Whahaa!!
Astrid, ik hoop het zo dat je gelijk hebt.. Mischien geen griepklachten maar zwangerklachten?? Hahaha.. Als ik maar niet weer van alles gaat voelen wat er niet is.. Schijnzwanger zijn is vreselijk! Kan nu nog niets voelen. zaterdag net mij ei gehad.. Zal wel verdomd snel zijn he?
Ach, ik vind meiden heel erg leuk maar ben ook wel een echte jongensmama hoor. Heerlijk die ondeugende streken en voetballen! Maja, ben er aan gewend. Afwachten maar...
En Jenny, zoals astrid zegt, 2 dagen voor je ei is het beste en dan om de dag klussen. Schijnt het zaad de beste kwaliteit te hebben. Eerlijk gezegd doe ik dat niet.. ik ga voor iedere dag vlak voor mij ei..
Vandaag me eigen vreselijk druk gemaakt om RvdK, AMk en Jeugdzorg. Wat een vreselijke instellingen zeg! Ze weigeren je te woord te staan. Laat staan dat ik wat mag zeggen over de zaak. Nadat de rechter heeft besloten de de RvdK er bij komt duurt het 6-12 weken tot dat de beschikking er is en dan moet je ook nog maals 4 maanden tot dat zij klaar zijn. Al met al een lang verhaal en nog geen uitspraak op 2 oktober. Nee, dat zal aarschijnlijk gaan over de financien. Great.. wel betalen en niet mijn zoon terug. Ik stuur nu nog 1 brief na het AMK, hopende op onderzoek, doen ze het niet, schakel ik de onbudsman in. Grrr pissed!
Liefs,