Zwanger worden na een miskraam

@ Sjaar: een meisje wie weet wel de naam van astrid noemi of dan geschreven noami of de naam van Jen Lola haha.

@ Elena: Ja echt waar voelde het. Schijnt dat dokters stellig ontkennen dat dit zo is, maar uit enquetes blijkt dat meerdere vrouwen het hebben gevoeld ( mijn ma ook bij mij en mijn broertje ). Denk ook niet dat medici over dit punt met zekerheid kunnen vaststellen dat dit onmogelijk is, zoveel mensen zoveel verschillende lichamen. Bij de afgelopen zwangerschap heb ik dit niet gehad, begon toen pas te denken zou ik zwanger zijn toen ik innestellingssteken voelde ( riep auw dat ik bij mijn tante was van een felle steek en die riep vervolgens voor de grap zwanger?) dat zette me meteen aan het denken. Maar nogmaals alles kan maar hoop het echt voor je.....6 dagen nog spannend!!

@ Jen: Lol een knalroze pruik...ik zie het al voor me haha. Wat ga je trouwens maken?

Jenny

Hoi jenny,

De roze pruik is van elena hoor, Ik ben zelf bezig met matriaal voor een tentoonstellng, lang leve je eigen ateliertje hebben. Is echt zo lekker. Heb 4 oktober een deadline, heb (is als grap begonnen) een hele serie met designer hondenjassen gemaakt. Mort er zelf nog steeds om lachen als ik het er over heb, maarjah ;) je moet toch iets.

Hallo meiden,
Jullie zeggen al de namen al! Ik wil graag dat mijn kinderen 2 namen krijgen. Keano heet dan ook Keano Jesse. Als het een meisje was geweest was het Kyana Haley geweest.

Ach what the heck! Mijn jongensnaam is:
Kay Marc (Jaaa daar is de Marc weer!! vernoemd na Marcel) en onze jongens naam is Eloisa Lynn. Lynn als roepnaam. Eloisa is ook vernoemd.

Toen ik zwanger werd van Keano gingen alle lanpen in het huis knipperen.. Ook zo freaky! Afgelopen keer op mijn ei gevreeen, ging Keano's speelvlieftuig met geluid en licht af.. Een uur lang om de paar minuten..

@Elena, Hoezo nog 6 dagen?? Je hebt je NOD toch pas de 27e? Ik mag nog 6 dagen samen met Jolien!
Stoere kleren.. Zou ook echt iets voor mij zijn!

@Jen, Super he dat je kleintje los loopt. Ik was ook mega trots! Keano was toen 14 maanden..
Nu gaat het zo hard en ze zijn zo snel baby af nu! Nu die gaat lopen veranderd hij erg veel. Geloof me.. Hij zal nu lang op de 10 kilo blijven steken!!

@Shari, Hoe voel je je nu?? Weer een beetje opgeknapt na een dagje rust?

@Jenny, Aii met een buitenlandse man word het toch keuzes maken qua namen maar vind ze zeer zeker erg stoer!

Ik voel me echt helemaal... &%*$&%(P*!!!!!
Moet bekant druk op mijn borsten uitbrengen wil de pijn een beetje weg ebben.. Vreet me vol en loop om de haverklap naar het toilet. Mars zegt ook dat ik niet te genieten ben en dat ik veel slaap. Klopt ook wel.. Ik heb erg veel geslapen van het weekend en ben heel veel moe! Laten we nu maar ens hopen op goed nieuws!
Toch zegt het niets.. Ik kan al mijn klachtjes oook op een andere manier verklaren. maar hij is er van overtuigd!

Blijven jullie duimen??

Liefs, Mayo

BTW, Kay spreek je niet uit als Gay.. maar als KAJ. Nog maaer eens nadenken over de spelling.. Tijd zat...

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SjAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010

NOD's:

Marjoleine(KEANOSMAMA)-NOD 20/09 -ronde 5 na mk- kind 2
Jolien- NOD 20/09- ronde 3 na 1e mk- kind 1
Elena- NOD 27/09- ronde 2 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD27/09 - ronde 1 na mk- kind 1
Jen(KNUTSELJUF)-NOD 28/09 -ronde 2 na 2e
mk- kind 2
Edith - NOD 2/10- ronde 3 na 2e mk - kind 3

BTW, Kay spreek je niet uit als Gay.. maar als KAJ. Nog maaer eens nadenken over de spelling.. Tijd zat...

ZWANGEREN:

NOD's:

mk- kind 2

ZWANGEREN:

NOD's:

mk- kind 2

@ mayo, hij zit al bijna op de 11 kilo hahaha, de vrouw van het consultaie buro was er minder verbaasd over dan ik, hij blijft zo doorgroeien, maar nu hij loopt zal het inderdaad wel even blijven hangen op de 11 kilo.

Hallo Dames!

Weer eventjes wat bij te lezen zeg! :))

@Elena; nice outfit ;) Misschien een domme vraag maar is dat dan harddraverij met paarden? En is iedereen dan altijd zo maf uitgedorst?

@allemaal:

Leuk al die verschillende namen! Een jongetje wordt bij ons Max en een meisje waarschijnlijk Silke. Ik vond Famke ook erg leuk maar dat vond mn vriend niks. klinkt als vampier vind ie... :)

Over 6 dagen mn Nod (samen met marjoleine!) Vorige week had ik er nog wel een goed gevoel bij maar nu helemaal niet meer. Heb geen last meer van gevoelige borsten en echt van die ongi-kwaaltjes zoals puisten, vocht vasthouden, trek in zoetigheid. ..Ik weet natuurlijk nog niets maar baal er stiekem al wel van zeg! Gatver ben het wachten steeds echt ff beu. Al die zwangere vrouwen die ik steeds zie, al die schattige babytjes. Stom heh..maar ik had gewoon echt niet verwacht dat het lang zou gaan duren (met alle respect voor de mensen waarbij het nog langer duurt..)zit er gwn ff doorheen.... :((

Terug
Bovenaan