hee,
ik hoop dat het plekje voor morgen nog vrij is want er komt nog steeds niets. Ja, een ieniemienie stolseltje... ik weet ook niet hoe groot het is wat er nog zit maar zal allicht meer zijn. Dus morgen hebben we weer wat te doen. Ik begin nu een beetje in een "acceptatiefase" te komen, gek hoe dat gaat he, net als rouwverwerking, eerst ontkenning en ik heb alle mogelijke manieren in mijn hoofd gehaald om te denken dat ik niet hoef te worden gecureteerd. Maar het is niet anders. Ik ben wel, als ik heel eerlijk ben, heeeel erg aant twijfelen of ik wel of niet die pil neem... Jullie hebben het allemaal niet gehad en ik zie het nut er niet zo van in, ben alleen bang voor ontpillen of iets... Hij mag me wel heel goed uit gaan leggen wat het nut ervan is... Waarschijnlijk vind manlief het niet goed als ik het niet neem, dus heb ik weinig keuze maar toch...
Wat ik me nou af zit te vragen he, misschien weten jullie dat wel, of jij Laura, die stukjes die er nu nog zitten, is dat puur weefsel van de zwangerschap of kan dat ook gestold bloed zijn van de wond die overblijft na het verwijderen van het zakje (als er uberhaupt een wond ontstaat...) Ik hoop dat jullie het begrijpen wat ik bedoel, mijn punt is, kan dit feest nu alleen nog maar minder worden òf (door gestold bloed of iets) ook weer erger worden...??? vervolg..., zit er nu ook nog een kans op een derde curetage in? (zo ja, dan doe ik die vent wat aan, ik meen het!)
Ik ga er niet vanuit hoor en ik denk zelf dat die stukjes weefsel zijn van het zakje en niet gestold bloed en na twee keer zullen ze alle ellende toch wel uit mijn lijf hbben, niet? Wat ik wel fijn vond te zien, waren die eitjes in die eierstok, dat ga ik vragen of ze het nog een keer laat zien, ik vond het idee wel fijn dat er toch nog iets goed zit tussen al het slechts, wachtende eitjes...
En ik weet nu ook, nu ik dan 4 dagen die pil niet meer slik, dat alle bultjes op mijn rug en decolete en gezicht :s, daar vandaan komen. Ja, ik het er niets aan dat te weten maar toch, moet toch ergens iets positiefs in zien (is overigens NOG een rede NIET weer die pil te slikken...) Wat vinden jullie nou? (sorry dat alles zo door elkaar gaat hoor) wel of niet pil, kijk, als het is om de boel rustig te maken en mijn cycles sneller in regelmat te krijgen, wil ik het wel 2.5 week doen (ipv 3) ik kan dan waarschijnlijk toch niet eerder zwanger worden EN ik kan de ms plannen en zo misschien dus inderdaad die cycles eerder terug hebben... pfff, wat een dilemma
Ik hoop maar dat na deze verschrikkelijke periode ik die pijn bij dat ei snel terug heb, en weer kan voelen, dan kunnen we er weer voor gaan he...
En ik zit verschrikkelijk met die bruiloft in mijn maag, misschien dat ik daarom nu ook zo van streek ben, ik zal het uitleggen. Die bruiloft is 13 juni, ik zou dan goed zichtbaar zwanger geweest zijn, en de meeste daar wisten het ook, en nu heb ik niks. Nou heb ik in mijn kop dus een streven om voor die 13 juni zwanger te willen zijn, (ik kan zoveel wilen, ik weet het) ik weet dat het dan alsnog niet zichtbaar is maar voor mijn gevoel... Nu had ik dus april en mei .... maar nu alleen nog mei als alles DAN een keertje goed is. het slaat nergens op dat weet ik, ik ben een beetje raar :s
Ik laat jullie weten hoe het is gegaan vanavond, en soooorrryyy dat ik zo veel heb geschreven maar julie snappen mij WEL en ik krijg eerlijk gezegd deze keer meer steun van het forum dan van mijn vriendinnnen...
xx