Zwanger worden na een miskraam

hoi hoi..

k tape mezelf nie als k de test ga doen:p t was de test laten zien aan mn vriend.. en soort van begin van videodagboekje zeg ma.. snap? en jah het doet zeker pijn.. k zou anders vrijdag uitgerekend zijn.. ben blij dat ik (alst goed is) zwanger overheen ga.. ma k denk toch dat k vrijdag ff een traantje weg moet slikken..
keb geen dagboek.. wil t wel.. na de volgende echo ga k een fotoalbum halen waar ik alles in bij wil gaan houden..

k ben toch ook ma begonnen.. slaapkamer is schoon (jah weet k zou k gister doen) en nu de wasjes aant wegdraaien.. kan t alleen nie buiten ophangen want ze sjeezen met mini-kraantjes en shoveltjes door mn tuin:S... nou heb k alleen ma tegels dus kan nie veel kapot.. ma k moet dus wel de was in de droger doen terwijl t mooi weer is!

liefs

oh,ik bedoelde niet tijdens het plassen op de test ofzo hoor, maar tijdens het 'kijkmoment' :s,
Vrijdag uitgerekend, moet je kijken hoe snel dat het gaat he. Tuurlijk ga je zwanger over heen, het gaat nu toch goed!
Je hebt ook van die speciale 'zwangerschapsdagboekjes' waar je ook je gewicht en dergelijke in bij kunt houden, die van de Hema was altijd erg leuk, maar die bestaat niet meer,niet beter te weten, nu heb ik het zwangerzapnotieties boek, ook wel leuk hoor. Ik kan nu ook heel makkelijk opzoeken van goh, had ik dat bij die ook, en hoeveel ik bij kwam enzo, ik ben pro :p

Ik heb eindeijk na een poos het fotoboek van jon en mij ingeplakt en die van Dionne, liep achter vanaf de winter. Nu die van Jordi nog, misschien vanavond, het staat al zo lang op mijn af te strepen lijstje, maar tis net als de was he; ben je klaar, ligt er weer een nieuwe berg!

Straks appeltaart maken met de kindjes, tzal wel een zooi worden, kank weer op nieuw beginnen!
xx

neeeeej!

alle wasjes weggedraait.. de laatste zit dr nu in.. storing.. ga op internet kijken wat t inhoud.. verwarmingselement stuk.. monteur moet dr bij komen..
ik ga echt zo janke..

liefs

Hai Meiden,

Astrid, Shari, lekker bezig geweest vandaag... Pffhh hoop geschreven.

Voel me de heledag al vreselijk moe.. Alles doet me zeer en was echt misselijk vanmorgen. Collega had geen mexicaanse griep maar hoop ook maar niet op een andere griep.. Pfhhh..

@Shari, Stoer dat videodagboek. Leuk idee!

@Astrid, Echt alleen maar jongens. Nog 4 zwagers en die hebben allemaal jongens! Ongelooflijke he?
En ik wil zo ontzettend graag een meid. Lijkt me zo leuk.. Maja, een jongen is ook erg leuk!

Wachten is aangebroken.. Spannend want ik heb echt volop geklust de afgelopen week. Duimen maar weer...

Liefs,

Jeetje wat kan er hier wat afgekletst worden zeg weet niet waar ik moet beginnen.

@ Sjaar: Nog steeds de binnenkant van het toilet aan het bewonderen? hihi.....leuk he die hormoontjes. Na ja we weten waar we het voor doen en dat is de moeite waard.

@ Astrid: Wanneer mocht je nou voor een echo dan?

@ Mayo: Dat zijn inderdaad veel jongens zeg. Hier een familie met alleen maar meiden ( behalve mijn broertje is echt de enigste jongen )
Ik ga voor je duimen meid net als astrid al zegt heb ik ook wel een goed gevoel.

Hier is de ongi alweer zo goed als over....eigenlijk net als normaal dus ongeveer 3 daagjes. Moet zeggen het was of leek wel minder dan normaal. Maakt niet uit weet in ieder geval waar ik aan toe ben. Zat vandaag te rekenen wanneer mijn vorige innestelling was. Jawel ik ben zo'n geluksvogel die het heeft gevoeld paar dagen lichte steekjes en dat begon precies op dag 14 dus had toen een vroege sprong.
Weet iemand alleen hoelang de reis van eitje naar baarmoeder ongeveer duurt? Dan kan ik mijn klusdagen namelijk beter berekenen. Dacht zelf zo ongeveer 72 uur ( wat ik lees ) dus 3 dagen dan zou mijn klusperiode dus ergens tussen dag 10 en 20 liggen???? Toch??? If someone knows please help. Ben niet echt goed in dit soort berekeningen.

Jenny

Jeetje wat kan er hier wat afgekletst worden zeg weet niet waar ik moet beginnen.

@ Sjaar: Nog steeds de binnenkant van het toilet aan het bewonderen? hihi.....leuk he die hormoontjes. Na ja we weten waar we het voor doen en dat is de moeite waard.

@ Mayo: Dat zijn inderdaad veel jongens zeg. Hier een familie met alleen maar meiden ( behalve mijn broertje is echt de enigste jongen )
Ik ga voor je duimen meid net als astrid al zegt heb ik ook wel een goed gevoel.

Hier is de ongi alweer zo goed als over....eigenlijk net als normaal dus ongeveer 3 daagjes. Moet zeggen het was of leek wel minder dan normaal. Maakt niet uit weet in ieder geval waar ik aan toe ben. Zat vandaag te rekenen wanneer mijn vorige innestelling was. Jawel ik ben zo'n geluksvogel die het heeft gevoeld paar dagen lichte steekjes en dat begon precies op dag 14 dus had toen een vroege sprong.
Weet iemand alleen hoelang de reis van eitje naar baarmoeder ongeveer duurt? Dan kan ik mijn klusdagen namelijk beter berekenen. Dacht zelf zo ongeveer 72 uur ( wat ik lees ) dus 3 dagen dan zou mijn klusperiode dus ergens tussen dag 10 en 20 liggen???? Toch??? If someone knows please help. Ben niet echt goed in dit soort berekeningen.

Jenny

Jenny

Terug
Bovenaan