Zwanger worden na een miskraam

Hoi meiden,

Al even niks van me laten horen. Maar wel meegelezen hoor!
Zat even niet zo lekker in mijn velletje, kan komen omdat er een virusje op de loer lag, want ben me toch een partij beroerd geweest de afgelopen dagen!
Vandaag nog steeds flink last van buikkrampen. Maar goed, wel weer wezen werken vandaag en op zich ging dat wel.

Vandaag opnieuw tante geworden. Een lief nichtje erbij en ze heet Floortje. Wat een droppie! Maar even lekker babygeluk opgedaan daar!
Kan ik zo ontzettend van genieten!
3de kindje van mijn jongere zusje. Dus ook wel even slikken weer.
Toen ze het vertelden waren wij al bijna een jaar bezig. Zij waren meteen weer de eerste ronde zwanger zoals steeds het geval was. Tja....
Maar goed, ook erg blij voor mijn zusje natuurlijk!
Ik zal het vrees ik moeilijker hebben als ik in oktober nog niet zwanger ben en mijn schoonzusje moet gaan bevallen. Nu maar even niet aan denken he!

Nog steeds geen ei gehad, echt balen! Nu al ruim 3 weken na mijn ongi en nog niks. Wordt dus weer een lange cyclus. Als er uberhaupt al een eisprong gaat komen. heb er even geen vertrouwen in.

Astrid, hoe gaat het nu met je?
Ik las dat je nu eigenlijk pas aan het verwerken bent wat er met je is gebeurd. Dat geloof ik wel hoor! Je hebt ook al zoveel ellende achter de rug!
Neem de tijd en de rust die je nodig hebt he! Ik ga voor je duimen dat je echo er goed uitziet over 2 weken. Dan kan je eindelijk echt verder!!!

Edith, je maakt het wel spannend he!
Hopelijk heeft deze buikpijn veel goeds voor je in petto!
Van het weekend dus weer testen als je nog niet ongi bent.
Ik duim voor je!!!!!

Liefs Suus

Ha die Suus,
fijn dat je er weer bent.
Leuk dat je weer tante bent geworden,maar ook wel confronterend, of niet?
en bij jou dus ook al geen idee van ei of cyclus.
Bah, zo'n mk brengt de boel wel in de war hoor...

Mijn buikpijn begint vandaag af te zakken na 4 dgn.
pff, nog wel opgeblazen gevoel en zwaar gevoel in baarmoeder.
ja, ik maak het wel spannend zo. Of zou dit extreem gevalletje van eisprong zijn?
Nou ja, ik wacht maar weer af. al 6 wkn na mk en 4 wkn na cur en nog geen RD's.

tja....

Hoi allemaal ;)
Hoi suus, ik hoop dat het weer wat beter met je gaat. Balen dat je nogsteeds geen ei hebt! Hopelijk doet die pil wat de gyn zegt: mijn cycles snel terug brengen, ik ben benieuwd!

@Edith: dat die pijn die je hebt een eisprong is zou goed kunnen toch, dat kan ook wel ee dag of 4 pijn doen en dat je een ms pas krijg na 8 weken na een curetage zou helemaal niet vreemd zijn niet?
Een vraagje: jij had toch ook in het begin na je curetage na het vrijen bruin bloed een beetje? Ik voei sinds zaterdag niet meer maar wel dus elke keer na gemeenschap een beetje bruinig, heel weinig gelukkig, maar ik geloof dat het wel normaal is he ?
En van die eisprong had jij idd gezegd maar ik wist niet of je er zeker van was sorry,   ik hb het op een site van een ziekenhuis gevnden, en ben wel blij met de wetenschap!!!

Ik voel me eindelijk niet meer licht van die narcose en kan weer normaal en veilig achter het stuurzitten! Ben emotioneel NOGSTEEDS   wisselvallig, ik word er zo moe van! Met die druppels waar ik het over had, wacht ik nog even , misschien heeft mei wel iets leuks voor ons in petto ;)
xx

Astrid, idd had ik na het vrijen ook weer licht bloedverlies.En ook harde buiken.  Maar ja, ik was na de curettage zoooooo blij dat ik eindelijk van het vloeien van 2 weken af was, dat moest gevierd worden...hihi
Tja, een vrouw heeft ook zo haar behoeftes he?  

Mijn buikpijn wordt geleidelijk minder. vandaag weer even een flinke kramp, maar verder gaat het. Nog steeds geen RD's. Misschien toch ei. Nou, die hebben we dan gemist, want met die krampen had ik echt geen trek in geklus. Ik kreeg alleen al heftige ppijn bij een volle blaas, die irriteerde mijn baarmoeder. Laat staan, nou ja. je snapt wel....

Hopelijk heeft mijn man superzwemmertjes, dan hebben die van zaterdag misschien nog een kansje....

Liefs,
edith

En edith hoe is het nu, wel ms geen ms...? Ik ben benieuwd!
Heb het van het weekend toch weer een dagje meoilijk gehad, gister voor het "eesrt" sinds de mk de andere helft van de fam gezien en alle lieve woordjes maken het dan toch weer moeilijk he... tevens was gister de dag van het shoppen, waar ik met een bol buikje bij had moeten zijn. Tot overmaat van ramp hebben de meiden LANGE jurken uitgezocht, ben ik niet blij mee. Het is de bedoeling dat we een beetje hetzelfde aan hebben maar wie van 1.57m zit er nu niet uit als een dwerg in een LANGE jurk ...??? Ik moet dan morgen voor een jurk maar ik ga toch proberen een korte te vinden, dan maar niet hetzelfde! Ben benieuwd.
Hoe is jullie w.e geweest?
xx

(nog 6 pilletje te gaan...pfff duurt lang zeg...)

Astrid, nee nog steeds geen RD's!!!!!
Hmpf. ik denk toch dat al die krampen m'n ei zijn geweest. Maar ja, 4 dgn kramp, wanneer dan ei?
Dan hebben we nog kans. Donderdagavond geklust....

Maar goed, geen gevoel zw te zijn, dus ga ook niet testen.
Ga eind van de week testen denk ik. voordat we een weekje op vakantie gaan...

Enne....lange jurk!!! O help, daar zou ik ook van schrikken. Tja, das natuurlijk balen, omdat je niet mee was. Nou ja, kijk maar of je iets kunt regelen....

is vloeien nu gestopt?

Hoi edith,
als ik pijn heb bij mijn ei duurt dat ook wel een dag of 4 hoor, kan goed! Dus er is nog een kans dan...
Ik vloei niet meer, de laatste keer was te wijten aan orgasme (volgens de assistent, heb het gevraagd).

Nu nog een weekje wachten tot de volgende echo en dan hopelijk EINDELIJK groen lichtje... het heeft allemaal al veel te lang geduurd.

Ja, die lange jurk vind ik verschrikkelijk, daarbij komt dat de dames de beste kleuren al hebben natuurlijk (groen, blauw en paars) en ik opgezadeld zit met geel (vind ik voor bruine mensen), rood (te sletterig voor een bruiloft), zwart (tis een bruiloft...) dus wat dan???? Roze?   Oranje!!! Ik ben de enige Hollander   , zou geinig zijn!
Ik zie het wel vanmiddag, heb er totaal geen zin in.
Ik laat wel weten waar ik me in moet hijsen.

xx as

Hoi dames,

Ik was vorig jaar in  maart2008 zwanger geraakt en ik ben pas in jullie achter gekomen dat ik zwanger was.Toen ik erachter kwam was ik al dik zwanger. Ik en me vriend hebben toen besloten om ervoor te gaan. We waren zo blij met de komst van onze kindje, maar toen gebeurde in september  2008 iets,ons kindje was dood.het hartje klopte niet meer.Ik was toen 24 weken zwanger.Nu paar maanden later ben ik weer zwanger.Ik had al het vermoed dat ik zwanger ben ,maar ik heb gewoon een paar dagen afgewacht.en vandag heb ik een test gedan en ik ben dik zwanger.Ik ben  heel erg blij, maar tog van een kant een beetje bang,want als  je goed kijkt was ik vorig jaar in de zelfde maand en ongeveer dezelfde dag zwanger geraakt. Want me laatste menstrautie dag was 21 maart 2009 en vorig jaar ongeveer hetzelfde.Ik ben bang dat weer hetzelfde gebeurt.

Groetjes anna

Terug
Bovenaan