Zwanger worden na een miskraam

hoi hoi..

sollicitatie dinsdag om kwart voor 4.. keb er gewoon zin in.. tis voor invalpool.. ma da maakt me nie uit..dan ben ik in ieder geval binne..

jeetje meiden.. ben de dag al bijna door.. vanaaf alleen thuis.. ma vriendlief had bedacht dat ik maar appelflappen ging maken.. dus heeft ie t bladerdeeg al opt aanrecht.. 10 appelflappen met zn 2en:S

nog 1 nachtje slapen en dan weet ik meer! heb er toch wel wat vertrouwen in.. k denk wel dat k met knikkende knietjes dr heen ga..

spannend!

liefs

Spannend sjaar, nog een nachtje slapen! En jij mocht in de ochtend nietwaar?

Ik merk dat ik zelf ook weer nerveus begin te worden (hoeveel bewijs wil je dat het goed gaat he :s) 12 weken grens eerst maar.

Vandaag achtergekomen dat de oven hier kapot is gegaan. Nou, ik word me toch moedeloos van dit huis he, nooit, nooit, nooit ga ik nog langer dan twee maanden in een andermans huis wonen! Ik vind het vreselijk. Moet je indenken dat ik van kinds af aan (12 jaar) bezig was met het opleuken EN schoonmaken van mijn kamertje. Muren verven en meubels anders zetten in mijn kamertje. Op mijn 14e had ik van mijn spaarcenten een STOFZUIGER gekocht (ik weet het, lichte vorm van smetvrees ben ik bang) en nu hier...
het behang rolt bijna van de muur, het ziet er niet uit, allle kasten liggen vol, de douche is kapot, de kraan in de keuken lekt aan alle kanten en die door die hond is alles vies. Ik word er soms echt verdrietig van! En ik houd van koken, ja, geloof het of niet; vooral met de OVEN!
nu heb ik in al mijn woede plek gemaakt dat mijn oven in de keuken erbij past en zal jon maar dit weekend met iemand mijn oven naar boven halen, die staat nu in de garage! Ik word echt gek hier soms, ik verlang zoooo naar verhuizen, mijn eigen plekkie, mijn eigen geuren en alles schoon!!!
Het enige leuke is dat ik met jon kan leven maar had ik het geweten dat ik het zooo zwaar zou trekken, had ik dat nog wel een half jaartje uitgesteld.

Sorry voor mijn gezeur, ik wil niet altijd tegen Jon zeuren over dat huis, dus jullie zijn een keer de gelukkigen!
Moet ff rusten nu, ik merk gewoon de stress aan mijn buik! Gek wijf ben ik he :s
xx

Nog een nachtje....

Hello ladies,

Gillend word ik zo langzaam aan echt heel erg gek. Morgen is de dag.. De spanning momenteel is extreem hoog! Ik loop de hele dag te shaken... Letterlijk dan.. Paar keer heel dizzy geworden en een knoop in mijn buik van heb ik jou daar! Gisteren kon ik me nog wel redelijk concentreren op mijn werk maar vandaag ging dat echt niet lukken. Bijna niets uit mijn handen gekomen maar geen haar die er over dacht om naar huis te gaan.
Heb me zelf gedwongen om wat te eten.. gelukkig ging dat wel goed..

Nu hopen dat we slapen vannacht..

De stress heeft zelfs invloed op mijn menstruatie.. Nu al bijna over.. Hopelijk blijft dat zo!

Astrid en Shari, Heel veel succes morgen.. proces is om 10.00 uur dus denk niet dat ik jullie nog spreek!

Liefs, Mayo

@Elena: ik werd de eerste cyclus na mijn mk ook gek van de kwaaltjes. Rare buikpijn, rare steken, rare misselijkheid.
net of je lijf weer moet "resetten" . die steken van jou klinken idd als een eisprong, maar zeker weten doe ik het niet.

@Astrid: Suus schrijft op het forum Zwanger worden, pagina 20, derde kindje 3. het gaat goed met haar hoor!!!!

gisteren wschl m'n ei. s Avonds toch wel steken rechter eierstok.
Maar geen transparant slijm. dus weet nog niks...

Nou ja, ik kijk wel.

@Marjoleine: meid, wat een stress, hoop er echt het best van voor je!!!

@Shari: heel veel succes met je sollicitatiegesprek! Leuk!

Edith

Eisprong... Klinkt goed!

@Sjaar: Spannend meid, een sollicitatie! Je bent verplicht om je zwangerschap voor de 26ste week te melden dacht ik. Dus geen zorgen, je bent NIKS verplicht nog!

Ik heb geen tijd om verder te typen, ik ga manlief wakker maken, of ie nou wilt of niet :D:D

Enne, positief moeten we allemaal blijven hiero dames! Anders worden we straks chagerijnige dames en dat vind niemand leuk! Haha!!

Ik ben zo blij vandaag... CLIENT HEEFT DE KLACHT OFFICIEEL INGETROKKEN!!! YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Sorry hoor dames, ik heb alles gelezen, morgenochtend heb ik weer alle tijd voor jullie... Eerst mijn eventuele eitje voeden, kunnen niet hebben dat ie straks honger lijdt he... Hihihi

Slaap lekker en tot morgen!

Liefs, een supervrolijke Elena

hoi meiden..

ff snel berichtje van me..ben zoooo zenuwachtig.. gelukkig loopt ook vriendlief door t huis te ijsberen.. k voel me in ieder geval nie alleen daarin:p

@elena: beter!!!! dus je hebt t gevierd gisteraaf?:p hihi..

@astrid: k snap dat je t goed zat bent.. wat is nu beter? dat t snel verkocht word? of zul je het toch nog eventjes uit moeten zingen (ivm werk enzo?)
jij moet vanmiddag pas om 4 uur toch? nou tegen die tijd ben ik wel terug.. :D hopelijk met goed nieuws!

@marjoleine: heeeeeeeeeel veeeel succes vandaag! alst goed is is morge alles achter de rug!!

wish me luck!

liefs

hee,
heb je nog kunnen slapen sjaar???
Spannende dag vandaag he, Mayo is al bij de rechtbank en jij misschien al onderweg naar het ziekenhuis???

Elena, wat fijn dat die klacht is ingetrokken!

Edith, ik ga gauw ff kijken! Ik wist dat ze op vakantie was maar dan zou ze wel heeeeel lang weg blijven! Bednakt!

Meiden, ik houd jullie op de hoogte!
liefs as

Terug
Bovenaan