Hallo dames!
Tien euro? Niet gehaald! We hebben een knaproze pruik model boblijn met pony, een haren 50 achtig jurkje, wit met roze/paarse stippen en mega nepwimpers... 25 euro maar! En het jurkje is nog van Vila ook.... Best goed gedaan dacht ik zo!
@Jenny: Echt waar???????// ECHT WAAR!!???? Oh damndamndamn!! Grrrr Grrrmmblll slik! WOW!!! Shit man... Nog 6 dagen wachtten....
@Sjaar: lekker uitzieken joh! Heb ik ook gedaan, hoop dat ik het goed heb uitgeziekt anders ben ik straks nog een keer de pinda!
@Jen: Van harte met je kleine/grote man!! Ben vandaag op de 9straatjes geweest, man oh man, wat een jurken ahahahaha!! We hebben anderhalf uur jurken gepast, echt te leuk gewoon!
Wat kan mij het ook schelen, als we een meisje krijgen wordt het Nena en bij een jongen wordt het Niek...
@Astrid: Ben je nu over de 12 weken grens heen??? Dan ook voor jou VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Ik zelf heb een raar gevoel in mijn onderbuik, beetje plofferig en veel kleine plasjes telkens... Me broek irriteert me ook. Kan natuurlijk ingebeeld zijn, maar heb er wel last, zwanger of niet
Ik ga eten koken, vriendlief komt zo thuis van sporten!!
Liefs, Elena