Hai Dames,
@Elena, Toen ik vannacht thuis kwam, heb ik ook nog even op het forum gespiekt maar was te moe om te schrijven. ;-)
@Jenny, Wanneer is je NOD ook al weer?? Innesteling kan maar lijkt me niet dat je bloedverlies afkomstig is van je Mk. Kan natuurlijk ook zijn dat je cyclus ontregelt is. Laten we maar hopen op innesteling..
@Jolien, Jaaahh, jij en ik samen NOD op de 20e he.. Best wel maf dat we allemaal weer dingen voelen. Dat terwijl ik dat juist niet wil. Ik ben zo bang dat het niet gelukt is en dat ik me zelf voor de gek hou. Bij al mijn vorige zwangerschappen namelijk geen symptonen gehad voor mijn NOD. Teminste, niet dat ik me kan herinneren.
Nog een weekje en dan weten we meer. Gek genoeg zitten we allemaal maar 1,5 week van elkaar af..
@Jen, Hoe is het bij jou?? Kan me goed voorstellen dat de dreun van je verlies vehoorlijk hard is en het is helemaal niet erg om daar verdrietig om te zijn. Laat het gaan.
@Edith, Hoe is het bij jou?? Sorry dat ik het niet helemaal meer weer maar is je ongi al over?
@Astrid, Huis waarschijnlijk toch nog zo snel verkocht... Hoe ziet het er nu voor jullie uit dan? Want Jon heeft nog niet 3 maanden die job dus ook nog geen salarisstrookjes.. Kunnen jullie wel een ander huis krijgen? Hopelijk wel en kan je snel verhuizen en een plekje maken voor jullie zelf met jullie eigen spulletjes. Laat het maar niet te lang meer duren he.. Komt altijd zo veel stress vrij bij een verhuizing.. Kan jij niet gebruiken als het nog eens 3 maanden gaat duren.
Ik heb net zulk steil haar als Elena en een krultang is leuk, alleen na een uur is alles weer uitgezakt ongeacht hairspray, wax of wat dan ook..
Heb permanent geprobeerd maar pakte niet met gevolg dat mijn hele haar dood was. Het heeft 3 jaar geduurd voor dat het weer een beetje gezond werd. Geloof me. Krullen zijn leuk maar je haar gaat er zo dood van. Als je dan toch iets anders wilt met je haar kan je beter verfen..
Voel me vandaag wel oke.. Lekker uit mogen slapen en voel me behalve nog een beetje bak, wel oke.. Nergens last van.. Weet alleen nogniet of ik daar blij mee ben of niet...
Xxx