ik ging ook met trillende beentjes naar binnen... het blijft eng, maar er zit niets anders op dan te gaan! Hopelijk kunnen ze al een hartje zien, normaal wel he met 7 weken en 3 dagen, dat stelt je dan hopelijk een beetje gerust!
Ik zal voor je duimen, en voor mezelf :) Oh, ja en voor Mayo natuurlijk!

xx

He dames,

ik zelf heb nu 4 weken achter de rug en begin nu aan de 5de week na de mk... Nog steeds niets te melden...

@Sjaar: Leg anders crackers op je nachtkastje, kan je eerst wat eten voor je uit bed komt!

Ik ben ook kapot, kwam ff snel kijken, morgen schrijf ik meer, dan heb ik avond dienst en heb ik alle tijd in de ochtend.

Liefs, Elena

Shari, die trillerigheid lijkt wel een te lage bloedsuiker. Je verbruikt heel veel door de zwangerschap. Die tip van Elena over die crackers lijkt me een goed plan!
Hier niet veel nieuws. Zou vandaag m'n ei moeten hebben, maar merk er niks van...
Wel zaterdag geklust. Dus dat moet voldoende zijn.
Die zwemmertjes overleven wel 3 dagen in ons geval.

Edith

Astrid, dat hartruisje bij Dionne.
Meestal verdwijnt dat vanzelf.
En heeft dat niks in.
of ze moet nog andere klachten hebben: moe, niet willen spelen, blauwe lipjes.
Is het een gezond en vrolijk kind dat is er meestal niks aan de hand. Maar wel netjes dat het wordt nagekeken.
Hopelijk stelt dit je gerust.

o ik ben weer zo lekker stom bezig geweest vandaag grrrr. Had een sensitest gekocht om deze volgende week ofzo te doen. Maar mevrouw kon hoe ongeduldig uiteraard weer niet wachten. Hij gaf niet zwanger aan wat ik eigenlijk al verwachte. Het stomme is alleen dat ik er niet door teleurgesteld ben, omdat ik namelijk denk dat ik al wel zwanger ben. Ja weet t maar ach beetje hoop kan geen kwaad toch.

@ mayo : mijn hyves is jenny-de-ruyte

Edith: bedankt voor je reactie. Als de dokter zegt 'hartruisje' klinkt mij iig niet goed in de oren :s Word je toch een beetje bezorgd van he!
We hoefden geen haast te maken met het na te laten kijken maar beter wel even te doen (al is het maar voor mamas hartje :s)

jenny: lekker bezig! Ik snap het alleen niet. Je hebt een negatieve test maar je bent niet teleurgesteld want je denkt wel zwanger te zijn?! oke... dan gewoon te vroeg getest dan?
NOD 30-08, toch ruim te vroeg idd, als je al regelmatig bent natuurlijk. Hoe dan ook, we duimen natuurlijk, je zou niet de eerste gelukkige zijn die in ronde 1 na mk terug zwnager is!

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Jen(KNUTSELJUF)-NOD 29/08 -ronde 1 na 2e
mk- kind 2
Jenny (JENNYBABEK)- NOD30/08 - ronde 1 na mk- kind ..
Jolie -NOD 2/09 -ronde 2 na mk -kind 1
Edith - NOD 08/09- ronde 2 na 2e mk - kind 3
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 20/09 -ronde 5 na mk- kind 2

Hallotjes!!

Elena, Wacht rustig af.. Meer kan je momenteel niet doen.. Behalve lekker door klussen en hopen dat je zsm zwanger of ongi word.

@Jenny, Heb je toegevoegd hoor.. Je hebt idd iets wat te vroeg getest.. Alles kan nog.. Wachten is vreselijk.. maar er zit helaas niets anders op!

@Edith, Hopelijk een mooi ei voor jou en maar hopen dat het snel weer raak is!

@Shari, Tijdens mijn zwangerschap van Keano had ik dat ook. Ik zag op een bepaald moment allemaal vlekken tot dat mijn bloedsuiker zo ver daalde dat ik iedere keer onderuit ging. Ook mijn bloeddruk was heel laag. Op bed blijven liggen en eerst een crackertje eten voor dat je daadwerkelijk opstaat. Doe het rustig aan.. Neem extra suikers (fruit etc) en wat goed helpt is drop! Maar niet lekker als ontbijt. =P

@astrid, Dionne is wel erg klein he? Keano is 11 kilo en ook ongeveer zo groot en hij is 1,5. Maak je niet te druk om het ruisje. Snap dat het verontrustend klinkt maar net zoals Edith al zei, groeien ze er vaak over heen.
Enne, Regel dat gezag.. zal een opluchting zijn voor je vriend!!! Wat een ellende is dat zeg!

Astrid, Shari, Nog 2 daagjes!!

Thuis stijgt de spanning vreselijk. Manlief kan bijna niet meer slapen en is 1 brok spanning. Ik heb het zo met hem te doen. Ik heb ook veel stress maar ik hoef die zaal niet in.. Het is biologisch gezien niet mijn kind.. Was het maar woensdag, dan was het achter de rug.. Wel krijg ik er een hard hoofd in.. Ik weet niet of het allemaal zo makkelijk zal gaan als we hopen!

Wel zag ik dat mijn ronde niet helemaal klopt.. Ronde 6 alweer. Pffhhh..

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Elena- NOD 22/08- ronde 1 na mk- kind 1
Jen(KNUTSELJUF)-NOD 29/08 -ronde 1 na 2e
mk- kind 2
Jenny (JENNYBABEK)- NOD30/08 - ronde 1 na mk- kind ..
Jolie -NOD 2/09 -ronde 2 na mk -kind 1
Edith - NOD 08/09- ronde 2 na 2e mk - kind 3
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 20/09 -ronde 6 na mk- kind 2

Terug
Bovenaan