Zwanger worden na een miskraam

hoi hoi..

@astrid: zijn we uitgenodigd opt feest?:p gefeliciteerd hoor.. wij zijn nog aant denke wat we doen.. heeeeel misschien (zijn we nog aant kijke) gaan we trouwe op curacou..:D

@marjoleine: kan t me wel goed voorstellen hoor. je wil natuurlijk het beste voor die jongen.. en als je dan kan aantonen dat de moeder liegt zou ik ook alles er aan doen om dat te bewijzen..

liefs

Hoi dames,

Leuk hoor, trouw plannen enzo. Ik ben nu alweer 2 jaar getrouwd en hebben er een super feest van gemaakt (echt al ons spaargeld er doorheen gejaagd om het feest ons ons leven ervan te maken.

Ik heb hier eigenlijk nog steeds wel een sprankje hoop dat ik misschien toch wel zwanger ben en gewoon veel te vroeg heb getest. (bijna 5 dagen) bij mijn zoon teste ik ook pas op de dag zelf positief en ik weet nog niet eens wat mn cyclus nu is na de miskraam en na mn eerste zwangerschap. Heb hier nog geen enkele sign van ongi, dus we wachten nog even af.

Liefs Jen

hihi, wat grappig dat jullie me feliciteren?!
Ik ben niet echt getrouwd, gewoon geregistreerd partner schap al houd het iets meer in dan ik dacht! En het was in het zelfde zaaltje als waar mijn schoonmoeder is getrouwd, met de zelfde vent note bene! En het kostte niets! Hij zei wel dat Jon me wel uit eten moest nemen, gelijk heeft ie!!
Ik wil oooit, over een jaar of 5/10 wel ECHT trouwens! In 60-70's style ofzo, geen witte lange jurk voor mij, word ik niet vrolijk van, en alsjeblieft ook geen stijf pak voor Jon, vind ik niets aan hoor!

Ik ben niet bang dat het nu mis gaat maar vooral omdat jullie denk ik wel eerst een hartje hebben gezien en het toen nog is misgegaan en ik heb alleen een leeg zakje gehad wat er absoluut niet vanzelf uit wilde! (zo ook mijn kids 42 weken en 41.6 weken...) dus deze zal ook best blijven hangen ;)

Mayo: ik weet zeker dat mijn linker eistok maar af en toe mee mocht doen ;) Ik had altijd rechts pijn, daarom dachten artsen ook vaak aan een acute blinde darm ontsteking als ik weer eens op de spoed kwam met die pijn!
Maar grappig dat dat bij jou zo regelmatig werkt, hopelijk pest die linker je niet zo!

Ik ga ff maffen, sjaar: hoe ist daar? huisje al schoon :p
(Ik ben ook al twee dagen bezig met 2 wasjes en heb vandaag de stofzuiger naar beneden gehaald...jaja, het begin is er!

O, gisteren trouwens naar schoonmoeder geweest en ze hebben geen van alle (schoonmama/ stiefschoonpapa/ opa) iets gevraagd over de zwangerschap. Oke... komt natuurlijk omdat ik de vorige keer niet wilde komen omdat die verse baby er was!
Maar goed hoor, dan vragen ze maar niets!

xx

hihi, wat grappig dat jullie me feliciteren?!
Ik ben niet echt getrouwd, gewoon geregistreerd partner schap al houd het iets meer in dan ik dacht! En het was in het zelfde zaaltje als waar mijn schoonmoeder is getrouwd, met de zelfde vent note bene! En het kostte niets! Hij zei wel dat Jon me wel uit eten moest nemen, gelijk heeft ie!!
Ik wil oooit, over een jaar of 5/10 wel ECHT trouwens! In 60-70's style ofzo, geen witte lange jurk voor mij, word ik niet vrolijk van, en alsjeblieft ook geen stijf pak voor Jon, vind ik niets aan hoor!

Ik ben niet bang dat het nu mis gaat maar vooral omdat jullie denk ik wel eerst een hartje hebben gezien en het toen nog is misgegaan en ik heb alleen een leeg zakje gehad wat er absoluut niet vanzelf uit wilde! (zo ook mijn kids 42 weken en 41.6 weken...) dus deze zal ook best blijven hangen ;)

Mayo: ik weet zeker dat mijn linker eistok maar af en toe mee mocht doen ;) Ik had altijd rechts pijn, daarom dachten artsen ook vaak aan een acute blinde darm ontsteking als ik weer eens op de spoed kwam met die pijn!
Maar grappig dat dat bij jou zo regelmatig werkt, hopelijk pest die linker je niet zo!

Ik ga ff maffen, sjaar: hoe ist daar? huisje al schoon :p
(Ik ben ook al twee dagen bezig met 2 wasjes en heb vandaag de stofzuiger naar beneden gehaald...jaja, het begin is er!

O, gisteren trouwens naar schoonmoeder geweest en ze hebben geen van alle (schoonmama/ stiefschoonpapa/ opa) iets gevraagd over de zwangerschap. Oke... komt natuurlijk omdat ik de vorige keer niet wilde komen omdat die verse baby er was!
Maar goed hoor, dan vragen ze maar niets!

xx

@ Jolien : Ik denk dat als mijn ongi zondag nog niet is gestart ik maandag ochtend ga testen.....mocht het geval zo zijn dat hij negatief aangeeft dan probeer ik nog een weekje op mijn lippen te bijten en een week later een andere test te doen. Bij mij is de eisprong namelijk altijd op een ander tijdstip de ene keer een week na ongi de andere keer een week ervoor, waardoor de test dus of erg positief kan uitslaan als deze sprong vroeg is geweest of juist negatief is doordat de sprong laat is geweest en er dus te weinig hormonen zijn aangemaakt.....Hoe dan ook de spanning hier loopt wel op. Heb nog helemaal geen ongi verschijnselen, ben alleen maar super moe kan de hele dag slapen als het moet ( maar ja misschien ook wel van de spanning ). Blijf daarom redelijk neutraal denken........

Jenny

hoi meiden!

zoooo.. vanmiddag opeens energie voor 20.. dus ik het huis helemaal schoon.. lekker eten gekookt.. tas ingepakt (jah gaan weer n weekend weg) en wasjes weggewerkt..

en toen besefte ik me opeens: :O k ben niet misselijk.. helemaal niets.. en werd k bang.. stel dat t nie goed is.. dit was de vorige keer ook.. maaaaar gelukkig besloot vriendlief knakworsten te koken en hing ik al snel weer boven de wc..

nou we gaan onze spulletjes in de auto pakken en weer op stap.. niet zo spetterend dit keer.. ma na mn ouders.. corso bij mn oma!

dus tot zondag!

liefs

Hi Astrid,

Jouw berichten worden 2 x geplaatst.. heb het nu al een paar keer gehad dat ze helemaal niet geplaatst werden.. Helemaal vervelend,

Over die eierstokken, verhaaltje wat ik eens heb gehoord en bij mij klopt het tot nu toe nog redelijk.. Ach maakt me niet zo uit waar mijn eitje vandaan komt.. Als ie er maar is en als hij maar pijnloos is!!

Wij zijn ook officeel in de trouwzaal geregistreerd met onze ouders erbij als getuige. Die man had zelfs een toga aan. Het is gewoon een heel simpel huwlijk alleen met een andere naam..

@Iedereen, Fijn weekend!

Terug
Bovenaan