Zwanger worden na een miskraam

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

5000 kilo van mn schouders.. meteen een klein knipperend hartje in beeld.. t mooiste beeld dat ik ooit heb gezien.. volges de vk vandaag 7 w 1 dag.. dus een dagje achter.. ma das okeej.. maandag over 2 weken volgende echoo..:D

liefs

Snelle reactie, vertel jullie later over de rechtzaak..

Astrid, heel veel succes!!

Shari, Ben super blij voor je!! Wat een stress he?

Elena, Blij dat de klacht is ingetrokken!

Liefs, Mayo

Hallo Dames,

Getver ik heb hier echt een baaldag...bleh. Ik ben ziek (misselijk, hoofdpijn, spierpijn koorts) en moest me dus vanmorgen ziek melden terwijl ik daar pas 3 weken werk. Ondanks dat ze gewoon lief reageerden en me beterschap wenste voel ik me dan toch lullig. Maargoed..daarbij ben ik nog steeds ongesteld of wat het ook mag zijn. Gister was het over dacht ik maar vanmiddag is het weer begonnen (eigenlijk zou ik mn nod pas volgende week woensdag hebben) vind het echt zo vervelend want nu weet ik helemaal niet meer hoe mn cyclus loopt. Weet iemand hoe ik nu moet tellen tot mn eisprong?

@shari. Wat fijn voor je meid!Lijkt me echt zo'n geweldig moment!
Goed ook dat je een sollicitatiegesprek hebt!Als invalkracht werken is een goed manier om ergens binnen te komen!

@Marjoleine: Tis al een beetje laat om je nog succes te wensen..maar ben erg benieuwd hoe het is gegaan!Hoop het heel erg voor jullie

@Elena:Goed dat de klacht is ingetrokken zeg!Dat zal vast een boel stress wegnemen! oh en succes met het klussen (en overhalen van je vriend ;))

Liefs Jolien

ah, ja zo ja, mayo shcreef het ook al fout eerder!

Geweldige mooie echo! Kleine beeb van ruim 2.5 cm, met een hartslag van 177 per min! Bloedklontertje is helemaal verdwenen dus gaat perfect!
Heb even verder niet gelezen want ik voel me niet lekker, tot straks misschien!

xx

Terug
Bovenaan