Zwanger worden na een miskraam

Hallo allemaal,
daar ben ik weer, ik zit een beetje te zweven achter de computer maar ik voel me redelijk.
Ondanks dat we er al om 07.30h moesten zijn, werd ik pas geholpen om 14.15h!! Bijna drie uur later dan gepland, maar goed.
 Leuke gezellige ana- dinges, die de narcose geeft, sprak NL, er waren deze keer 4 mannen en een vrouw, de gyn met assistente, assistent van de assistent en een stagier allemaal mannen en dat vond ik toch niet zo prettig. Het is toch verdorie een partijtje intiem allemaal! Maar goed, ik was deze keer iig nog niet bloot op de tafel.
Ik moet zeggen dat ik er wel tegenop zag vooral, heel stom mischien, maar ik heb geloof ik op jou forum, edith, iemand gelezen die zei dat je min of meer met je benen in je nek ligt en dat had ik liever niet geweten...
Wakker geworden, weer brullen, tien keer gevraagd ofik nu schoon ben maar goed, om 16.00 ben ik terug naar de kamer gegaan, geen pijn opzich.
Assistent van de dokter was eerst geweest en heb ik eerst mijn vragen lijstje voorgelegd, hij denkt wel dat ik straks weer de ^pijn bij de eiprong terug krijg, omdat ze daar niet aan hebben gedaan, het is wel geconnecteerd maar niet in zoverre dat het is zou veranderen nu,  dus dat is mooi. Hij heeft wel gezegd dat ik echt wel even aan de pil moet omdat door het krassen in de baarmoeder, het laagje cellen een beetje weg is en dat je een grotere kans op verklevind hebt als je gen pil neemt, EN hij zei weer dat ik mijn cycles eerder terug krijg. Maar geen 21 dagen, ik doe weer een dag of 17-18, vind genoeg.  dan zou ik nu over 5 weken een eisprong hebben ongeveer en zonder pil over 4-6 weken, dus dat maakt weinig uit,maar het zou wel meer regelamtig zijn... Dus we doen het maar, het is een comibatiepil deze keer, met veel vrouwelijke hormonen die dat laagje dus maken.
Goed, aan het eind van het feestje heb ik dan de dokter nog gezien en die had weinig nuttigs te melden, hij zei dat ik leeg was en dat nacontrole niet nodig was (ECHT WEL DUS!!! Eerst zien, dan geloven, hij kan me nog meer vertellen! Maar ik had de afspraak al gemaakt voordat hij dat zei :p 29 april, eikel)
Hij heeft ook gezegd dat het stukje erg goed vast zat en dat zelfs met een lepeltje ze het er niet uit kregen dus moest er electriciteit aan te pas komen....???? Ja, ik heb het net nog nagevraagd, maar ik snap het niet helemaal, maar het schijnt normaal te zijn. Opzich goed natuurlijk dat de placenta zo vast zit, ik bedoel als je zwanger bent is het ook de bedoeling dat het er niet zomaar uitvalt!
Verder kon ik amper lopen, en nu nog is het zwabberen, hoeveel zoute soepjes ik   ook neem, ik vloei mooi lichtrood, geen klonters of iets, en ook niet schokbarend veel.
Het feestje is voorbij,eindelijk, over 5 weken een ei. Ga weer goed voor mezelf zorgen en gezond eten, en hopelijk is mei voor ons!
Het gekke is dat ik het gevoel heb dat dit alles een half jaar vertraging heeft gekost,op zijn minst, maar het is slechts   een maand of anderhalf.
Ik dnek wel weer dat ik de komende weken de famillie weer ontloop,ik heb gewoon geen zin in dat opvrolijkende gedoe, ik wil alleen zwanger zijn...
Het blijft al met al een partijtje ***

Liefs as, ga de bank maar weer op zoeken

Astrid, fijn dat het achter de rug is. Hoop dat je snel opknapt.
Het verklaart veel, dat het stukje placenta goed vast zat. Geeft idd ook wel een gevoel van vertrouwen. Gek he?
Nou, hopelijk kun je het nu achter je laten!!!

Knuffel,

Edith

Hai hai!
Allemaal lekker pasen aan "vieren"?
Edith, nog getest of toch nog niet?
Ik voel me goed, vloei niet meer  maar nog geen vlaggen uit, eerst de echo(29-04)!
Ik  ben ook  (weer...zucht...) aant aftellen om te stoppen met deze pil, nog 14 te gaan...
Missen jullie die zwangerschapskwaaltjes ook zo? Alles waar ik toen over "klaagde" wil ik zooo graag weer terug en tien keer erger als het kan! Hopelijk word mei voor ons allemaal!
liefs as

@JoDi2: Fijn dat je in ieder geval niet meer vloeit! Nu de echo nog ff afwachten en dan proberen het allemaal een plekje te geven!! Want jij hebt toch heel wat meegemaakt de laatste tijd!! Wat die zwangerschapskwaaltjes betreft, ik had tijdens mij laatste zwangerschap eigenlijk geen kwaaltjes. Ik hoop bij de volgende dat ik ook flink wat kwaaltjes mag hebben!! Dan  voel je (misschien wel onterecht!) tenminste dat je zwanger bent!!

Fijne avond nog!!

Liefs crazy girl

Ik heb vanmiddag zulke heftige buikkrampen gehad dat ik een test heb gedaan. Helaas negatief, grrrrrrrrrrr.
Maar ik heb zelfs 2 paracetamol genomen voor de buikpijn. Dacht dat de ongi er toch aan kwam, maar........nog steeds niets! Nu zakt de pijn af.
Voelde niet als ei of zo. Dat is meestal wat trekkerig gevoel. Dit waren echte menstruatiekrampen.
Werd er zelfs misselijk van en knettersjagrijnig. Maar nog steeds geen drupje bloed.

manlief bleef er heel leuk onder: ach, das gewoon een innesteling, en omdat het er 2 zijn voel je er meer van....
ik viel bijna van mijn stoel. Al sinds de mk heb ik het rare gevoel dat ik zwanger ga worden van een tweeling. Maar dat vond ik zo stom, dat ik het niet eens op het forum durfde te zeggen, laat staan aan mijn man te vertellen. En nu   heeft hij hetzelfde gevoel.

Maarre, zoveel pijn bij een innesteling? Daar heb ik nog nooit van gehoord....
Heeft een van jullie dat ooit gehad?

@Astrid: hee, fijn dat het vloeien gestopt is!! Affijn, weer aan de pillekes, maar nu we weten waarvoor het is, lekker doen hoor!! Voel je je al wat beter? Ik knapte snel op toen alle hcg eindelijk uit mijn lijf was!

hoi hoi,
edith heeft de ms nog doorgezet of denk je nogsteeds dat het innestelingpijn is (heb ik overigens nog nooit van gehoord, dat dat pijn kan doen, is dat zo??)
Je lijf is mss ook nog steeds een beetje van slag he...

Met mij gaat het echt met ups en downs, ik heb het halve weekend gehuild. Vriend blijft gelukkig een verschrikkelijke schat. Ik heb het er nog zo moeilijk mee, en zeker de "tijdverlies" zoals ik het voel en dat er andere ongewenst wel goed zwanger raken om me heen, dat vind ik verschrikkelijk.Maar in feite ben ik vorige week pas begonnen met verwerken.  Ik heb ook nogsteeds(!!!) last van de narcose, ik voelme licht en heb concentratieproblemen, ik kan amper autorijden.
Ik kan het nog maar moeilijk een plekjes geven, zit er zelfs aan te denken iets homeopatisch te nemen tegen de stress... wat denken jullie? (of een flinke scub onder de kont misschien?) Ik ben de afgelopen week 3 kg afgevallen :s Over twee weken weer de echo, ik denk wel dat het goed zit hoor, deze keer, maar ja,toch spannend.
Oh, edith, ik weet niet of ik het al gezegd had maar ik heb gelezen dat die pijn die ik heb bij mijn eisprong komt van de druk op de eierstok als het eitje springt, dus voel ik pijn is het NET VOOR de eisprong in feite, dus das mooi, dan weet ik precies hoe laat het is, voor in mei hopelijk.
Nog 11 pillen....

Hee Astrid, het grote aftellen is bij jou weer begonnen, nog 11 te gaan....

kan me goed voorstellen dat je nog zo emotioneel bent. Meid, wat heb je meegemaakt.
Ik heb twee weken last van de narcose gehad. ging na een week weer "vrolijk" aan het werk en ging bijna onderuit. Alsof alle kracht uit me wegzakte en ik heel lage bloeddruk kreeg. Duizelig en idd niet kunnen concentreren.
Toen toch nog maar een week thuisgebleven.
Dus neem je tijd hoor. Narcose is echt KL*TEspul. En ik was idd ook 3 kg in een week afgevallen van alle ellende rond de cur.

Hier nog geen RD's. Grrrrrr.
Nog steeds zwaar gevoel en lichte krampen en mijn borsten voelen ook gespannen.
Kan ook heftig pre-ongi gevoel zijn. Vandaag 6 wkn na de mk en 4 wkn na de curettage.
Ik denk eigenljk ook niet dat het innesteling of zo is. Duurt zo lang...
Maar het bestaat wel: forse innestelingspijn. Ja, toch maar gegoogled op innesteling...
Nou ja, m'n baarmoeder is idd nog gevoelig en reageert op bijna alles met krampen...

Ik wacht maar af en als het weekend er nog geen RD;s zijn gooi ik er maar weer eens een test tegenaan.

Terug
Bovenaan