Zwanger worden na een miskraam

haha! Erg he af en toe!
Naar mijn idee, jenny, moet je aan de klus beginnen VOOR je eitje springt, zodra het ei dan springt kan ie dan worden aangevallen door de aanwezige zwemmertjes en als ie niet word bevrucht is je ei binnen 24 uur dood. Is ie wel bevrucht gaat ie een dag of 4 op reis naar de baarmoeder.
Dus voor de zekerheid moet je meer VOOR je ei aant werk en de dag van je ei, en de rest erna heeft geen zin. Gelukkig maar, ik zie je anders rustig 10 dagen aan de klus gaan!

Mijn echo is donderdag17 sept. En Sjaar mag maandag (ja? ja? heb ik het goed?)

Whahaa!!

Astrid, ik hoop het zo dat je gelijk hebt.. Mischien geen griepklachten maar zwangerklachten?? Hahaha.. Als ik maar niet weer van alles gaat voelen wat er niet is.. Schijnzwanger zijn is vreselijk! Kan nu nog niets voelen. zaterdag net mij ei gehad.. Zal wel verdomd snel zijn he?

Ach, ik vind meiden heel erg leuk maar ben ook wel een echte jongensmama hoor. Heerlijk die ondeugende streken en voetballen! Maja, ben er aan gewend. Afwachten maar...

En Jenny, zoals astrid zegt, 2 dagen voor je ei is het beste en dan om de dag klussen. Schijnt het zaad de beste kwaliteit te hebben. Eerlijk gezegd doe ik dat niet.. ik ga voor iedere dag vlak voor mij ei..

Vandaag me eigen vreselijk druk gemaakt om RvdK, AMk en Jeugdzorg. Wat een vreselijke instellingen zeg! Ze weigeren je te woord te staan. Laat staan dat ik wat mag zeggen over de zaak. Nadat de rechter heeft besloten de de RvdK er bij komt duurt het 6-12 weken tot dat de beschikking er is en dan moet je ook nog maals 4 maanden tot dat zij klaar zijn. Al met al een lang verhaal en nog geen uitspraak op 2 oktober. Nee, dat zal aarschijnlijk gaan over de financien. Great.. wel betalen en niet mijn zoon terug. Ik stuur nu nog 1 brief na het AMK, hopende op onderzoek, doen ze het niet, schakel ik de onbudsman in. Grrr pissed!

Liefs,

Haha astrid je kent me een beetje dus. Ik klus dan inderdaad rustig door ( ehm zoals vanaf na de mk iedere dag..schaam schaam ) Moet zeggen ben blij dat mijn ongi er is even bijkomen haha. Dan denk ik dat ik dus vanaf dag negen om de dag ga klussen tot dag???? in ieder geval thanx voor de info. Dus volgende week echo mooi dat schiet ook op.

Mayo klachten kun je snel krijgen hoor tijdens mijn innestelling begonnen mijn borsten al meer gespannen te worden......hoe dan ook i keep my fingers crossed.

Sjaar wow jou echo is dan ook snel.....kun je weer mooi naar een pracht kind met kloppend hartje kijken :)

Hey dames,

Ben ik weer, heb het echt zo ongelofelijk druk gehad afgelopen dagen! Bijna geen tijd gehad om op het forum te kijken. Straks weer naar mn werk, dus dan heb ik weer niet veel tijd!
Wij zijn alweer druk bezig om de dag! Zou best kunnen dat ik mn ei gewoon heel vroeg heb en dus gewoon te laat sex heb. (ik had al een dag na mn ongo vruchtbaar slijm??) dus we gaan proberen alle kansen te benutten en dan hopen we op goed resultaat.

@marjoleine, wat vervelend dat het helemaal niet opschiet! Jullie willen gewoon je mannetje terug!! Hopen dat het snel wat meer jullie richting op komt en dat ze gaan inzien dat ie bij jullie beter af is.

@jenny, ik was vorige zwangerschap ook vanaf 2,5/3 weken al misselijk, ik had ook met 3 weken en 2 dagen al een behoorlijk positieve test, dus het kan allemaal.

Nou ik ga vanavond nog even proberen bij jullie te kijken!

Liefs Jen

hoi meiden!

@jenny: ik had het ook deze keer hoor.. ik had overal al last van vanaf een week of 2/3.. met 3 weken 3 dagen al een positieve test in handen dus..
mja ff reeel blijven.. t kan ook naderende ongi zijn.. helaaaaas weet je da pas als t zover is.. en da wachten..

@marjoleine: moet een advocaat dat niet allemaal voor jullie doen? die contacten leggen enzo? daar betaal je hem toch voor?

@allemaal: vandaag deel 2 van mn sollicitatie.. om kwart voor 12 aanwezig zijn.. vind het wel spannend.. ma hopen dat het goed gaat..

oh jah.. wij hebben gewoon lekker geklust wanneer wij wouden.. zo ongeveer om de 2 dagen.. ben heeeel erg blij dat wij niet met ovulatietesten enzo aan de gang zijn gegaan.. k denk dat de lol dr dan snel af is.. (bij ons dan..)

liefs!

Jenny: dat meen je niet? Je hebt elke dag geklust??? Jij bent gek! Vriendje blij natuurlijk (hoewel de mijne vond het op een gegeve moment ook niet meer leuk!) Wij klusten op de niet-ei dagen om de 2 dagen voor de kwaliteit, en vanaf 4 dagen voor het ei en op he tei elke dag. Heeft kennelijk weer gewerkt!

Mayo: jongetjes met streken! Meisjes zijn geniep, tenminste de mijne en die van een vriendin bekeken! Maar lekker pittig!

Arme meisje huilde weer vanmorgen, zielig he... ik vind dat echt rot, nog ff en ik sta er ook bij te janken! hormoontjes helpen dan ook niet echt!
xx

Terug
Bovenaan