Zwanger worden na een miskraam

OMG wat is dit nu weer....lag lekker op tijd in me bed want was moe zoals ik eerder al meldde. Werd ik net wakker omdat ik moest plassen ( de hele dag al word dr gek van ) was er ineens wat bloed!!! Wie weet hoe dit kan, bedoel het was er alleen met afvegen verder niet...komt dit soms nog door de mk? Even terug op vanmiddag was zo moe en chagerijnig dat ik maar een nieuw servies heb aangeschaft ( had de rest kapot gesmeten haha luchte wel op). Verder erg emo vandaag ook totaal niks voor mij begin bijna om alles of zomaar spontaan te huilen. Nou goed duik me bedje weer lekker in.

@Astrid: Is dat nu leuk zo'n wii? Hoor er wel veel over maar vraag het me toch af.

Hallohallo!!!

Het is een beetje laat onderhand, maar kon het niet laten om nog even een blik te werpen op het forum!

Ik zit indd met de uitgroei en zo, en het is nogal wat, als je het zat bent moet het helemaal uitgroeien, wat dus betekent dat je 2 a 3 jaar vast zit aan een stijltang... Dat vind ik toch echt een beetje teveel van het goede!

Inglourious Bastards was een erg leuke film trouwens! Aanrader voor de fans van Quentin Tarantino's humor!

Wel heerlijk hoor, om die vage klachtjes weer eens te lezen... Allemaal weer hoop op een volgende zwangerschap! Heb het zelf ook hoor, rugpijn, moeilijke stoelgang en zere tepels... Maar ik wil het niet allemaal op het forum gooien elke keer voor de valse hoop die ik bij mezelf ga creeeren...!

Ik ga lekker mijn bedje in! Tot morgen!

Liefs, Elena

Jenny: de weken voor ik positief getest heb, was ik ook heel emo en janken en zo en dat bloed zou in het beste geval een innesteling kunnen zijn he, maar ik ga je geen vale hoop aanpraten, ik zou het gewoon weer leuk vinden als er iemand zwanger is!!!
En een wii is leuk ja, in vlagen hoor, maar wij hebben dan wel heel veel spelletjes he, dus keuze genoeg. Ook jordi is verzot op Mario cart, racen... hij is er nog beter in dan ik!!!

dametje: heerlijk he dat dagdromen over die babykamer...
waarschijnlijk moeten wij binnen 4 maanden zijn verhuisd (huis is min of meer verkocht) dus ik mag nu ook een beetje beginnen te dromen, al heb ik nog geen idee waar we gaan wonen :s
Ik mag toch hopen omgeving Tervuren (erg mooi groen!) of Leuven of noord brussel, tgeeft wel druk hoor, van binnen vier maanden weg zijn anders sta je op straat.. :s

Elena: ik heb ook permanent gehad, heeeel lang geleden (was trouwens super, die volume!) maar idd als je het niet bij houd dan heb je na een poosje een halve kop met krullen :p

xx

Hai Dames,

@Elena, Toen ik vannacht thuis kwam, heb ik ook nog even op het forum gespiekt maar was te moe om te schrijven. ;-)

@Jenny, Wanneer is je NOD ook al weer?? Innesteling kan maar lijkt me niet dat je bloedverlies afkomstig is van je Mk. Kan natuurlijk ook zijn dat je cyclus ontregelt is. Laten we maar hopen op innesteling..

@Jolien, Jaaahh, jij en ik samen NOD op de 20e he.. Best wel maf dat we allemaal weer dingen voelen. Dat terwijl ik dat juist niet wil. Ik ben zo bang dat het niet gelukt is en dat ik me zelf voor de gek hou. Bij al mijn vorige zwangerschappen namelijk geen symptonen gehad voor mijn NOD. Teminste, niet dat ik me kan herinneren.
Nog een weekje en dan weten we meer. Gek genoeg zitten we allemaal maar 1,5 week van elkaar af..

@Jen, Hoe is het bij jou?? Kan me goed voorstellen dat de dreun van je verlies vehoorlijk hard is en het is helemaal niet erg om daar verdrietig om te zijn. Laat het gaan.

@Edith, Hoe is het bij jou?? Sorry dat ik het niet helemaal meer weer maar is je ongi al over?

@Astrid, Huis waarschijnlijk toch nog zo snel verkocht... Hoe ziet het er nu voor jullie uit dan? Want Jon heeft nog niet 3 maanden die job dus ook nog geen salarisstrookjes.. Kunnen jullie wel een ander huis krijgen? Hopelijk wel en kan je snel verhuizen en een plekje maken voor jullie zelf met jullie eigen spulletjes. Laat het maar niet te lang meer duren he.. Komt altijd zo veel stress vrij bij een verhuizing.. Kan jij niet gebruiken als het nog eens 3 maanden gaat duren.

Ik heb net zulk steil haar als Elena en een krultang is leuk, alleen na een uur is alles weer uitgezakt ongeacht hairspray, wax of wat dan ook..
Heb permanent geprobeerd maar pakte niet met gevolg dat mijn hele haar dood was. Het heeft 3 jaar geduurd voor dat het weer een beetje gezond werd. Geloof me. Krullen zijn leuk maar je haar gaat er zo dood van. Als je dan toch iets anders wilt met je haar kan je beter verfen..

Voel me vandaag wel oke.. Lekker uit mogen slapen en voel me behalve nog een beetje bak, wel oke.. Nergens last van.. Weet alleen nogniet of ik daar blij mee ben of niet...

Xxx

@ Mayo: Mijn nod is pas weer 30/9 dus voor innestelling lijkt het me te vroeg. Misschien door de eisprong? Heb er wel eens vaker over gehoord dat je daardoor wat bloedverlies kan hebben dus wie weet. In mijn geval kan het twee kanten op als mijn eisprong wel vroeg is geweest dan zit ik er nu ongeveer in

Mayo: dat verven is ook niet alles tenminste, vroeger, lang lang geleden, hebik ooit eens coupe soleil gehad he, nou het was echt sto!!! Dat heeft echt een poos geduurd eer dat dat er uit was, wat had ik daar een spijt van hoor! Nu met verven gaat het gelukkig goed (ik mag nu toch ook gewoon verven he...?)

Over dat huis... ja, wonderbaarlijk hoor dat het bijna is verkocht maar het is nog niet officieel, dus houd het op 4-5 maanden. Bij de meeste hier moet je om te huren 3 salarisstrookjes laten zien... bij sommige maar 1 (zegt schoonmoeders) hoe dan ook hoop ik december-januari toch iets gevonden te hebben. Dan hebben we nog 2-3 maanden om de boel een beetje thuis te maken voordat de baby komt. Echt een ideale situatie is het niet mag ik zeggen hoor, maar goed, je kan niet alles goed plannen he ;)

Komt wel weer goed...
Zijn julllie ook zo snotverkouden? Ohhh, had ik net een beetje mijn energie terug, ben ik weer terug bij af, bleh. Kids en jon ook verkouden, tis pyamadag hier :p
Tis iig goed voor afweerstofjes voor de baby he!
xx

hallo!

@jenny: Dan lijkt het me idd vroeg voor een innesteling. Daarbij...ook al was je vorige ms wel optijd..daarna kan ie nog ontregeld zijn. Was bij mij iig wel het geval. Ik heb toen ook aan een innesteling gedacht maarja helaas was dat het toen niet. Laat jezelf niet te gek maken. Ik hoop het zeker voor je maar weet het pas als je een positieve test in handen hebt. En wat emoties betreft...je bent niet voor niets een vrouw :p (zou mijn vriend zeggen :D)

@Marjoleine: Jaaa spannend weer heh! Al durf ik niet meer zo positief te denken hoor! Al die vage klachten kunnen idd ingebeeld zijn. Wat ik ook tegen Jenny zeg. Ik geloof het pas als ik 2 streepjes heb gezien :))
Wat jij ook zegt..de vorige keer kan ik me helemaal geen klachten herinneren voor mn NOD. Daarbij testte ik pas 1 week later positief ofzo.

@Astrid: Wel fijn dat jullie straks weer je eigen plekje hebben zeg! Dat is echt zo belangrijk! Hebben jullie al iets op het ook of ben je al aan het zoeken?
Echt heerlijk dat dagdromen over babykamers en baby's zelf idd! :) Op mijn werk (werk op een babygroep) hebben ze pas alles opgeknapt. Nou was ik vroeger altijd wel fan van veel vrolijke kleuren enzo..maar bij ons buurgroep hebben ze veel gebruik gemaakt van pastelkleuren en ik moet zeggen dat dat heel rustgevend is.. Naja zo zit ik dan ook een beetje te dromen over ons babykamer in de toekomst.

Misschien een nieuwe discussie @allemaal?:

Hoe gaat jullie babykamer eruit zien? :)

Liefs Jolien

Terug
Bovenaan