Zwanger worden na een miskraam

hoi, vraagje:
worden jullie ook lichtelijk doodgegooid met alle post over baby en zwangeren, nog van voor de mk? Ik heb voor de mk enthousiast vanalles aan lopen klikken op verschillende sites en krijg nu allerlei post :s
Gelukkig dat ik weer terug zwanger ben, ander was vandaag een dip-dag weer: folder van de babybeurs in gent, folder van een of andere babykleding ding met een hoop korting...
wel even gebruik van gemaakt, ze hadden een leuk winterjasje voor Dionne, die liep vorig jaar in maatje 74 en ik hoop van harte dat dat nu toch niet meer past! Ik heb een andere besteld voor haar en een mutsje/sokjes voor de nieuwe meid :p (grapje) kreeg 20 euro korting en een gratis luiertas. Al met al voor 13 euros bijelkaar, zonder verzendkosten, nou dan vind ik het wel leuk, ze moeten alleen niet denken dat ik het zonder die korting nog eens doe!!

Jolien: wat raar dat jij eisprong zo wisselend is, hoe weet je dat heb je ovu testen gedaan, of voel je dat? Das ook lastig op tijd te klussen dan!

sjaar: lekker even wat energie meid! Huisje lekker schoon voor je gaat soliciteren dindsdag!
he, en wie word er nu niet misselijk van de geur van knakworsten, daar hoef je nog niet eens zwanger voor te zijn, brrr!!

Mannetje is vanavond weg (hij noemt me al de hele dag zijn vrouw en is net zo verliefd aant doen als een puber, schattig he!) dus ik ga ff lekker boekie lezen!

Liefs as

@Astrid: zo, nu ben je tenminste ook "fatsoenlijk" getrouwd, hahahahahaha!!!!!!!!!!!
Heel erg gefeliciteerd.
het is toch ook bijzonder? je gaat toch een verbintenis aan met de man waar je van houdt!
superrrrrrrrrr romantisch, zwijmel, hihi
Mijn trouwdag is alweer ruim 8 jaar geleden. Met pak en witte jurk, jawel...
Zou best nog wel eens over willen doen. Zou zo weer met hem trouwen...
Gets, krijg gewoon tranen in mijn ogen. Wat is dit nou??
Emo geneuzel, grrrr

hai astrid!

Denk dat je het voor iemand anders bedoelde of niet? Ik ben na mn mk namelijk nog maar 1 keer ongi geweest...en nu dan...al weet ik niet echt wat dat is want het voelt niet als een menstruatie en is ook veel minder dan normaal (en ook 1 week te vroeg als mijn cyclus weer klopt) ik heb nog nooit een eisprong gevoeld. Is dus een beetje gokken voor mij :)

groetjes Jolien

Ja, sorry ik bedoelde jenny :s
(edith je ziet het he, gaat heeel lekker hier :s)

Nou, ik voel me echt niet getrouwd hoor! Nu je het zo zegt, dat we een verbindtenis zijn aangegaan, ja, dat klinkt wel officieel. En als je van elkaar af wilt kost dat nu ook enkele honderden euros. Maar toch.. nee, ik wil nog wel echt worden gevraagd :)) en het liefst trouwens in Gruissan, zuid Frankrijk waar we elkaar ontmoet hebben. En EEN RING natuurlijk he!!
Maar het begin is er! Nu jullie er allemaal zo op^reageren voel ik me wel ietsie meer getrouwd (bloos)
Al blijf ik het meer bijzonder vinden dat we en kind samen krijgen natuurlijk, das pas een verbintenis!

Gisteren avond was ik kots kots misselijk. (altijd svaonds) twee keer gespuugd echt! Ach, het geeft je iig het gevoel zwanger te zijn he!

Ik heb besloten dus toch dat kaartje te sturen naar dat ene net bevallen 'famillielid', ikheb donderdag zitten zoeken bij schoonmoeders of ik een kaartje kon vidnen met een adres maar nee dus, dus ik stuur het naar schoonmoeders, dan komt het ook wel aan. Hopelijk dan geen scheve gezichten, begrijpelijk of niet.
xx

@ edith : Ik heb vroeger ooit een ontsteking gehad aan mijn blaas en dat ging maar niet over, vervolgens gingen ze van alles onderzoeken en zo ben ik er eigenlijk achter gekomen.....de artsen vonden het zelf ook nogal apart maar schijnt toch vaker voor te komen.

Hier nog geen tekenen van ongi...owh wat wil ik toch graag wat weten. mk is nu precies twee weken geleden en het lijkt wel alsof het gisteren was...weet het nog zo goed het begon exact om half twee :S.

Jenny

Sorry bedoelde vier weken geleden....ben al paar dagen beetje in de war ( zie ook vorige logje morgen of zondag ehmmmm het was donderdag toen ik het schreef en dacht dat t vrijdag was hahaha na ja zolang alles maar gebeurt wat moet het :p)

Terug
Bovenaan