ah ja waarom niet he jenny: Jon wil graag 'Marc en Isabelle' maar Marc op z'n NL, is zo rrrrrrkkkk weet je wel... En Isabelle.... mmwaaahhh, word ik niet vrolijk van :s, wat ik dan veel leuker vind is Noémie, ook in twee talen hetzelfde en mooi
en origineel. Nu vond Jon dat ook nog wel wat dus wie weet, maar een jongensnaam weet ik niet hoor dus het moet maar een meid zijn he
Elena ik vind het ook niet zo'n probleem hoor, kindje op de kamer int begin, al weet ik nog van mijn eerste dat je dan echt naar de ademhaling gaat zitten luisteren en je je met ex toch een beetje 'bekeken' voelt
Maar alst niet anders is, dan maar niet he!
Ik heb net even een beetje zitten zoeken naar een huisje he... maakt me altijd een beetje depri moet ik zeggen. Ze hebben best was huisjes (nu dan...) in Leuven, maar ik moet eerst zeker weten OF er een franstalige school is, ik krijg het niet gevonden op google. Tervuren, prachthuisjes maar daar weet ik dat geen franse school is :s
En wat als we nu niets kunnen vinden? Ik ga van mijn langzalzeleven niet in het franse gedeelte zitten voor langer als dat ik nu doe, ik kan niet aarden hier plus als ik de kids wegbreng is het nu al 2 uur, ik wil dat niet langer maken plus, ik ben 200 km gezakt, en van land verwisseld, mijn vriendinnetjes achterlatend, nu mag jon offeren, of klinkt dat heel gemeen?!
Elena: veel shopplezier! Ik ben benieuwd wat het gaat worden voor max 10 euro, maar tis een leuk idee!
Weltruste voor straks meiden, hopelijk morgen minder gesnotter hier :s
xx