Zwanger worden na een miskraam

He meiden!

@Edith: Ik hoop voor je dat het nu weer een beetje op gang gaat komen dan. Dit is ook niks, je kan niks en je weet niks!!

@Jolien: Ik ga niet bij de draverij kijken he :D We hebben gewoon feest in een tent!

@Sjaar: Met carnaval ben ik meestal ook wel verkleed, maar dan ook vaak net even anders! Ik heb geen extra gevoelige testen gekocht, ik heb gewoon de normale testen van Sensitest en daar doe ik het mee. Wel gebruik ik vaan de digitale testen van CB, als ik twijfel of er nou een streepje staat of niet. Vorige keer dacht ik dat ik het streepje inbeelde, en dan is het wel erg fijn om letterlijk te zien staan of je zwanger bent of niet! Dus bij twijfel, gooi ik er nog een CB achter aan hahahaha!

@Mayo en Jolien: Ja, wanneer gaan jullie testen!!!???? Oooohh ben zo nieuwsgierig! Zullen we echt 2 zwangeren krijgen deze maand? Zou wel leuk zijn! We moeten sowieso op schieten willen we allemaal zwanger zijn in november :S

Ik ga nog even lui doen, moet om 15:00 uur beginnen met werken... tot 23:00... GAAAAAP!

Liefs, Elena

@Elena:eek:eps dacht dat je echt naar de paardjes ging kijken :p nou iig stelen jullie vast de show in de tent daar ;)

Ben ook erg benieuwd wie de volgende zwangere zal zijn! Zoals ik al zei denk ik niet dat ik de gelukkige zal worden :(( maargoed misschien heeft mijn gevoel het helemaal mis. Door al die onzekerheid weet je het gewoon ook niet meer.

Spannendspannend in ieder geval! Heb vandaag alweer helemaal de babykamer in mn hoofd uitgedacht :p Lijkt me ook wel leuk om iets met fotobehang te doen. Heb zo'n berglandschap gezien. Echt zo'n heidi-achtergrond..lekker kitcherig..maar wel rustgevend. En ik ben echt ontzettend gek op bergen en bergsporten enzo..(kan ik dat het telgje alvast bijbrengen :p Sorry mn fantasie gaat even op de loop met me...

@mayo: Nog steeds last van misschienwel zwangerschapskwaaltjes? Wanneer ga je testen? Gelijk de 20e of wacht je er nog ff mee?

Getver..ik verveel me.. Ben vandaag vrij maar het is zulk triestig weer. krijg gelijk zo'n depri gevoel...

Ben ik alweer...verveel me duidelijk :)...even een vraagje. Ik loop nu een beetje op de dingen vooruit maar als ik zwanger ben zou ik heel graag meedoen aan "moeders voor moeders" Dit idee had ik al tijdens de vorige zwangerschap maar omdat ik er toen zo laat achter kwam en wij met nogal een gedoe zaten wat betreft onze woning (woonde nog met een huisgenoot etc) heb ik er toen vanaf gezien. Als ik nu zwanger raak wil ik wel heel graag meedoen. Helemaal gezien ik zelf een mk heb gehad en nu een beetje weet hoe het is als het niet allemaal gaat zoals je wilt en het wat langer duurt. Wat vinden jullie hiervan en heeft iemand er ervaring mee? Ben benieuwd of het meer gedoe is dan ik denk.

Bedankt alvast :)

Heej Jolien,

Ja ik heb er ervaring mee en ondanks dat het een goed doel is, doe ik het nooit meer. 6 weken lang in een litermaat plassen en dan vervolgens dan in van die containers te doen. In die containers zit een conserveermiddel zodat alles goed blijft dat zo stinkt dat je direct weer moet overgeven.. Dat meerdere malen per dag 6 weken lang.. Je krijgt wel een leuke attentie voor. en bordje, bekertje en kommetje en een boek.. Ach ja.. Als je het graag wilt, zal ik zeggen doen maar ik doe het niet meer!

Vandaag vreselijk moe en vol gevoel. OPgeblazen eerder. Geen misselijkheid en last van mijn borsten meer.. Hou me ook maar gewoon voor dat ik ziek word en dat ik negatief test.
Als ik de kans krijg om te testen doe ik het denk ik maandagmorgen. de 21e.

@Astrid alweer bekomen van je droom. Je ziet maar dat je er onbewust erg mee bezig bent.. Natuurlijk kan alles maar je bent over je 12 weken heen. Je hebt toch binnenkort weer een echo. Dan zie je van zelf dat alles oke is..

@Shari, En hoe was duiven vandaag?? Moest werken anders had ik wel terug gezwaait!

Liefs, Mayo

hmmm ja das minder :S...tjah misschien moet ik tegen die tijd er nog maar eens over nadenken. Wat mij het lastigste lijkt is die ophaalmomenten. Ik werk 4 dagen en vind het ook niet prettig als ik verplicht op mn vrije dag moet gaan zitten wachten. Daarbij heb je als je zwanger bent al best een hoop te regelen. Toch wil ik graag iets terug doen voor anderen ahw. Ik zie wel. Toch leuk om even te horen hoe jij het ervaren hebt :)

Ben zo benieuwd of het raak is voor je deze keer! Het klinkt wel "goed" wat kwaaltjes betreft :)

Liefs Jolien

Hoi,
dametje ik heb het ook gedaan, wel 10 weken lang (vanaf week 6 tot 16) en heb helemaal geen slechte ervaring ermee. Ja het is niet handig in een potje te moeten pissen en idd is die geur in die flessen niet echt lekker :s maar ja tis voort goede doel toch? Zou jij problemen hebben met zwanger worden ben je ook blij dat een ander voor jou in een potje heeft gepiest!
Je kunt er voor kiezen de potten zelf weg te brengen of er zijn ook regios (niet overal) waar ze ze komen halen als melkflessen :)
Had ik in NL gewoond had ik het best weer willen doen, ik heb er een mooi boek, een kindeserviesje en een echofotolijstje aan over gehouden :p

Ik ben weer bijgekomen van mijn droomm hoor ;) Ik moest echt even controleren of ik nogsteeds zwanger was hoor!

Ik ben benieuwd of er deze maand iemand bij zit. Er is goed geklust dus de kansen zijn groot toch! En jullie voelen allemaal spannende dingen. Ik reageer verder niet op de kwaaltjes want ik voelde juist de keer dat ik zwanger was NIETS! Juist geen zere borsten, juist niet misselijk, alleen die gekke bultjes in mijn nek dan en de witte afscheiding. Maar elke vrouw reageert anders dus het zou zomaar eens raak kunnen zijn bij een van jullie! Duimen!!

Ik heb net zowaar nog over gegeven, dat krijg je ervan he, als je niet op tijd eet, ik moet nu nog een half uur opt eten wachten (kids moeten dan allang op bed liggen :s)
xx

Heej, Klopt wat astrid zegt.. Je kan ze laten halen (maar nog nooit van milklessen gehoord) Des noods zet je ze ergens achter zodat niemand het ziet of je brengt ze naar een verzamelpunt.

Tja, Mijn kwaaltjes.. Ik kan me ook weer van alles inbeelden he.. Best wel lang wachten tot zondag hoor. Pffhhh

Xx

mayo: vroeger, lang lang geleden had je toch een melkboertje die je lege flessen dan kwam omruilen voor vullen... alleen dan is het bij moeders voor moeders gelukkig omgekeerd :p

Zondag is idd nog een eind... pfff... dan gaan we eerst samen uit kijken naar donderdag ;) Echo dag!

Nu gestrekt op de bank, verdomde botjes doen weer zeer :s

Terug
Bovenaan