Zwanger worden na een miskraam

Astrid: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel succes morgen!!!! Meid ik dacht dat ik ellende had meegemaakt....
Wat een ellenlang verhaal bij jou. Hoop echt dat je het na morgen achter je kunt laten. Ik weet dat ik de twee weken dat ik bleef vloeien ook helemaal gek van mezelf werd. Mijn mannie zei ook dat ik niet mezelf was. Komt door alle emoties en gierende hormonen, hoor. Verwijt jezelf niets. Je wordt gewoon knetterlabiel van deze ellende, hoor. Heel logisch.

Heel veel dikke virtuele knuffels.
Laat het morgen maar gewoon over je heen komen, als je dat lukt. en daarna...andere gyn, lijkt mij...

Edith

@Crazy: hm, vreemd dat je nog een bericht kreeg van MvM. Of had je nog niet afgemeld? Meestal zijn die nog wel zorgvuldig.
Tja, en het wisselt hoe je je voelt, natuurlijk..

@suus: vandaag is het precies 5 weken geleden dat de mk begon. Maar pas 3 weken geleden van de curettage.
Vanochtend wat vage misselijkheid. En het weekend riep mijn man al of ik niet al zwanger was, want ik was in het restaurant de enige die alles opat. Honger!!!!!!!
Maar wil niet om de haverklap een test doen en dan weer teleurgesteld zijn.

Ik denk dat ik nog een week wacht. Als ik dan nog niet ongi ben ga ik toch maar een test doen. Dan is het 6 wkn na de mk en 4 wkn na de cur.

Lieve meiden, jullie ook veel succes met alles!

hoi hoi allemaal,
ja eikel he die vent, maar ik ben nog niet klaar met hem: HIJ is degene die me morgen "helpt"...  Ik voel me iig heel opgelucht en vrij rustig nu, maar toch ergens ook nog bang dat het wéér mis gaat...

Net wat je zegt edith, tenminte ik "hoop" dat het nog de hormonen zijn, mijn vriend zei ook in een ruzie/discussie   " i want YOU back" (wij spreken engels met elkaar). En dat kwam toch even hard aan. Ik ben kennelijk echt niet mezelf...

@suus: rot dat je zo geconfronteerd werd met dat hartje zeg!! Allemaal fantastisch voor hun maar zelf breek je weer van binnen!!!     En ik ben het volledig met crazygirl eens, dat je pas minder pijn gaat voelen als je zelf weer goed zwanger bent...

@crazygirl: Au, post van MvM..., ik krijg ook nog wel eens dingen waar ik me in alle enthousiaste in de eerste weken voor had aangemeld

@edith: ik duim voor je, zou super zijn gelijk na de curetage!!! Geeft mij ook goede hoop!
Ik had er ook nog een vraag over, voor de gene die een curetage hebben gehad: hoe verloopt je cycles erna, hoe snel je cycles weer terug???
Ik ben zo bang dat ook dat nog zo lang zal duren of dat ik ineens geen pijn meer heb bij de eisprong...
De assistente had me trouwens ook vandaag weer mijn (gegroeide!!!) eitjes laten zien, heeeel veel, echt super!   Ik vroeg wat daar nu mee gebeurd, omdat die natuurlijk ook in de war zijn met zijn alle, maar ze zei dat ze "wachten"   met springen tot na de curetage, tot alles weer gewoon is zeg maar, zou dat zo zijn? Zo niet, wat gebeurd er dan  mee? Het spingt en dan? Vragen vragen vragen... ha,maar morgen zie ik mijn fijne gyn nog een keer, zal ik hem nog een ENGELS vragenvuurtje geven waar ie zo dol op is, met  zijn goed engels!

Meiden duimen jullie  voor me?

xx as

Jeetje astrid!
Wat een gedoe en wat een gevoelloze *** die gyn! Waar slaat die reactie op???
En al helemaal jouw leeftijd??? Alsof dat er iets mee te maken heeft?!?
Ik hoop maar dat hij vandaag een beetje liever voor je is geweest en dat alles nu goed schoon is.
Kan je eindelijk weer verder!
Wat een ellende heb jij moeten meemaken zeg!!!
Nu maar hopen en duimen dat je wachtende eitjes je goed nieuwes gaan brengen!
Ik duim voor je!!!

Liefs Suus

Edith,
Spannend meis! Klinkt toch best heel hoopvol volgens mij. Maar ik kan me goed voorstellen dat je nog een weekje wacht. Maar dan duurt zo'n week wel lang he!
Ik ga voor je duimen hoor!!!!

@Suus: Ja, dat was behoorlijk pijnlijk. Ik had al op tijd afgebeld, dus ik had die brief eigenlijk niet mogen hebben. Ze doen het natuurlijk niet expres, maar het was wel ff pijnlijk. Gister had ik sowieso een moeilijke dag... Weer erg emotioneel...

@JoDi2: Ik denk aan je!! Ik hoop ook voor je dat die gynaecoloog vandaag aardiger voor je is geweest!! En dat je eindelijk schoon bent en dat je het een plekje kan geven!! Heel sterkte meis!!

Tot gauw!!

Liefs crazy girl

Terug
Bovenaan