Zwanger worden na een miskraam

@ Jolien: Heb je helemaal gelijk in. Ik ga ook niet uit van een innestelling of dergelijke. Probeer gewoon neutraal te blijven en dan zien we uiteindelijk wel.

@Astrid: coupe soleil is echt rot spul maakt inderdaad je haar net als stro :S

Haai Meiden,

Pffh ik weet niet wat er met me aan de hand is maar wat voel ik me vreselijk brak zeg.. Alles doet zo'n beetje zeer en bllhh.. Hopelijk word ik niet ziek!

@Jenny, Wat jij zegt over bloed bij ovulatie datr kan.. Alleen datgaat iets anders. Tijdens de eisprong kan er bloed vrijkomen en dat irriteert je baarmoeder vreselijk met gevolg dat je vergaat van de pijn. Weeenachtig gevoel geeft dat.. Overigens verlies je dan geen bloed..Lijkt me dus een vrij kleine kans dat het daar vandaan komt.
Inprincipe kan het overal vandaan komen.. Als je gisteren of vanmorgen seks gehad hebt kan het daar vandaan komen.. of je bent te druk geweest of door een ontregelde cyclus al je ongi.. Het kan van alles zijn. Snap dat je je zorgen maakt maar denk niet dat je er veel aandacht aan moet besteden. Tenzij het vaker en langer en meer gebeurd natuurlijk..

@Astrid, Coupe Soleil pakte perfect juist! Idioot he. Helemaal geen stro haar of wat dan ook.. Hangt denk ik van je haar structuur af. Momenteel ben ik ook helemaal blond terwijl ik heel erg donker ben van me zelf. Over een paar weekjes weer donker verven.. Mocht ik dan zwanger raken is die uitgroei niet zo heel erg..

Ik hoop echt dat het goed uit gaat pakken met dat huis van jullie hoor.. Je zit in een situatie waar ikniet graag in zou willen zitten. Ik zou me contenu zorgen maken. Ik ben ook echt een controlfreak first class! Ik moet zelf alles touwtjes in handen hebben en wil nergens afhankelijk van zijn.. ben ik d at wel, ga ik er alles aan doen om als nog die controle in handen te krijgen.. ook al weet ik dat het soms niet kan.

@Jolien, Kamertje hangt van het geslacht af. Wij willen het weten en gaan ook gewoon vertellen wat het word. De naam houden we wel voor ons zelf. Dus het word roze of blauw en dan wel met heel veel winnie the Pooh. Ik ben een echte Winnie fan.

Volgens mij staan er op mijn hyves pagina ook foto's van Keano's babykamer.. Weet het niet zeker maar zal dan ook het keano kopje moeten staan.. Zijn kamer is beige-bruin achtig. Heel rust gevend met heel veel winnie!

Liefs,

hee,
ik ben ook een vreselijke controle freak hoor, ik doe me rustiger voor dan ik ben! Maar hoe dan ook zullen we toch hopelijk niet op straat komen te staan, en zal het best goed komen, hoop ik.
Jon weet binnen een maand waar zijn werk zich gaat vestigen, hopelijk in de buurt van E vere dan is het makkelijker te zoeken. Maar het baart me best zorgen allemaal hoor.
Mijn schoonmoeder had best een half jaartje kunnen wachten vind ik, maar goed...
Straks spullen weer pakken (net als een jaar geleden dus voor mij) en ik ben zo bang dat 'men' het gaat beschadigen. Ik heb een heleboel juist opnieuw geverfd en het liefst zou ik alles zelf pakken en verplaatsen maar ik zal aan de zijlijn staan... Met mijn oogjes open! Ik heb al veel weg moeten doen toen ik hierheen kwam en met mijn 'scheiding' anderhalf jaar geleden, ik wil niet meer kwijt raken.

Jolien: kamertje... niet geslacht afhankelijk, ik houd van kleur en wil het graag origineel hebben, hopelijk kan ik in het nieuwe huis mijn lol op!

@ Mayo: Winnie de poeh o leuk zeg.

@ Astrid: Kleur in een babykamer is inderdaad altijd lekker vrolijk en fris om te zien.

Hier ook gewoon vrolijk door met de babykamer. Een muur knalgroen en de rest wit. Op de groene muur komt dan een grote boom met een olifantje:p
Namen weten wij ook al.....hoewel daar een heftige discussie aan vooraf is gegaan. Mijn vriend komt namelijk uit iran vandaan en dan verdwijnen de standaard nederlandse namen al gauw uit de lijst. Was best moeilijk eens te worden.....voor hem vond ik het namelijk wel leuk een iraanse naam te doen, maar ja dan moet het wel uitspreekbaar zijn voor andere nederlanders. Ach wat kan mij het ook schelen de namen die wij hebben uitgekozen toen en ook aanhouden zijn voor een meisje Layla en voor een jongen Kewan.....

Hallo Dames!

Mijn vruchtbare dagen zijn morgen voorbij (als het goed is...) Het was volgens mij vrijdag of vandaag, en we hebben donderdag en zondag geklust... Meer kan ik er niet aan doen! Nu komt de tijd van rustig, en onverplicht doorklussen en afwachtten... twee weken lang! Hopelijk heb ik een normale cyclus, want dit is eigenlijk mijn eerste echte cyclus na de onrustige periode van na de mk!

Hier nog geen kinderkamerwensen, want ik heb niet eens een kamer over... Kindje komt net zo lang bij ons op de slaapkamer totdat we groter kunnen gaan wonen. Niet ideaal maar ik vind het ook niet zo'n drama dat we nog niet aan kinderen zouden beginnen!

Ik denk dat wij ook zullen vertellen wat het geslacht is, en de namen, ik hoop dat ik het voor me kan houden! Ik ben zo'n ongelovelijke flapuit!!! Maar ja, het zou wel de verassing weg halen bij iedereen!

Heel raar, maar ik ga toch vragen of iemand het kent. Net had ik (zo'n 10 minuten) na de ejaculatie van vriendlief, een klein steekje in mijn linkereileider... Nu had ik mijn eisprong ook links deze maand... Iemand?? Uitleg?? :D:D

Nou, ik ga nog maar even vriendlief teisteren.. Morgen ga ik de hele dag naar Amsterdam met een vriendin van me, heb er zo ontzettend veel zin in! Mijn vriendinnen staan allemaal in hokjes he, zo heb ik een stap vriendin, mijn dramavriendin, een winkel vriendin en ga zo maar door. Allemaal geweldige vriendinnen, maar jullie kennen dat vast wel, winkelen met de een is ff leuker dan met de ander!

Zo ga ik dus met mijn winkelvriendin naar Amsterdam (ben dit jaar al 4 dagen wezen winkelen in Parijs met haar) en gaan op zoek naar ons (f)outfitje voor de harddraverij. Maximum budget, 10 euro... Hahahaha echt lachen! Heb zelf een knalgroene afropruik in gedachten met knalgroene nepwimpers... En dan zij in rose hihihi geweldig!

Liefs, Elena

ah ja waarom niet he jenny: Jon wil graag 'Marc en Isabelle' maar Marc op z'n NL, is zo rrrrrrkkkk weet je wel... En Isabelle.... mmwaaahhh, word ik niet vrolijk van :s, wat ik dan veel leuker vind is Noémie, ook in twee talen hetzelfde en mooi :p en origineel. Nu vond Jon dat ook nog wel wat dus wie weet, maar een jongensnaam weet ik niet hoor dus het moet maar een meid zijn he :p

Elena ik vind het ook niet zo'n probleem hoor, kindje op de kamer int begin, al weet ik nog van mijn eerste dat je dan echt naar de ademhaling gaat zitten luisteren en je je met ex toch een beetje 'bekeken' voelt :)
Maar alst niet anders is, dan maar niet he!

Ik heb net even een beetje zitten zoeken naar een huisje he... maakt me altijd een beetje depri moet ik zeggen. Ze hebben best was huisjes (nu dan...) in Leuven, maar ik moet eerst zeker weten OF er een franstalige school is, ik krijg het niet gevonden op google. Tervuren, prachthuisjes maar daar weet ik dat geen franse school is :s
En wat als we nu niets kunnen vinden? Ik ga van mijn langzalzeleven niet in het franse gedeelte zitten voor langer als dat ik nu doe, ik kan niet aarden hier plus als ik de kids wegbreng is het nu al 2 uur, ik wil dat niet langer maken plus, ik ben 200 km gezakt, en van land verwisseld, mijn vriendinnetjes achterlatend, nu mag jon offeren, of klinkt dat heel gemeen?!

Elena: veel shopplezier! Ik ben benieuwd wat het gaat worden voor max 10 euro, maar tis een leuk idee!

Weltruste voor straks meiden, hopelijk morgen minder gesnotter hier :s

xx

Hey dames,

Hier een heeeeeeeeeeele trotse mama, mn zoontje loopt los!!! precies een week voor z'n eerste verjaardag, echt al een metertje of 2 van de tafel naar mij toe. Zat er al een poosje aan te komen, maar kruipen was topch makkelijker ;)

We hebben echt een heerlijk weekend gehad. lekker naar afrika dag geweest met de ukkies (ook die van mn vriendin) was echt super, leuke muziek, lekker eten en leuke kraampjes.

Ook hard ons best gedaan voor een baby natuurlijk, heb geen idee wanneer mn ei nou komt/is geweest, want het al een week dezelfde afscheiding, kan er dus niet echt een pijl op trekken en meestal merk ik het daar aan of mn ei komt. Netjes al vanaf vorige week maandag om de dag gevreeen, dus wanneer het ei ook was ;) dr lag altijd wel een zaadje op de loer, nou maar hopen dat ze hun werk hebben gedaan.

Hebben jullie ook een leuk weekend gehad??

Liefs Jen

Terug
Bovenaan