Zwanger worden na een miskraam

He meiden!

Mijn NOD is inderdaad pas de 27ste, maar als ik zwanger zou zijn, zou ik komend weekend een week ECHT zwanger zijn maar volgens de eerste twee gratis weken, al 3 weken zwanger... Dan zou het eventueel mogelijk zijn om al positief te kunnen testen. Ik denk het niet hoor, omdat ik de vorige keer ook pas een paar dagen na mijn NOD positief testte, maar ik ga het misschien wel stiekem doen... :D

Ook hier duurt het wachtten lang hoor Jolien... Bij iedereen denk ik!

Hardraverij is indd met paarden ja, en nee, niemand gaat verkleed of uitgedost, daarom doen wij het juist wel! Wij zijn altijd een beetje anders dan de rest, wij houden van opvallen :D Ik ga trouwens niet drinken, aangezien vriendlief hier denkt dat ik zwanger ben, en ik zelf die kleine kwaaltjes heb (die ook kunnen duiden op ongi), je weet het maar nooit, en wil niks doen wat in verband gelegd kan worden met een mk! Als het een mk zou worden, dan wil ik zeker weten dat ik er alles aan gedaan heb om dat te voorkomen!

Als ik druk ter hoogte van mijn baarmoeder dan is dat echt een naar/gevoelig iets... Voor de dames die al kids hebben, voel je echt in je baarmoeder (vanaf het begin!! als je nog geen buik heb) dat het anders voelt? Ook als je er niet op drukt?

Liefs, Elena

Heej Elena, Je kan altijd je baarmoeder voelen of je nu zwanger bent of niet.. Altands ik wel... =D
Bij mij zelfs nog iets extremer.. Ik kan tijdens de seks bepaalde houdingen niet meer aan. Dan doet het zo'n pijn.. Zodra er niet meer tegen aan gestoten word is het ook direct weer over.. Wat zou dat kunnen zijn?? Geirriteerde baarmoeder ofzo?? Is ook alleen maar als hij echt de baarmoederhals raakt. Ik loop al zo te klooien.. elke 2maanden zulke ovulatiepijnen.. Nu al een dag of 2 kleine steekjes rechts.. Ook mijn ei kwam van rechts (voorang!!!) deze maand.. Misschien iets met elkaar te maken.

Maarre, toch weer een week van te voren testen.. Weet je het wel zeker?? De kans is groot op een negatieve test he?? Dat terwijl deze wel positief kan zijn!

@Jolien, Geef de moed nog niet op. Puistjes zijn ook een teken die je bij zwangeren ziet.. en het eten kaan daar ook op duiden! Hopelijk ben je gewoon zwanger.
Wel snap ik dat je zo rot voelt. Ik ben ook stinkjaloers op andere zwangeren en baby's. Terwijl ik wel blij voor ze ben.. Hou nog even hoop.. Als het deze maand niet is gelukt, dan hopelijk volgende maand!

He Mayo, ik weet dat de test negatief kan zijn hoor, maar als hij negatief is, weten we nog niks eigenlijk, het is nog geen definitieve nee. Stel je voor dat hij toevallig wel positief is? Dan kan ik een weekje langer genieten :D (of zorgen maken :s)

En zelfs als hij dan nog negatief is zegt het niks... Het is eigenlijk pas definitief als ik ongi word.. MAAR DAT WORDEN WE NIET ::D:D

hahaha ok ok... We gaan het zien dames wie deze ronde heel gelukkig gaan worden!

Ik ga zo te bed, mag morgen weer beginnen aan mijn werkweer en dat dagje Amsterdam was vrij vermoeiend!!

Liefs en slaap lekker allemaal,

Elena

Moet zeggen jullie hebben allemaal echt leuke namen uitgekozen!!!!

@ Mayo: Als ik je zo hoor met je kwaaltjes en dan elena ook met haar verhaal heb ik het goede vermoeden dat er deze maand misschien wel twee zwangeren bijkomen. Dames en de rest natuurlijk ook....ik gun het jullie echt zooooooooo erg. Hey mayo, kijk maar op me hyves daar staan ook foto's van mijn vriend:)

gyn gesproken.
Krijg nu hormoonkuur om ongi op te wekken. Na curettage van 2 mndn geleden geen normale ongi gehad. Wel twee keer minimale bloedingen gehad, maar was meer bruine afscheiding....

Als ongi niet normaal is na die kuur mogelijk meer onderzoek.
Dan zou ik verklevingen kunnen hebben...
Duimen jullie voor me dat ik gewoon ongi wordt?
Hm, nog nooit zo uitgekeken naar ongi...

Over twee weken weet ik meer, zolang duurt die kuur.
Dus NOD mag op 2/10 blijven staan...

goeiemorgen!

hier gaat t weer een stuk beter.. lekker bijna niets gedaan gister en erg vroeg na bed gegaan..

@allemaal: wat een leuke namen heeft iedereen!! nu allemaal weer snel vergeten.. en dan als alle kleintjes geboren worden heeeel verrast reageren:p

@jen:wat leuk dat jasper al gaat lopen! nog een paar daagjes en dan issie 1 jaar toch? krijgt ie leuke kadotjes? (een loopwagentje?:p)
je hebt een eigen atelier en daarin verkoop je die hondenkleding? misschien een hollandse vraag (meteen op de centen) ma is dat dan designer kleding zeg ma? en vraag je dr dan ook veeeeel geld voor?

@marjoleine: zondag nod? spannend... wanneer ga je testen? of wacht je het nog even af? k ga vandaag trouwens langs arnhem en duiven.. zal even zwaaien.. zo rond een uurtje of 10 denk ik:p

@jolien: ook zondag nod.. wanneer ga jij testen?
puistjes zijn idd trouwens ook een teken van zwangerschap.. bij mij zijn ze nog nooit zo erg geweest als de laatste tijd.. je ziet ze bijna opkomen waar je bij staat (sorry...)

@elena: haha.. dus met carnaval als iedereen verkleed is ga jij juist nie verkleed? of hoe moet ik dat zien? dus een gezellige dag gehad in amsterdam gister? heb je trouwens van die extra gevoelige testen gekocht (van sensitest of zo??) of doe je gewoon met een 'normale' test?

@edith: dat is wel een vreemde situatie: dat je nu uitkijkt na je ongi.. dan weet je tenminste weer waar je aan toe bent.. k hoop voor je dat je over 2 weken gewoon ongi word en verder geen nare verklevingen of zo hebt..

nou vandaag dus een dag na de achterhoek.. vanaaf laat pas weer thuis..dus meiden! tot morgen!

liefs

Zo, een avondje tv kijken en er is twee pagina bij! Ik ga niet overal op reageren hoor :p
Elena: als jij een week voor je NOD gaat testen is de kans op een positieve test heel klein, je bevruchte ei gaat eerst 4 daagjes op reis voor het innesteld en daarna ga je je hormoon pas aan maken (ik heb het ook gedaan in juni, toen is mij dat ook verteld :p)
Maak je wel een foto van jullie in jullie uitfit voor op de hyves, we zijn allemaal wel benieuwd denk ik!

Leuke namen, leuke namen! Ik weet even niet wie het had maar Famke vind ik heeel leuk (je kan je vriend toch wel over halen!!!) En dubbele namen ook Mayo (behalve de Marc dan, sorry :p)!
Jen: ik vind Jasper mooier dan Joris (komt misschien omdat ik een joris heb gekend, dat beinvloed he :p)

Edith: fijn dat er iets mee gedaan word en ik hoop echt dat die kuur helpt, na twee mk heb jij je portie toch wel gehad dacht ik!

Ik heb gisteren zo lopen klooien met die bekken he, het houdt me de hele dag bezig. Nu heb ik een band die eigenlijk voor versteviging van je rug is, in tweeen geknipt en dat nu als 'bekkenband' om en dat voelt toh wel goed, al hoop ik niet dat ik er nu de boel meer mee ga verpesten!

Oh, vannacht gedroomd joh!!! Mijn zus had mijn echo gezien van 9 weken en die zei van "dit klopt niet aan het kindje, en dat klopt niet want de echo beweegt niet" (twas misschien een echo van de toekomst die kon bewegen :p) en ze zei dat het kindje dus was overleden met 9 weken. Ik helemaal hysterisch en hals over kop richting ziekenhuis "dat kan niet, ik voelde hem nog, dat kan niet" uiteindelijk nooit aangekomen want ik wist me zelf wakker te maken... met een hartslag dat wil je niet weten, gek is dat he! Mijn onderbewustzijn maakt zich toch een beetje zrogen, zou blij zijn als het donderdag is...
Over dromen gesproken, hebben jullie ook wel eens dat je van je zelf wakker word? Tis wel grappig hoor maar ik praat heel veel (en hard) en dat gebeurd wel eens, laatst lag ik op de bank te slapen en ik droomde over "how i met your mother" die serie en toen werd ik wakker omdat ik mezelf hoorde lachen! Hardop! Tis toch geinig he!
Anyway, ik ga mijn haar maar eens verven, tis weer nodig (bar he, grijze haren op je 24e!!!!)

Dion had trouwens niet gehuild!!! Donderdag gaaat ze een hele dag, moet wel, ik moet om 12h int ziekenhuis zijn!
Liefs

Hallo!

@astrid; Weer een beetje bijgekomen?jeetje wat een heftige droom zeg!Raar hoe de dingen waar je mee bezig bent dan naar voren komen!
Goed zeg dat Dion niet heeft gehuild! Lijkt me toch erg moeilijk om je kind dan achter te laten! Ik had het afgelopen weekend al zo erg met mn neefje (zoontje van mn zus) Hij liet me heel trots zien dat hij net zonder zijwieltjes kon fietsen. Hij ging net een bocht om en toen klapte zijn stuur dubbel..maakte dus best een klap op de grond :S zo zielig vind ik dat dan! Dan kan je bijna meehuilen. Gek dat ik dat bij mn neefje en nichtje zo sterk heb en bij andere kids veel minder (al vind ik dat dan natuurlijk ook zielig hoor) Dat wordt nog wat als ik zelf kids heb :))

@sjaar: denk dat ik mn ongi af ga wachten en als hij niet komt dat ik dan halverwege volgende week ga testen. Wil mezelf niet steeds zo gek maken. Die kwaaltjes kunnen idd ook met een zwangerschap te maken hebben alleen omdat ik dat de vorige keer totaal niet had denk ik gelijk aan een ongi. We zien wel! Er moet deze maand vast een gelukkige tussen zitten! :))

@Elena: haha denk je niet dat die paarden gelijk op hol slaan als ze jullie zien tussen de rest van het kuise publiek :p

@Edith: lijkt me wel prettig dat je een beetje hulp krijgt bij je cyclus weer op de rails te zetten zegmaar. Sterkte hoor!

Liefs Jolien

Terug
Bovenaan