Zwanger worden na een miskraam

hoi hoi

jeetje wat is het rustig hier..

van mij ook maar een kort bericht hoor.. vanmiddag terug gekomen.. en ff alles gelezen.. zal morgen reageren op iedereen..

vrijdagaaf was erg laat.. zaterdagochtend was erg vroeg (en in de nacht ook nog n aanvaring gehad met die stomme hond van mn ouders...grrrr..) gisteraaf weer erg laat.. en vanochtend nie zo laat.. ma wel een fietstocht gemaakt van een paar uur.. conclusie: kapot.. dus ga lekker na bed.. morge ook weer om kwart voor 7 bij mn schoonouders zijn..

dus tot morge!

weltruste!

Hallo Dames!

Na een megadruk weekend alles bij gelezen en even wat antwoorden. Ik kan niet alles op antwoorden maar dat weten jullie natuurlijk al, ik onthoud de verhalen wel, maar de namen erbij niet :D

Hier vanochtend mijn ongi doorgekomen, balen natuurlijk maar aan de andere kant ben ik erg blij. Nu kunnen we weer gericht klussen in plaats van zomaar aanrommelen en kan ik eens gaan bijhouden hoelang mijn cyclus eigenlijk is. Dus over een maand weet ik het precies (als vriendlief tegen die tijd dan niet raak heeft geschoten) Al met al wel een lekkere opluchting... Ik WEET in ieder geval wat!

Ik weet dus niet precies wanneer mijn NOD is, maar bij een 28daagse cyclus zou het de 27ste september zijn. Volgens mij is mijn cyclus iets korten maar ja, we moeten wel een datum hebben staan he :D

Ik zal hem morgen even invoegen in het rijtje, als ik die nu ga zoeken ben ik me tekst kwijt :D

Truste alvast!

Liefs Elena

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Jen(KNUTSELJUF)-NOD 29/08 -ronde 1 na 2e
mk- kind 2
Jenny (JENNYBABEK)- NOD30/08 - ronde 1 na mk- kind ..
Jolie -NOD 2/09 -ronde 2 na mk -kind 1
Edith - NOD 08/09- ronde 2 na 2e mk - kind 3
Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 20/09 -ronde 5 na mk- kind 2
Elena- NOD 27/09- ronde 1 na mk- kind 1

Hai Meiden,

Eventjes het NOD lijstje er weer bij gehaald hoor. Spannende dagen voor Jen en Jenny. Hopelijk mogen jullie allebei als nog zwanger zijn.

@Jenny, vandaag je NOD. Je hoort vaak dat vrouwen later dan hun NOD pas postief testen. Wat natuurlijk ook kan en waar je ook echt rekening mee moet houden, Dit is je eerste ronde na je MK. Bij veel vrouwen is de eerste ronde ontregelt. Het kan dus nog wel een poosje duren voor dat je ms komt. Hoeft niet natuurlijk.. maar hou het in gedachten..

@Jolien, Ook spannende tijden voor jou. Hoe voel je je?

@Elena, Jammer van je ongi maar idd wel erg fijn dat je nu in iedergeval weet waar je aan toe bent. Manlief ook even rust en hopelijk wil het wel lukken in de tweede ronde.

Mijn ei is volgende week zondag. Gewoon door gaan in het tempo dat we nu bezig zijn.. moet het haast wel lukkken.. Hahaha!! Lang geleden dfat ik me zo heb gevoelt.. Ik wil in eens iedere dag wel.. En niet om het zwanger worden.. dat is het fijne nou juist.. momenteel is daar geen druk..

Laten we maar hopen.. Word tijd dat er weer een nieuwe zwangere aan het lijstje zwanger kunnen toevoegen!

Veel liefs, Mayo

Vind ik ook Mayo, het gat word nu zo groot! Sjaar is ook al 8 weken nu! Kom op dames, aant werk!

Fijn dat je iig wat kan ontspannen ondanks dat het nog niet voorbij is!

Ik ben benieuwd of ik nog iets ga horen van mijn vader/zus, als het goed is zou hij dinsdag het kaartje moeten krijgen!

Elena: toch fijn dat je weet waar je aan toe bent nu, en dat je gerichter kan klussen de volgende ronde!

Sjaar: wat ben je actief!!! Een paar uur fietsen??!! Ik word al moe bij het idee een half uur naar de speeltuin te gaan, maar ik zit geloof ik op mijn HCG piek nu he?
(enne... leuk he honden :p)

xx

Hee Astrid,
Wij gaan er in ieder geval ons best voor doen. Ik zei net tegen Marcel, Ik laat niet meer toe dat mijn obsessie (want zo erg is het) mijn leven over neemt en Marcel en Keano na de tweede plaats schuift. Ik ben er dag en nacht mee bezig geweeest en dat laat ik niet meer toe. Ik ga genieten van mijn man en zoon en ik zie wel wanneer het raak is. Natuurlijk liever vandaag dan morgen maar ik heb geen haast. Ben nog erg jong en heb nog tijd. Ik hoop dat ik op deze manier wat meer kan gaan genieten van kleine dingetjes en dat de druk weg valt en snel zwanger mag worden. Ik ben nu als lanste onderweg, als ik zo in het lijstje kijk.
Jen, Edith, wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen??

@Astrid, hopelijk krijgje positieve reactie's van je vader en zus. Zo niet, heb jij je plicht gedaan en weet jij waar je aan toe bent.

Ik heb ook een hond. Schat van een beest en doet geen vlieg kwaad. Als ik zie wat Keano soms allemaal met hem doet. Honden zijn zo leuk voor kinderen. Alleen dat verharen.. dat is ietsjes minder.. Ach, dan maar een keertje extra vegen of stofzuigen..

Liefs,

@ marjoleine, Ik ben in februari voor de tweede gegaan, was toen meteen zwanger, maarja met 2 miskramen zijn we nu dus toch alweer 7 rondes verder. Dis ik ben begonnen voor een tweede toen mn eerste bijna 4 maanden oud was.
Hier trouwens nog steeds geen teken van ongi. Wazig hoor. Ik heb zaterdag ochtend een test gedaan, dacht dat ie negatief was, to9en ik savonds nog is keek stond er een licht streepje, maar officieel mag je er dan natuurlijk niet meer naar kijken. Stiekum heb ik nog steeds een beetje hoop.
tijd om naar bed te gaan nu, morgen is mn vent niet thuis dus............

Liefs Jen

Honden zijn trouwens super, we willen heel graag een pup, we hebben nu afgesproken dat als ik binnen een jaar niet (blijvend) zwanger ben dat er dan een puppy bij komt, als ik wel zwanger word een jaar nadat de baby dr is. Ik wil het heel graag, een puppy, maar omdat ik ws toch met een keizersnede zal moeten bevallen en ik de verantwoordelijke zal zijn voor de hond. Zie ik een pup niet zitten de komende tijd.

Terug
Bovenaan