Zwanger worden na een miskraam

Hallo dames!

Was ik dan weer...

Rustig afwachtten...RUSTIG AFWACHTTEN??? Wat is dat????? Nee hoor grappie... Kunnen er toch niks mee doen...

@Sjaar: geef het morgen even aan bij de VK dat je hier last van hebt! Daar zijn ze voor :D

@Marjoleine: Ik hoop echt dat het snel achter de rug is allemaal, zowel voor jou als voor je partner...Ook hier wordt geduimd woensdag!

@Jenny: Ik ken dat, een negatieve test en toch niet teleurgesteld. Ergens weet je dan dat een negatieve test niks zegt... Dus het is meer voor de fun en als hij positief is is het meegenomen!

Komende week zal er niet veel geklust worden hiero... Heb 4 avonddiensten en vriendlief werkt overdag... Zijn wekker gaat om 04:45 en is niet blij als ik hem wakker maak voor sex... Hij werkt in de bouw en is gesloopt als het zulk weer is... Beetje jammer, maar ik snap hem wel. Ik zal me best doen om hem met rust te laten... :D

Liefs Elena

goeiemorgen!
Ik heb weinig te vertellen, alleen dat ik hoop voor het beste voor jullie mayo! hoe laat is de rechtzaak?

Edith: weet jij soms waar suus schrijft, OF ze uberhaupt nog schrijft? Ik ben zoo benieuwd of het goed gat met haar! I heb een bericht achter gelaten bij februari mamas 'vol ongeloof' die had zij geopend, maar ik zie haar nergens meer schrijven...

verder, niets bijzonders, ik begin een beetje meer energie te krijgen, gek genoeg, ik dacht dat ik knock out ging door die pillen maar het zal wel een combi zijn van de pillen en de hormonen, dat het nu iets beter gaat. Morgen dan de echo, 16h, toch weer spannend he, ik zou zooo blij zijn als het weer goed zit, en ik weet dat ik dan weer terug mag met 12 weken al! Dat duurt ook niet te lang!
Ga vandaag een beetje knutselen met de kids, vinden ze leuk he, jordi is er echt serieus mee bezg maar mien (dionne) kan ik meestal na het knutselen geheel onder de douche zetten als ze weer een haar buik heeft ondergeschilderd...
Nog een paar dagen dan gaat Jordi naar school! Eindleijk! 2 maanden is veel te lang, ben wel bang dat het weer janken en brullen zal zijn in he begin, maar we zullen het zien he!
Ja, dion is echt een uk! Maar het balletje op de grafiek was groen en niet meer ALARM rood! Dus ze trekt wel een beetje bij. Nogmaals ik ben zelf ook niet verder gekomen dan 1.57cm... :s klein is fijn toch?

Liefs astrid

hoi meiden..

ik heb niet zoveel te melden.. behalve dat ik nie vooruit te branden ben vandaag..pas om tien uur uit bed.. en nu nog in pyjama.. kan me dr nog nie toe zette om ook maar iets te doen.. t helpt ook nie dat k weer zo misselijk als een hond ben.. mja.. we hebben t er voor over..

@astrid: mijn nichtje heeft ook een ruisje in dr hartje.. zijn ze meteen na de geboorte achter gekomen (ze word volgende week n jaar) en hoewel ze nu zo af en toe na t ziekenhuis moete voor controle is er eigenlijk niets aan de hand.. ze moet eroverheen groeien..
oh jah.. ennuh.. ik ben 1.59m k ben blij dat ik eindelijk een keer niet de kleinste ben:D sorry als je me nu vervelend vind.. :p

liefs

He ladies,

ik heb een vraagje...

Ik heb steken in mijn onderbuik! Niet zomaar steken en niet constant, alleen als ik kracht zet op mijn buik. Als ik schuin rechts onder mijn navel duw, dan krijg ik een steek en die voel ik in mijn baarmoeder.

Kent iemand dit? Kan dit misschien zijn van een innesteling? Heb namelijk nog geen ongesteld heids klachten maar de test vanochtend was ook dik negatief... Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik van het weekend een eisprong heb gehad en dat die net is bevrucht...

Ik heb geen idee in ieder geval!

Help??!

Liefs, Elena

Oh ja, en ook als ik me uitrek schiet er een steek in me onderbuik... het kan natuurlijk ook mijn eisprong zelf zijn... Hmm daar wil ik niet aan denken, heb al 2 dagen geen sex gehad en zit er de komende 4 dagen ook niet aan te komen... grrr

Liefs!

ennuh elena:

k wil je nie teleurstellen: maar t kan zooooveel zijn..
als k eerlijk mag zijn.. volgens mij ben je jezelf een beetje gek aan het maken (deed ik ook hoor... en denk dat iedereen het hier wel kent)

mijn advies: rustig aan.. (hoe moeilijk dat ook is) en toch maar even afwachten..

sorry!

Elena, ik denk dat het eerder een eisprong is (lees mijn pijnen en mayo's pijnen) dan een innesteling. Kan een innesteling ook pijn doen???? Nooit van gehoord. bloedverlies wel maar pijnen bij innesteling heb ik geen idee. Je bent iig erg positief ingesteld, maar ik hoop dat je je wel 'beschermd' voor het geval dat het misschien niet zo snel gaat als gehoopt...

Jeeeuuuuj, sjaar, een solicitatiegesprek... terwijl je zwanger bent...:s maar je bent het nog niet verplicht te vertellen toch??? Pas met 3 of 4 maanden nietwaar?
Succes! Wanneer is het?

xx

Terug
Bovenaan