Zwanger worden na een miskraam

Hoi astrid, hier ook nog bergen baby post, paar weekjes terug werd opeens de babydoos bezorgd, ik was niet thuis dus hij kwam aan bij mn buren. Die man me helemaal blij feliciteren :( beetje jammer dat soort dingen. Maarja niks aan te doen, that's life.

Hier nog niks trouwens, maar denk dat ik gewoon ongi ga worden. Heb totaal geen enkel klachtje en dan die negatieve test van afgelopen donderdag. Als er morgen niks is ga ik testen. Voor nu is het wat niet weet wat niet deert en ga ik vanavond lekker een wijntje drinken op het familie feest!

Liefs Jen

hihi, jenny,ik ben gelukkig niet de enige die af en toe in de war is!!
Als je dan al zo'n onregelmetige eisprong hebt is het iig fijn dat het WEET he! Dan kan je er iets mee!

Pijnlijk jen, van die doos :s Ja, ik had me ook voor al die dingen af kunnen melden, maar daar denk je dan niet aan he!
x

Hey astrid,

Het ergste is dat ik me al ruim optijd had afgemeld voor die doos, maar hem dus toch kreeg.

Hier trouwens nog geen teken van ongi, maar heb ook nog niet de moed om een test te doen. als er dinsdag niks is... ga ik testen. maar ik denk niet dat het raak is hoor. morgen is het 28 dagen na mn vorige ongi, maar heb toch het idee dat alles nog een beetje ontregeld is. En dat de ongi nog wel wat langer op zich zou kunnen laten wachten.

We wachten af.......... ookal is het moeilijk.

Hey astrid,

Het ergste is dat ik me al ruim optijd had afgemeld voor die doos, maar hem dus toch kreeg.

Hier trouwens nog geen teken van ongi, maar heb ook nog niet de moed om een test te doen. als er dinsdag niks is... ga ik testen. maar ik denk niet dat het raak is hoor. morgen is het 28 dagen na mn vorige ongi, maar heb toch het idee dat alles nog een beetje ontregeld is. En dat de ongi nog wel wat langer op zich zou kunnen laten wachten.

We wachten af.......... ookal is het moeilijk.

Wat een stilte hier... Weinig nieuwtjes. Was benieuwd of er al wat geschreven was..

Liefs, Mayo

Vandaag toch even een test ertegenaan gegooid....negatief. Maar nog steeds geen ongi dus alles blijft mogelijk. Merk wel dat ik steeds moet plassen.......wacht nog wel een weekje af en dan zien we wel weer verder.

Heeft iedereen een beetje genoten van het weekend?

Jenny

Ja, ik ben nog aant genieten. Gisteren is een vriend van Jon gekomen en ze hebben samen mijn oventje van holland naar boven gesleept, en dat dingetje werd perfect he... is ook pas 2 jaar oud, ik ben zo blij!!! Echt hoor, kan je niet indenken, gisteren quiche uit de oven gegeten en vanavond weer oven-bakken!
Verder niets spannend gedaan, oh, nou, ik heb net bijna een mes in mijn oog gekregen van mijn dochter :s
Ze mocht helpen met koken (eerste en nu laatste keer!) en ze wilde het niet doen zoals ik zei, toen stak ze haar arm omhoog met het mesje en stak ze het precies naast mijn oog aan de binnenkant , scheelt een halve centimeter! Mijn eigen schuld hoor, weet ik. Daarna heeft ze me 'geholpen' door de groente op te eten :s

xx

Terug
Bovenaan