Zwanger worden na een miskraam

Hij kroop al zo onwijs snel en stond ook al een poos (kroop ook overal, ook rustig over de tegels buiten, maakt hem niks uit) Dus ik moest er al altijd achteraan ;) maar vind het wel superleuk hoor, maar het maakt hem wel echt geen baby meer.

Nee das waar, baby af maar hij is toch al bijna 1! En een flinke kerel ook toch?

Jordi liep ook net een week voor zijn verjaardag ;) dion 'pas' met 15 maand.
Ze worden toch veel te snel groot, vooral dat eerste jaar vind je niet?

hoi meiden..

ben nie lekker in orde.. beetje grieperig of zo.. al 2 dagen misselijk en diarree (sorry).. algehele malaise.. dus ben hier ook nie vaak te vinde.. slaap zo ongeveer de hele dag door nu:p
gelukkig geen koorts.. ma verder.. jugh..

dus sorry.. ga ff nie reageren ma bijslapen..

liefs

(p.s. astrid.. over de 12 weken heen nu he?)

@ Astrid: Marc met c is inderdaad mooier dan met rk.....maar dat is mijn mening en je moet doen wat je zelf wilt. Noemi ( schrijf ik het goed? ) is echt een leuke naam!!!

@ Jen: Wat goed dat hij loopt leuk zeg!!!

@ Sjaar: Doe je rustig aan meid?

@ Elena: Wil je geen valse hoop geven, maar de eerste keer dat ik zwanger raakte weet ik nog als de dag van gisteren. Nadat mijn toenmalige vriend zijn zaadjes had geloosd voelde ik een paar minuten erna een felle korte steek. soort van speldenprik maar dan hard. Wist het meteen dat ik zwanger was.....en inderdaad een week later was de test toen positief!!! Nogmaals wil je geen valse hoop geven, maar heb er zomaar een goed gevoel over voor je ik duim hier voor je!!!

Jenny: is dat echt waar? das bizar zeg! Zou je dat echt zo kunnen voelen???
Noémie... ja, leuke naam he... nu nog vriend mee krijgen en een meid krijgen natuurlijk :p

Marc vind ik niets omdat qua uitspraak het niet lekker bekt Marrrrrccccc snappie, dan word het 'Marrr-uuu-cccc kom je eten...?!' Neh.
Ik wil liever iig twee lettergrepen, dat klinkt gewoon lekkerder.
Nog een beter idee voor een jongensnaam?
Ik vind jou namen trouwens ook leuk, vooral je meisjes naam ;)

Sjaar: ook al de klos, waardeloos he! "Geniet" (is een groot woord) er maar van dat je nog in bed kunt liggen, ben je over een jaartje ziek dan ist anders met die kleine erbij. Iig heel veel beterschap! Dat je maar snel weer beter bent! Verder geen bloed meer verloren of pijn gehad sinds die dag?
Liefs as

hoi hoi..

ist daaro ook zo koud? haha.. knap weer een beetje wat op.. gelukkig..

wat namen betreft: ik vond altijd aimee erg mooi.. mja als je het dan uitspreekt dan klinkt het als mmeee.. k wil nie dat ons kind mobiele eenheid heet:p

nu hebben we 2 oerhollandse namen.. meisje: floor jongen: jelle... mijn vriend heeft een korte en beeeetje aparte achternaam.. dus moest vooral daarbij passen.. en aangezien er in zijn familie alleen al 10 kinderen geboren zijn was de keus ook nie heeeel erg groot meer.. (neej sorry nummer 10 kan elk moment geboren worden..)
wel grappig trouwens.. zijn zus heeft al 4 kinderen... de 5e komt eraan.. ma in allleeee namen zit een a en een o.. (ilona, roald, thomas, anouk) dus de weddenschap gaat nu rond hoe het 5e kind gaat heten..dr moet een a en o inzitten.. en mag niet beginnen met en i,r,t,a,j... ik zelf denk yoram.. jullie ideeen? meisje? geen idee..

ma goed.. dat was t zo ongeveer.. ga ff kijke of vriendlief al weer bijna deze kant op komt.. die is vanmiddag na de begrafenis van de militair die vorige week omgekomen is (kende hij vrij goed... samen in n stapelbed geslapen in afghanistan.. duss..)

liefs!

Hallo dames!

Tien euro? Niet gehaald! We hebben een knaproze pruik model boblijn met pony, een haren 50 achtig jurkje, wit met roze/paarse stippen en mega nepwimpers... 25 euro maar! En het jurkje is nog van Vila ook.... Best goed gedaan dacht ik zo!

@Jenny: Echt waar???????// ECHT WAAR!!???? Oh damndamndamn!! Grrrr Grrrmmblll slik! WOW!!! Shit man... Nog 6 dagen wachtten....

@Sjaar: lekker uitzieken joh! Heb ik ook gedaan, hoop dat ik het goed heb uitgeziekt anders ben ik straks nog een keer de pinda!

@Jen: Van harte met je kleine/grote man!! Ben vandaag op de 9straatjes geweest, man oh man, wat een jurken ahahahaha!! We hebben anderhalf uur jurken gepast, echt te leuk gewoon!

Wat kan mij het ook schelen, als we een meisje krijgen wordt het Nena en bij een jongen wordt het Niek...

@Astrid: Ben je nu over de 12 weken grens heen??? Dan ook voor jou VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Ik zelf heb een raar gevoel in mijn onderbuik, beetje plofferig en veel kleine plasjes telkens... Me broek irriteert me ook. Kan natuurlijk ingebeeld zijn, maar heb er wel last, zwanger of niet :D

Ik ga eten koken, vriendlief komt zo thuis van sporten!!

Liefs, Elena

dames,

Jonges naam zijn wij nog niet uit, maar meisje word bij ons nikki of lola (vind ik op zich een hele leuke naam, maar krijg de hele tijd lola ferrari op mn netvlies) We hadden twee jongensnamen, maar vorig jaar zomer was ik 5 weken na mn schoonzus uitgerekend en wat bleek, ze hadden dezelfde jongensnaam die wij aan ons zoontje hadden willen geven, joris, dus werd het bij ons Jasper, maar dat was de jongensnaam voor een eventuele tweede, dus voor jongens ben ik er nog niet uit. Eerst maar weer is zwanger worden.

@ elena, ik ben hier ook ieder uur op het toilet te vinden voor van die kleine plasjes, echt irritant, volgens mij is mn ei van het weekend echt geweest, ben benieuwd wanneer en of ik iets ga voelen. Bij de laatste twee zwangerschappen was ik vanaf week 3 al misselijk, dus....
M'n baas heet trouwens niek, dus dat zal bij mij de eerste keuze niet zijn :p

Ik ga nog even achter de naaimachine kruipen, wat werk maken,

Liefs Jen

Terug
Bovenaan