Zwanger worden na een miskraam

Het zou idd de mexicaanse griep kunnen zijn. Vandaar ook dat ze van mn werk liever hebben dat ik even thuis blijf. Ik heb mn vriend ook al aangestoken want die zit hier ook al als een zielig hoopje mens op de bank..ach gezellig samen ziek zijn :p

Maar wat die ongi btrft..zou ik dan nu vanaf die eerste dag (zondag dus) moeten tellen?Weet het even niet mee...

Jenny: Sjah je kunt niets anders doen dan afwachten heh. Vanalles in je hoofd halen heb je ook weinig aan.Je weet zelf dat het zou kunnen..gwn testje kopen als je nod is geweest ;)

sjaar: erg heh die vermoeidheid. Wat Elena ook zegt..gwn lekker je tijd nemen. Je hebt verder weinig verplichtingen nu toch? Straks als je een baan hebt heb je niet zo vaak die kans meer (wanneer heb je gesprek trwns?)Oh en na 12 weken krijg je je energie weer terug toch?

Astrid: vind je het zelf niet eng om sex te hebben?het is idd nergens voor nodig! maar ik kan me wel voorstellen dat jon het eng vindt hoor. Mijn vriend en ik hadden het ook toen ik zwanger was. Niet alleen omdat hij bang was dat het dan fout zou gaan maar ook omdat hij mijn lichaam opeens op een heel andere manier zag. Het ahw een andere fucntie had gekregen..Na een tijdje was dat weer helemaal goed hoor! Er is vast nog hoop voor je ;))

liefs

Heej meiden,

@Jolien, Hopelijk geen mexicaanse griep.. Ben je al bij de dokter geweest? Just to be sure??

@Astrid, Marcel wou op een gegeven moment ook niet meer met mij naar bed. Ik voelde me, toen het langer ging duren zo vreselijk. Ik heb hem wel 1000x gezegd dat hij de baby niet kon raken. Heeft niet geholpen. Hopelijk draait Jon bij nu hij een goede echo heeft gezien.

@Jenny, Begrijpen doe ik het helemaal en wachten is vreselijk, maar in dit geval zit er niets anders op. Probeer te hopen maar het niet te verwachten.

@Shari, als je naar de dokter gaat en je krijgt pillen, neem ze! Je krijgt ze niet voor niets en als je verteld dat je zwanger bent passen ze op met wat voor medicijnen ze geven. Ik heb ook een bloedhekel aan pillen en neem ze alleen wanneer ik echt bijna omval. Maar ze werken wel!
Verder gebruikt die kleine momenteel zoveel energie..Jouw energie is nodig om te groeien.. ik was de eerste 14 weken doodop! Kon hele dagen slapen. Na 14 weken kreeg ik mijn energie weer terug.

@Elena, weet niet zo goed wat te zeggen, balen.. Afwachten.. Dat had je zelf ook wel verzonnen. Ik denk iig aan je!

@Jen, Laat die ongi dan maar komen he.. Wel klote zo'n negatieve test.. Nu maar hopen dat je ei idd niet tijdens die excursie valt!

Deze maand is mijn rechtereierstok weer aan de beurt. Hopelijk pijnloos. Ongi is over.. naja een klein beetje bruine afscheiding dan.. Kom maar op met dat ei!

Moet toch nog even een ander ei (=P) kwijt. Ik heb een vreselijke valse manier gevonden om toch weer toegang te krijgen tot info over de moeder van Valerio. Zelf door haar geschreven. Ik heb het nog niet kunnen vinden maar de foto's liegen er niet om.. Het lijkt er verdacht veel op dat ze heeft gelogen! Nu is ze zo van mij!

ik drukte per ongeluk op enter.. was helemaal nog niet klaar..

Wou er nog aan toe voegen dat ik weet dat de beste kansen weg zijn.. maar als ik kan bewijzen dat ze heeft gelogen!! Hier is mijn nieuwe hobby.. Obsessie eerder.. Niet leuk maar dit is de manier.. Marcel kan het niet, ik wel..

Klinkt allemaal erg als wraak, I know.. Maar als ik mijn jochie terug kan krijgen en haar kan pakken, waarom dan niet?

goeiemorgen!

k was goed bezig gisteren.. schoonmaken.. stoffen.. noem maar op.. woonkamer en keuken schoon.. op naar de wc.. en daar ging ik.. dwars door de keuken over gegeven.. dat opgeruimd en toen maar gestopt.. jugh..en mn moeder maar lachen.. want die heeft t allemaal precies zo gehad.. mja vandaag nog maar wat doen.. we gaan lekker een weekendje na mn ouders en wil t huis wel redelijk opgeruimd achterlaten..
kom net van de dok vandaan en keb geen bloedarmoede.. moet wel wat vaker langskomen om zeker te weten dat ik het ook nie aant ontwikkelen ben.. heb k al gezegd dat ik een hekel aan prikken heb?:p

@marjoleine: doe je wel rustig aan? als k zo lees wat je allemaal doet om valerio bij je te krijgen lijkt het idd een obsessie... niet dat dat heel erg is.. maar wel uitkijken dat t je nie voorbij gaat lopen..

liefs!

He ladies!

@Sjaar: Jij die zegt dat Marjoleine rustig aan moet doen??? Grappig stel zijn jullie, want jij loopt te poetsen tot je moet overgeven! Jij moet het ook rustiger aan doen!!

Ik ga vandaag ook maar even wat doen in het huishouden denk ik .... Al heb ik er helemaaaaaaaaaaaaaal geen zin in...

Voor de rest ook niet echt wat nieuws te vertellen, gisteravond begonnen mijn borsten gigantisch veel pijn te doen, als ik mijn armen optilde dan deed het gewoon zeer! Nu nog hetzelfde geval, maar ik ga pas in het weekend weer testen, voordat het een obsessie wordt voor mij.

Ik ga maar eens de brave huisvrouw uithangen en even douchen, poetsen, koken en dan te werk blegh blegh blegh, ben er gewoon chagerijnig van!

Liefs, Elena

Jenny, wat spannend, dat je dat al eerder hebt gehad toen je (ook) zwanger was! Spannend weekend dus!!

dametje: ik ben zelf opzich niet bang sex te hebben, sterker nog bij de andere twee was ik tussen de 3 en 6 maaden niet te houden, om maar zo te zeggen! Maar ja, tis wel leuk als manlief een beetje durft, maar het komt wel, als het iets groter is, en er minder kwetsbaar uitziet... komt vast goed :p

Mayo: je laat het wel spannend klinken wat je hebt gevonden!
En wisselen jou eierstokken elkaar maandelijks af???

sjaar: ik ben bij alletwee eerder ook zoooo moe moe me geweest, ook geprikt op bloedarmoede had ik ook niet, its just part of the deal he!
Ik voel me nu wel een stukkie beter en helderder zonder die pillen. energie was toch nog niet helemaal terug zoals ik de eerste dag had geroepen maar ik kan wel iets meer doen nu! Ben al bijna 10 weken (dag embryo, hallo foetus-al zegt wiki al vanaf week 8!)

Wij gaan vandaag 'trouwen' zoals Jon het zegt! We gaan geregistreerd partnerschap aanvragen, mits het hier niet honderden euros kost zoals in NL, (heb ik me laten vertellen).
On verra!
xx

ben niet bij de huisarts geweest. Wel gebeld (dit is protocol op mn werk) de assistent zegt dat ze alles waar koorts boven de 38,5 graden, keelpijn en spierpijn bij komt kijken beschouwen als mexicaanse griep. Dat gaan ze verder niet testen. Het advies is gwn uitzieken en niet teveel contact hebben met andere mensen. En goed drinken zoals ze bij iedere griep adviseren. Niets bijzonders dus. (persoonlijk vind ik het ook een beetje overdreven reacties op die griep waar volgens mij alleen de farmaceutische industrie baat bij heeft maargoed...) Met jonge kinderen, zieken en ouderen moet je altijd uitkijken bij iedere griep. En zwangeren moeten extra voorzichtig zijn (maar dat is ook bij andere griepsoorten zo)
Inmiddels voel ik me al weer stukken beter!

mayo: Het klinkt wel een beetje als een obsessie. Ik kan het me goed voorstellen hoor! Als je iets zo graag wilt! En het gaat niet om zomaar iets. Het gaat om een kind! Hoop wel dat je een beetje om jezelf denkt en niet helemaal gestresst raakt hierover. Praat je er wel met anderen over? vriendinnen, je man?

Astrid: gefeliciteerd alvast ;) Zijn jullie ooit nog van plan om er echt een feestje van te maken?

Jenny: Nog erg zenuwachtig? Wanneer ga je testen?

Elena: Je zit er een beetje doorheen of niet? Misschien een stomme vraag maar kun je alles wel een beetje loslaten? Dat met die cliënt? Het zwanger willen worden?succes met schoonmaken meid! en ook jij een beetje rustig aan doen heh ;)

Sjaar: aaahw... heb je net je vloer gepoetst maak je hem weer vies! :p vervelend hoor zo ziek zijn!

Astrid; Ik had dat ook hoor.ontzettend zin in sex...maar toch..vond het wel eng. Goed dat jij dat niet hebt! is ook nergens voor nodig! Nu je man nog ;)) komt vast goed! Ben je trwns nog bang dat het mis zal gaan of heb je er wel vertrouwen in nu?

liefs Jolien

Hai astrid,

Ik ben ook geregistreerd en niet getrouwd. In de volksmond noemen wij het ook gewoon getrouwd hoor. Scheelt een hoop uitleg. Wij hebben voor het geregistreerd partnerschap 0,00 euro betaald! gewoon op maandagmorgen om 09.00 uur. Is graits dan en we wouden er och geen poes pas van maken. We deden het puur en alleen maar voor de kleine.

@Shari, Obsessie is het zeker maar ben wel zeer realistisch hoor. Wel super fanatiek.
De manier waarop durf ik niet zo op internet te schrijven. je weet immers maar nooit. Maar ze heeft zeer waarschijnlijk gelogen in de rechtbank. Als ze er foto's van plaatst!! Zo dom!

@Astrid, Inprincipe regelt je lijf zelf dat je de ene maand de ene eierstok hebt en de maand erop de ander.. Zou dus deze maand geen pijn moeten hebben. Ongi over en manlief al weer wat keren mee naar de slaapkamer gesleurd! =D Volgende week pas ei... heb dus nog tijd!

Liefs, Mayo

Terug
Bovenaan