Zwanger worden na een miskraam

He dames!

Hier ook nog steeds zwaar negatieve testen... GRRR Ik heb ook eigenlijk alleen last van zere tepels, en dat kan beide kanten op gaan. Heb dus echt geen flauw idee wat het gaat worden.

Als ik eergister mijn ei heb gehad dan heb ik echt pech gehad, had vriend wakker gemaakt maar die wilde echt niet, gister idem en vanavond is het ook zo. Is wel balen hoor die avonddiensten met dit soort dingen..!

@Mayo: Het duurt misschien dan wel weer langer, maar het wordt steeds moeilijker voor haar lijkt wel om haar gelijk te behalen en haar woord te kunnen bewijzen. Hou moed, de aanhouder wint!

@Astrid/Sjaar: Heerlijk dat jullie een mooie echo hadden! Ik ben jaloers!!!

@Jen: Ik duim voor je dat je ei voor of na de excursie is, lekker beroerd anders! 7 Rondes duurt ook inderdaad erg lang. Maar volgens mij geniet je dan wel intenser van je uk of niet?

Als ik iemand vergeet, sorry! Het is nog zo vroeg... :O

Liefs, Elena

Hallo,

mayo: jeetje wat een gedoe allemaal! Wat astrid ook zegt (en dat is niet om je te ontmoedigen) de moeder heeft in dit soort zaken altijd een voorsprong. Hoe jammer dat soms ook is.En aan de andere kant is dat soms ook goed (ik zeg beslist niet dat dit in jullie geval zo is)kinderen hebben een onverbrekelijke band met hun ouders en ook al is de situatie daar niet ideaal, soms is dat beter dan in een totaal andere omgeving opgroeien zonder de echte ouders (kijk hoeveel psychische problemen er onder geadopteerde jongeren zijn) Maargoed bij jullie (bij zijn vader) is hij denk ik zeker in betere handen dan bij zijn moeder. Maar nu ben je dus nog niet van de stress af eigenlijk?

Wat mezelf betreft :) Ik ben nog steeds ziek thuis. Voel me al iets beter maar de locatiemanager van mn werk had aangeraden om nog deze week thuis te blijven en goed uit te zieken. Ik zelf denk dat dit niets te maken heeft met die ongi hoor. Ik heb echt griepverschijnselen zoals spierpijn, hoofdpijn, koorts, keelpijn etc. Mocht ik volgende week nog ongesteld zijn dan neem ik idd even contact met mn huisarts op.

Nou ik ga weer even plat. tot later!

liefs Jolien

Hoi!
Jenny: die witte vloed heb ik alleen de laatste keer gehad toen ik zwanger bleek te zijn (heb het trouwens nog:s), vorige keren toen ik zwanger was niet op gelet!
Maar het gekke is dat ik alle keren dat ik NIET zwanger bleek te zijn gevoelige borsten had en de laatste keer juist niet.... Het zou een goed teken kunnen zijn... maar ja, het hoef niet dat weten we ondertussen wel he :s

Mayo: ik krijg met 12.4weken de echo waarbij de die triple test kunnen doen, maar dat wil ik niet. En niet beter te weten (van mijn eerdere zwangerschappen) krijg je in het ziekenhuis bijna elke keer een echo, dus het zal zeker nog niet de laatste zijn. Ik heb er vvan jordi en dionne ook een stuk of 7

Jen: lekker gefeest? Kleine mannetje niet gemist?

Elena: klote he, dat het zo moeilijk te combineren is met jullie werk, en je doet nog wel zo je best hem te verleiden toch?
Ik moet zeggen, Jon durft niet meer. We hebben maar 1 keer ex gehad de laatste 4 weken :"( hij vind het eng, wil niets kapot maken (wat denken ze wel niet he :p) ... ik hoop alleen dat het niet nog 7 maanden zo doorgaat, boooehhhoooe, maar ja, we zijn iig zwanger.

demetje: nog steeds ziek thuis? Naar de dokter geweest of word het al minder? Wij hebben een week of drie geleden ook allemaal griep gehad hier hoor, wat wil je ook met dat rare weer. Hopelijk snel weer beter!

Oh en ik ben blij dat ik die pillen niet meer hoef! Heb 10 keer mer energie, moet nu wel uitkijken dat ik niet gelijk te veel ga doen, heb natuurlijk geen bal gedaan de laaste drie weken!

Liefs as

goeiemorgen!

@jenny: ik heb die witte vloed ook! alleen als ik zwanger ben.. dus jah wie weet..wanneer was je nod?

@marjoleine: k had zo gehoopt dat t gister afgerond kon zijn voor je! wel balen dat t nu alleen nog maar weer langer duurt.. ma als ik zo die verhalen van je lees heeft de moeder weinig kans jah.. dus dat maar in je achterhoofd houden of niet?

@dametje: mexicaanse griep?:p een zwager van me heeft t waarschijnlijk wel.. en keb al een paar keer op zn kind gepast.. dus misschien krijg k t nog wel.. mja beter nu dan als k straks 9 maanden ben volges mij..

@astrid: geen pilletjes meer? beter.. hier ist trouwens andersom.. ik durf nie.. mijn vriend loopt de hele dag achter me aan te vangen.. hihi.. net alsof ie elke dag geiler word.. k noem m ook konijntje nu:p

@elena: misschien moet je t omgekeerd doen? je man achter jou aan laten komen? dus euh.. geen aandacht aan besteden.. euhm.. je oudste kloffie aan doen? zoiets? of helpt da nie bij jou man?

@allemaal: ik heb zo geen energie.. kom geen stap vooruit.. als k beneden aan de trap sta denk ik wel eens: k ga wel op de bank slapen.. echt nie normaal.. nou heb ik vanmorge de dok gebeld.. k vind dat k maar moet bloedprikke voor bloedarmoede enzo.. hij belt alst goed is vanmiddag terug..

liefs

He Sjaar!

Helaas maakt het voor mijn vent niet uit hoe ik erbij loop, het is gewoon de druk die hem opbreekt en daarnaast slaapt hij al als ik thuis kom uit mijn werk. Ik ben rond half 12 pas thuis, en zijn wekker gaat alweer om 5 uur. Niet echt sfeerverhogend dus.

We hebben afgesproken dat ik hem niks meer vertel over mijn vruchtbare dagen, ik bespring hem gewoon als het zo ver is, dan is er een druk af bij hem omdat hij niet weet of het 'moet' of dat het gewoon fun is.

Nu is dat een beetje moeilijk omdat ik natuurlijk niet weet wanneer ik vruchtbaar ben omdat ik nog steeds niet ongi geweest ben na de mk. Er van uit gaande dat ik wel eerst ongi ga worden en niet meteen zwanger, dan gaan we dit plannetje dus uitvoeren. Oh en natuurlijk ga ik aangeven dat ik wat meer ochtend dienst wil werken... Dan ben ik 's avonds gewoon thuis :D

En als je zo moe bent, ga dan lekker slapen! Je hoeft niet te werk en je hebt nog geen koters rond rennen, dus neem het ervan, je lichaam ondergaat nu zoveel veranderingen!!

Liefs, Elena

ey elena,

okeej ik snap m.. de situatie in idd niet echt handig.. maar diensten ruilen dan om weer 's ochtends te werken?:p

ik vind het zo vervelend dat ik zoo moe ben omdat ik dus ontzettend weinig doe.. t huishouden heb k al 1,5 week nie meer gedaan of zo.. de was nog wel.. en nog wel een bezem door t huis gehaald.. maar daar blijft het wel ongeveer bij.. dus heel veel komt op vriendlief neer.. en dan voel ik me weer schuldig.. want hij werkt ook de hele dag.. dus vandaag ga k gewoon door.. dan vanaaf ma heel vroeg na bed.. vandaag gaat t huis zo goed als schoon!

keb trouwens in mn verleden ook bloedarmoede gehad.. (nooit vanaf geweest denk ik) ma k ben zo slecht in medicijnen enzo..mijn toenmalige dokter moest echt dreigen met elke week spuiten.. toen pas ging ik medicijnen slikken:p

liefs

Hahahahah je hebt er zin in denk!

Je hoeft je toch niet schuldig te voelen? Je kweekt een mens hoor! :)

Ik ga straks weer werken... Totaaaaaal geen zin in!

Gister was een zware werkdag, een client functioneert op 2 jarig niveau als ze boos is, of als ze ergens mee zit en gisteren was ze echt niet gezellig! De hele dienst voor politie agentje moeten spelen... Echt slopend... Maar ach... Maandag heb ik weer weekend.. Heerlijk...

Liefs, Elena

@ astrid & sjaar : De vorige keer dat ik zwanger was ( ook de keer van ruim 5 jaar geleden ) had ik hier dus ook last van en verder nooit. Als ik vanaf de dag van mijn mk zou rekenen en weer meteen terug zit in mijn cyclus van 28 dagen zou dus morgen of zondag mijn nod zijn...........spanning loopt dus aardig op hier. 5 jaar terug verviel ik namelijk gelukkig meteen weer in mijn oude cyclus. Helaas afwachten nu dus :(

Terug
Bovenaan