Zwanger worden na een miskraam

Wij willen ook weten wat het word!! Alleen vertellen we het de rest niet dus zouden ze ook voor de bevallig de kinderkamer niet mogen zien, ik denk dat dat een probleem gaat worden! Ik ben zo'n flapuit!!

Spannend hoor Mayo, je ei gehad! Ik wou dat ik hem al gehad had! Ben zo bang dat we op de een of andere manier geen sex hebben rond mijn ei! Waar dit op slaat geen idee, maar misschien is mijn lover bek af (die kans is groot) of wat dan ook! Nu kan ik er nog wat aan doen, en als het dan nietz o mocht zijn heb ik mijn best gedaan.... Als het niet zo is omdat we geen sex hebben gehad, dan baal ik echt als een stekker...

Maar goed, weer druk maken om niks... :D

Helaas ben ik niet bij de Mac geweest, echt NIEMAND kon met me mee.... Baal nu nog meer! Ik zal zo blij zijn als ik weer aan het werk ben... lekker wat om handen!

Liefs!

Hoi!
Wij hebben toendertijd dat hij geregistreerd was een droger proberen te bestellen maar dat werd niet bezorgd door de BKR code, maar dat is nogmaal hoor! Ook hebben we heel lang moeten wachten op de goedkeuring van het gezamelijk ouderlijk gezag moeten wachten maar ik denk, nu ik er nog eens over denk dat dat er mee te maken had omdat er dan werd gekeken of meneer in dit geval een strafblad had. Anyway, ik ben blij dat ik van hem en zijn schulden af ben. Wij hebben dan wel 3 jaar in de schuldhulpverlening gezeten en ondanks dat ik er niets mee te maken had heb ik er wel mee geleerd, ik ben nu nog beter met geld :p

Mayo: ik heb nu wel af en toe echt baal moment van god, wat doe ik hier, hoor. Zker als ik dan een mailtje krijg van mijn lieve buurvrouw dan zit ik te janken voor de computer. Haar mis ik het meest!.Was ook een beetje een moederfiguur voormij aangezien ik zelf geen moeder meer heb. Maar nog hebben we goed contact en dat probeer ik zeker zo te houden!
En nu met die hormoontjes erbij word het er niet makkelijker op. Nog een paar maandjes en dan zitten we hopelijk een stukkie omhoog! Iets meer richting NL :p
Wat ook zo klote is en daar heb ik me ook flink in vergist hoor: wij hebben tot nog toe op de zak van schoonmoeders moeten teren omdat ik niet kan werken nog en jon nog aant studeren was, maar schoonmoeders heeft haar zelf wonder boven wonder (met 3 salarissen) ook in de nesten gewerkt dat ze bijna geen geld over houd voor ons om te eten en te rijden (en zelf een OVERGEVULDE koelkast met A-merken he...) zij kan totaal niet met geld omgaan en dan is het moeilijk ben je daarvan afhankelijk. Dus ik mofffel af en toe wat centen opzij dat we toch ook af en toe kleren kunnen kopen, zeker nu ik nergens inpas, nu houd ik nogal van speuren naar tweedehandsjes maar toch... ik ben altijd erg zuinig geweest met mijn centjes, van puber af aan al alle in en uitgaven (als 14 jarige ...?!) bijgehouden en dan valt dit ff vies tegen, dat die drie volwassenen dat NIET kunnen! We hebben dagen gehad dat we 3 dagen moesten wachten zonder boodschappen omdat daar het geld op was... das gewoon klote dan.

Komt vast weer goed... en anders gaan we gewoon terug naar NL :p

Mayo: zoveel mannen in de fam?! Ik mag toch hopen voor je dat je die cycles doorbreekt dan, een meid is ook zo leuk :)

Ik wou dat ik ook al kon beginnen aan de kinderkamer, das best raar dat dat niet kan nu... eerst maar schone raampjes hier, daar kan ik wel aan beginnen :s

xx

goeiemorgen!

@astrid: k kan me enigzins inleven in je.. k woon dik 200 km bij mn ouders/vrienden enz.. vandaan.. en mn moeder mag het hele eind niet rijden.. dus moet ik die kant op.. mja dat doe je ook nie ff elke week..
ennuh over die centjes: ook dat ken ik.. keb eigenlijk nooit geleerd hoe dr mee om te gaan..mijn ouders hadden altijd schulden.. mijn moeder noemt het: leven.. mja ik wil nie leven met schulden (keb alleen studieschuld nu.. die k al aant afbetalen ben) mja ik heb de laatste tijd wel geleerd om om te gaan met geld.. rondkomen van 1 salaris gaat hier net.. dan moet je wel wat creatief zijn..

@elena: en je baas al gebeld? gesmeekt of je weer mag komen? herfst mogen we wat mij betreft dit jaar overslaan.. kom maar op met die winter.. en graaaaag sneeuw of zo.. (wat dan wel mooi moet blijven en nie vies drapperig word...)
moet je beide kerstdagen werken?? das wel balen.. ma da kan je wel wat om heen 'feesten' toch?

@allemaal: zit me hier druk te maken.. het ene moment voel ik me prima.. t volgende moment gooi ik mn maag leeg boven de wc.. de momenten dat ik me prima voel vind ik eng.. mja k moet dr door he?
keb trouwens besloten t volgende week na de echo te vertellen...(als k de baan krijg) dan weet ik voor mezelf in ieder geval dat ik het juiste heb gedaan..

liefs

Sjaar: dat je het dan al verteld vind ik iig een goed idee, dan kun je jezelf straks ook recht aan kijken, en kost het je je kop nu dan had het je je kop waarschijnlijk na een half jaar ook wel gekost, toch?

Dus volgende week een echo, (...sorry alvast voor deze vraag) welke dag? Ik mag donderdag weer gluren, volgende week dan he, de 17e... dan is het hopelijk een beetje beter te zien op die echo van het ziekenhuis (ze zijn ook niet allemaal e ven goed wat kwaliteti betreft :s)

Heb jij wel een aantal vriendin daar waar je woont? Hoe kom je daar eigelijk verzeild?
Ik heb dan 6 jaar ergens anders gewoond en daar heeft het me ook 3 jaar gekost eer ik een beetje contacten had hoor, ja, ook daar moet je doorheen bijten :s

Kindjes weg, vent weg, gosh, tis wel stil nu hoor... ga maar een muziekje opzetten en verder met de ramen, ben halverwege, worden jullie daar ook zo blij van: schone ramen? Of heb ik echt een beetje smetvrees?
x

hoi astrid..

jah dat idee had ik ook.. k hoop dan maar dat ze zeggen: okeej fijn dat je eerlijk bent.. ma we nemen je toch aan:p want anders had t idd me na de proeftijd wel de kop gekost denk ik..en keb ook zoiets van: tis kinderopvang.. 99procent is vrouw! hoeveel zwangerschappen komen er wel nie voor?

maandag heb ik echo! 14 september.. kwart voor 5.. vind het wel spannend (alweer..)

ik heb hier zo goed als geen vrienden.. k woon er een jaar nu (ietsje langer) ma tis nomansland..ik ben hier echt import..:S k hoop stiekum ook een beetje dat als ik wat verder zwanger ben ik met cursus of zoiets ook wat mensen kan ontmoeten..
k kwam hier terecht door mn vriend.. die is hier geboren en getogen en had een eigen huis...kon na mn studie kiezen.. of weer terug na mn ouders..of bij hem gaan wonen.. nou die keuze was snel gemaakt.. ma zou t nu wel fijn vinde weer wat na de bewoonde wereld te gaan..

ik word nie blij van schone raampjes.. hihi.. nou ben ik zowiezo nie zo'n schoonmaaktype.. mja.. zo nog wel even wat doen.. jugh..

liefs

ok, lichtelijke smetvrees dus hier :s

is vrijwilligerswerk niets voor jou? Ik bedoel voor ernaast ofzo? Ik had dat graag gedaan maar omdat ik met Dionne zat en ja, hier waar ik zit ken ik de taal niet goed genoeg. Hopelijk kan ik straks eerst iets vrijwilligs doen, in de avond of eens in de twee weken op zaterdag ofzo...

ik vind het wel zo eerlijk om het nu al te zeggen, ik hoop van harte dat je eerijkheid word beloont!

Nog iets he, ik heb nu ff alle tijd om over onze famllieperikelen na te denken. Zit mijn schoonzusje hier vorige week, ziet ze dat ik een andere foto heb gezet voor een foto van haar. "ohhh" zegt ze, "nee, ik weet genoeg"
&@'"*%ù#µ !!!!!
Sorry dat ik geen foto van haar in huis hoef, mijn excuses, maar hebben jullie dat???? Heeft zij dat???? Ik probeer hier dit huis alleen een beetje thuis te laten voelen, is ook weer niet goed. Net als dat ik de spullen van mijn schoonmoeder weg heb gehaald, tenminste al die honderden dolfijntje hier in de kamer. Zij woont hier niet meer, ik mag het toch wel naar mijn zin maken, zover mogelijk?
...zucht... nu maar positief denken ander krijg ik straks nog een hekel aan ze das niet de bedoeling he...
x

hoi hoi..

k verveel me.. keb geen zin om huisslaafje te zijn..

beetje jammer dat je schoonzusje zo reageert.. heeft ze wel een foto van jou in huis staan dan? tis toch jou huis nu? (tenminste jij moet er wonen) volges mij mag je dan lekker zelf bepalen tegen welke kop je de hele dag aankijkt:p

gister trouwens de camera gepakt om alles ma weer een vast te leggen.. spoel t filmpje terug om te kijken wat erop staat.. de eerste positieve test en onze reactie (in januari dus) en van mei ook.. keb zitte janke.. echt verschrikkelijk.. kon nie meer ophouden.. vriendlief zat ook op de bank.. ma moest opeens de kip in de oven in de gaten houden:p en als k nu alleen al aan da filmpje denk staan de tranen alweer in mn ogen..

pff... geeeeeeeen zin vandaaag!

liefs

je taped jezelf als je een test gaat doen?! wat grappig zeg! Hoe kijk je daar nou tegen aan van die van januari? Doet dat nog zeer of hoe ervaar je dat?
Heb je trouwens een zwangerschapsdagboek?
Ik heb er bij alle zwangerschappen eentje gehad en nu weer, is echt leuk voor later want je gaat echt alles vergeten hoor, alleen de bevalling niet :p

Ik ga maar fotos inplakken, huisje is schoon :))
En nee, zij heeft ook geen fotos van mij,, dat is precies mijn punt!

xx

Terug
Bovenaan