Zwanger worden na een miskraam

haha, box-en bed rand is zo'n 'beschermingsrand' die ja aan de opstaande randen van de box en het bed kan bevestigen

(http://www.baby-walz.nl/L/3/Lijst-met-zoekresultaten.a832.0.html?dmc_mb3_search_pi1[searchstring]=box+bekleding&dmc_mb3_search_pi1[subaction][search].x=0&dmc_mb3_search_pi1[subaction][search].y=0)

, ziet er erg leuk uit maar word afgeraden doordat je de luchtcirculatie gaat verkleinen, zeker als je er ook nog een hemeltje boven gaat doen (boven het bed).
Niet gezien in die ba bywinkel? of zijn jullie op die afdeling nog niet geweest?

Hee, maar gratis frietjes eten is wel leuk, gezellig dat je broer(tje) even komt dan!

Nu ff naar de winkel, geen zin :s

Word gek hier!!!!!!!!!!!!!!! van mezelf dan he. Sinds vandaag chagerijnig moe geen eetlust....en waarom ben ik moe? geen idee heb voldoende rust gehad. Sorry misschien beetje zeurderig maar moest het ff kwijt. Kan ieder moment in huilen uitbarsten en ook daarvan vraag ik me af waarom? Goed ik ga maar even een rondje lopen op de kermis beetje afleiding doet denk wel goed. Owh me eisprong komt er nu al aan ( of is al geweest denk ik eerder ) heb veel last van afscheiding namelijk dus dat is dan wel weer positief.....mmm heb ik hem dus weer vroeg deze keer.

Jenny

Hallo Dames!

Ik ben klaar voor een ladiesnight out vanavond!! Heb super steil haar van mezelf en ben net een uur bezig geweest om met een krultang een wilde bos krullen te creeeren! Ben er weer erg blij mee! Het is dat je je haar niet mag permanenten tijdens een zwangerschap, anders had ik het wel gedaan denk ik... Weer eens wat anders!

Fijn dat ik niet de enige ben die de namen al weer :D Dacht al dat ik overenthousiast was!

Ik heb overduidelijk mijn ei (gehad) heb heeeeeele lichte pijnsteekjes onder in mijn buik, dus straks vriend nog maar even versieren... Dan is hij weer klaar voor deze maand :D

Liefs!

hoi hoi..

grooote broer:p hijs 3 jaar ouder dan mij.. ma voel me wel vaak grote zus bij m:p hij ligt nu benede op de bank een tukkie te doen.. haha..

neej heb k nog nie gezien.. tenminste.. niet voor zover ik weet.. keb t even gegoogeled.. ma ook da kon k t nie echt vinde (en die link werkt nie..)

oh jah.. en wij weten de namen ook al hoor!!

liefs

Hallo meiden,

Zo, ik ben net van mijn bed gelicht door mijn zoon.. Ik voelde me zo moe en zo niet lekker dat ik maar even ben ga liggen. 3 uur later word ik wakker gemaakt door hem. Maar goed ook hoor want ik zou zo nog langer kunnen slapen. Ook last van mijn tepels.. Niet echt fijn maar meer tja.. weet niet precies wat het is.. wat gevoelig..

@Sjaar, je kent die dingen wel. Zijn van die dingen die je in het bed en in de box moet doen zodat ze er niet vast komen te zitten tussen de tralies.. En het is ee stuk zachter als ze er tegen aan komen..
Maar ben het eens met Astrid. Ziet er snoezig uit, maar nee, dank je!

@Elena, Vanavond ook een party gepland. Jammer genoeg moet ik alleen want het geen oppas.. Maar ja, nu moet ik zelf ook rijden en kan ik dus niet drinken.. Kan ik dat als excuus gebruiken!

Liefs,

hoi hoi!
Eten staat weer in mijn oventje :)) bijna klaar!
Sjaar, als ik de link copieer en plak dan doet ie het wel, maar anders kijk ff op Babywalz en dan NL en dan bij zoeken box bekleding, dan heb je het ook, wil je het echt weten.

Elena, je kan toch gauw ff nog permanenten voor het zover is, nu eerst ff twee weken wachten natuurlijk ;) of heb je geen zin in lelijke uitgroei halverwege je zwangerschap?
Fijne avond vanavond iiig! EN jij mayo!
Ik heb al een aantal dagen pijn in mijn kop, zit ff weer niet lekker in mijn velletje, vanavond dus maar weer lekker wii-en met manlief, we hebben weer 6 nieuwe spellen erbij.

Jenny / jen /edith: alles goed daar?
xx

Hallo Dames!

Vandaag weer flink geklust in ons nieuwe huis!Mijn ouders kwamen ook helpen dus dat schoot wel lekker op. Morgen hebben mn vriend en ik weer een chilldagje gepland :) Gaan we weer lekker wandelen en terrasje pakken als het weer het toelaat!

@marjoleine: Jij ook al pijnlijke borsten? :)ikke ook!oh en last van mijn ontlasting en veel kleine plasje (dat kunnen toch ook tekenen zijn? )ik hoop het zo!Maarja hoop ook niet dat ik mezelf gek zit te maken voor niks :S......samen de 20e afwachten dan maar ;))

@Astrid: Vervelend lijkt het me wel hoor dat je botst met je schoonmoeder!En vooral als het over kinderen gaat lijkt me dat erg irritant. Maar idd lekker doen wat jij wilt. Het is jou kindje toch!

@sjaar: Geweldig dat je echo goed was! :))

@allemaal: Wij weten de namen ook al hoor :D Daar waren we het de vorige keer al vroeg over eens en die willen we als we weer zwanger zijn ook gewoon houden.
Ik moet ook toegeven dat ik zowiezo best nog met dingen zoals de babykamer en andere dingetjes bezig ben. Loop ook regelmatig de prenatal in. Is dat raar eigenlijk?

Ik zal volgende keer weer wat meer bijlezen en reageren op iedereen..ben nu alleen behoorlijk moe dus duik zo mn bedje in!

Liefs Jolien

Terug
Bovenaan