Zwanger worden na een miskraam

Lieve meiden,
ik ben weer terug. Heerlijk weekend gehad met mijn vrienden. Lekker bijgekletst. Ook fijn met twee vriendinnen kunnen praten die ook een mk hebben gehad. Maar ook heerlijk samen uit gegeten, gelachen en flauw gedaan. Was echt goed. Even de batterij opgeladen...

@crazy, fijn dat het bij jou op de natuurlijke manier is gegaan en dat vloeien nu gestopt is. Voor je cyclus moet je idd uitgaan van de eerste dag bl verlies van de mk, maar ik hoor van meerdere meiden dat na een mk het toch wat langer duurt. Soms zo'n week of 6.
Ik heb dus idd ook geen idee van mijn NOD en als ik niet dat weekend met mijn vrienden had gehad had ik ook gewoon afgewacht en geen test gedaan hoor...ik zie wel...

@Astrid: meid meid, wat gun ik jou dat je je weer beter voelt. Jij zit dus ook nog met je Von Willebrand. Lastig hoor....Ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent en hoopt dat het nu eindelijk eens achter je kunt laten. Dan meer weer een cur....helaas....

Hoop het allerbeste voor je....

Edith

@JoDi2: Meisje toch, ik heb echt met je te doen!! Het schiet zo ook niet op he?? Ik hoop gauw dat je deze ellende achter je kunt laten en het allemaal een plekje kan geven!! Dikke knuffel!!

@Edith: Wat fijn dat het weekendje je zó goed heeft gedaan!! Kan me voorstellen dat je daar wel wat van opgeknapt bent!! Fijn hoor!!

Hier gaat het wel naar omstandigheden. De laatste paar dagen heb ik het weer wat moeilijker... Zit er weer veel aan te denken enzo... En ik zie echt óveral zwangere vrouwen, pffffffffff!! Sorry, hoor maar dat steekt dan wel even. Wij zijn gewoon weer aan het klussen. En we zien wel...

Tot gauw!!

Liefs Crazy Girl

...pfff... ik ben het zooo zat he. Heb de hele ochtend gebeld, eindelijk de assistente aan de lijn, ik kan morgen ochtend 09.00h komen voor een echo weer, en als ik een cur moet krijgen kan het nog deze week, maar ze probeerde de hoop nog te houden dat het niet hoefde, ach, hou toch op! Alleen heb ik deze week geen oppas waarschijnlijk en de oudste heeft ook vakantie, dus mijn vriend moet me dan wegbrengen en bij de kids blijven, ben ik verdorie nog alleen in het ziekenhuis ook, met die stomme fransen!
Eerst maar weeeeeeeeeeeeeeeeeer afwachten... Ik ben het zoooooo zat he. :((

quote: JoDi2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-04-2009 11:34:55'));

...pfff... ik ben het zooo zat he. Heb de hele ochtend gebeld, eindelijk de assistente aan de lijn, ik kan morgen ochtend 09.00h komen voor een echo weer, en als ik een cur moet krijgen kan het nog deze week, maar ze probeerde de hoop nog te houden dat het niet hoefde, ach, hou toch op! Alleen heb ik deze week geen oppas waarschijnlijk en de oudste heeft ook vakantie, dus mijn vriend moet me dan wegbrengen en bij de kids blijven, ben ik verdorie nog alleen in het ziekenhuis ook, met die stomme fransen!
Eerst maar weeeeeeeeeeeeeeeeeer afwachten... Ik ben het zoooooo zat he. :((

Oh meisje toch! Ik kan me goed voorstellen dat je het zat bent!
Wat duurt het allemaal lang zo!
Morgen voor de echo, ga toch voor je duimen dat het toch schoon is van binnen.
Maar anders wel voor de currettage.
Dat is wel balen dat je dan alleen moet! Zeker bij zo'n emotioneel gebeuren wil je toch het liefst dat je lief bij je is he!
Heel veel sterkte en ik wil je van ag=f hier ook een dikke cyberknuffel geven!
Nu maar hopen dat ze daar een beetje hun best willen doen Nedrlands of Engels tegen je te spreken!

Liefs Suus

quote: Edith38 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-04-2009 22:25:19'));

Lieve meiden,
ik ben weer terug. Heerlijk weekend gehad met mijn vrienden. Lekker bijgekletst. Ook fijn met twee vriendinnen kunnen praten die ook een mk hebben gehad. Maar ook heerlijk samen uit gegeten, gelachen en flauw gedaan. Was echt goed. Even de batterij opgeladen...

Wat fijn zeg, lekker een weekendje weg, je batterij weer opladen.
Gezellig weekend gehad, ook met manlief!
Fijn als je er ook eens met anderen over kan praten (life bedoel ik dan) die ook zoiets hebben meegemaakt he! Waarschijnlijk ook veel herkenning gehad.
Nu maar weer verder afwachten dan.
Ik was na 32 dagen voor het eerst ongesteld, dus net geen 5 weken.
Hoeveel verder bij jij nu inmiddels?
Ik hoop maar dat er snel iets duidelijk is over je cyclus. Ofwel gewoon weer lekker zwanger (nou ja, gewoon...) of dat je ongesteld wordt. Dan weet je tenminste weer wat meer.
Gelukkig heb jij wel de rust dit gewoon af te wachten.
Ik duim voor een 'vruchtbaar weekendje weg geweest'

groetjes Suus

quote: crazy girl1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-04-2009 10:41:23'));

Hier gaat het wel naar omstandigheden. De laatste paar dagen heb ik het weer wat moeilijker... Zit er weer veel aan te denken enzo... En ik zie echt óveral zwangere vrouwen, pffffffffff!! Sorry, hoor maar dat steekt dan wel even. Wij zijn gewoon weer aan het klussen. En we zien wel...

Tot gauw!!

Liefs Crazy Girl

Tja, die moeilijke momenten zullen er nog wel een poosje zijn vrees ik.
En inderdaad, dan zie je ineens alleen nog maar zwangere vrouwen lopen.

Mijn zwager kwam van het weekend even leuk het hartje van hun kleine laten horen.
Zij hadden een doptone apparaat gehuurd waarmee je ook kon opnemen.
Wij zaten bij mijn schoonouders koffie te drinken toen hij met dat ding kwam.
Ja heeeeeel leuk, mooi, lief en aardig! Maar mij deed het pijn. Snapt ie dat dan niet????
Nee dus blijkbaar! Even vergeten dat ik ook graag zo'n geluidje uit mijn buik had gehoord inmiddels
Ik heb er maar niks van gezegd, maar ik had het liefst weer even mijn bed ingekropen toen.
Terwijl, als ik er niet mee geconfroteerd wordt, het eigenlijk best wel goed met me gaat. Tja, ik denk dat die moeilijke momenten voor mij pas voorbij zijn (of in ieder geval minder erg zijn) als ik zelf weer zwanger ben.

Maar heel veel sterkte in ieder geval! De momenten worden wel minder hoor, maar zoiets blijft toch moeilijk.

Liefs Suus

Hallo iedereen!
Ik ben net terug van het ziekenhuis en lichtelijk opgefokt mag ik wel zeggen.
Ik heb de echo dus gehad en het is iets kleiner geworden maar het is er nogsteeds .
Nu had de assistente de gyn gebeld om dat te vertellen en weet je wat ie voorstelde?????
Om mij lekker te laten wachten tot 27 april en om dan het stukje in een consult te verwijderen, met alsnog de kans dat ik niet schoon zou zijn!!! Is die vent gek geworden!!!!
Ikke weer janken natuurlijk,   maar ik moest zelf nog naar   hem toe en de assistente zei dat ik gewoon moest zeggen dat ik niet zo lang wil wachten en ze vond het zelf ook achterlijk.
Ik bij de gyn, hij uitgelgd wat de bedoeling was, maar ik ga gewoon niet nog 3 weken wachten!!! Dus ik heb die vent onderhand gesmeekt om de curetage. Hij zei dat ze liever alles proberen om niet te opereren maar als ik dat wil dat ik mijn curetage kan krijgen. Morgen!!! En meneer gaat het zelf doen, met een camera en lepeltje en water... En dan ben ik schoon!!!!!   Stomme eikel. Sorry hoor. En weet je wat ie ook nog zei: dat ik maar naar een dokter moest want hoe ik hierop reageer was niet normaal, "im impressed"   zei ie.... Nou word ie helemaal leuk!
En "ach, you're 23...."

Ik moet er morgen om 07.30 zijn en hopelijk laten ze me de
ze keer niet wachten tot 12h.  
Na hem  ben ik nog naar de assistente terug gegaan, aangezien meneer de dokter mij  het receptje voor de von willebrand medicijnen  was vergeten te geven...
En ik heb haar verteld was er was gezegd en ik heb ook gezegd dat  het een flinke ongevoelige eikel is, en ze was het nog met me eens ook, fijn dat er ook mensen zijn die het wel begrijpen! En ze vond me "pefectly human" en volgens haar hoefde ik helemaal niet naar een therapuit.
Morgen  komt ze nog bij me  langs.
 Ik heb het iig voor elkaar, hoe dan ook, om morgen  hopelijk een einde aan deze hel  te maken, er vanuit gaande dat het nu WEL goed gaat.  Het is alleen jammer dat we voor morgen geen oppas kunnen krijgen en de kids dus even mee moeten en ik alleen achter blijf, maar ja, liever dat dan nog langer wachten en ik maak me eigen wel duidelijk, niemand zit met een vinger aan me totdat ik het snap wat ze gaan doen!
De assistente   heeft ook nog gezegd dat als ik wel gelijk na de cur zou gaan proberen er geen groter risico is op mk, dus daar gaan we voor!
Maar als ik zwnager ben ga ik NIET meer naar meneer de gyn,ik neem wel een andere! Van deze ongevoelige zak heb ik mijn buik vol !
Ben iig blij dat ik morgen kan, duim voor me mee dat ik het dan kan afsluiten, dat ik schoon ben erna...

@Suus: Lekker tactvol van je zwager zeg!! Dus niet!! Ik denk ook dat die moeilijke momenten pas over zijn tot je zelf weer zwanger bent...  

@JoDi2: Nou já!! Ik zit jou verhaal met ongeloof te lezen!!  Wat een dikke eikel is die gynaecoloog zeg!! Heb er  echt géén goed woord voor  over!! Dit is toch niet normaal!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het hebt gehad met die zak!! En ik zal hartstikke  hard voor  je duimen!! Hopelijk kun je deze ellende gauw achter je laten en het een plekje  proberen te geven!! Heel veel sterkte morgen en ik denk aan je meissie!!

De laatste dagen heb ik het ook ff weer wat moeilijker. Kreeg vandaag nog een brief van Moeders  Voor Moeders iets voor de "deelneemsters". Dat kon ik dus net ff niet hebben... Ik kreeg trouwens vandaag wel een hele lieve kaart van mijn (zwangere) schoonzusje, dat vond ik wel heel lief!!

Tot gauw!!

Liefs crazy girl

Terug
Bovenaan