Zwanger worden na een miskraam

Hoi dames,

Ik heb ook meegedaan aan MvM, en dat beviel me prima, ik mag helaas niet meer meedoen omdat ik na mn bevalling een bloedtransfusie heb gehad, en dan mag je simpelweg niet meer. Anders had ik het zo weer gedaan. Ik zette de flessen altijd naast de prullenbak buiten en dan werden ze gewoon gehaald en werden er nieuwe terug gebracht, ook als ik niet thuis was. En niemand die het gemerkt heeft, ze dachten allemaal dat het biologische melk was in de buurt :p:p

Wat ik hier nou weer heb, ben echt sinds gisteren langzaam steeds misselijker aan het worden, heb net zelfs over gegeven. bij de vorige zwangerschap werd ik ook meteen misselijk zo'n beetje, met 2,5 week ofzo. Dus ben heel erg benieuwd. Heb oook last van heel veel waterige afscheiding. Ik krijg wel heeeel veel hoop op deze mannier. Hoop alleen dat het niet zo'n kots drama word als de vorige keer (met 3,5 week kotste ik alles er al iedere dag uit) want ik moet volgende week woensdag (met 3,5 week) nog op excursie, 3 dagen texel ;) zou wel erg obvious zijn als ik de hele tijd loop de spugen daar.

Medicijnen tegen misselijkheid ga ik niet meer gebruiken.... na die missed abortion vertrouw ik dat allemaal niet meer. Bij mij geen medicijnen meer tijdens mn zwangerschap, tenzij het tengoede komt van het kind natuurlijk.

Liefs Jen

Hallo dames...

Ook hier kwaaltjes die ik bij mijn vorige zwangerschap ook had... Ik heb een mega opgeblazen gevoel en zo ziet mijn buik er ook uit. Heb echt zo'n 4 maanden zwanger buik nu! Ik kan mijn buik ook niet inhouden, dat doet gewoon zeer in mijn onderbuik, en zelfs mijn spijkerbroek kan niet dicht... Dit had ik vorige keer ook, alleen dan pas bij 4 weken... Zit nu nog maar op 2,5 week... Wie weet!! Ik zelf denk dat het wel weer raak is. Zou willen dat ik kon testen... aaargghh.

Kent iemand dit trouwens? Dat je baarmoeder zo ontzettend gevoelig is aan de buitenkant??? Ik vind het ook wel weer heel eng, want vorige keer had ik het ook, en toen eindigde dit in een miskraam... Beetje dubbel, maar echt heel eng...Please???

Ik weet nog niet of ik mee ga doen met moeders voor moeders... Heb het de vorige keer wel bekeken, het is natuurlijk voor een supergoed doel!

Van het weekend ga ik in ieder geval al testen, je weet het maar nooit!

Hoop dat iemand nog een hart onder mijn riem kan steken vanavond!!

Liefs, Elena

Hmmzz, iedereen in dromenland hier volgens mij...

Heb even wat rond gesurft, lees verschillende keren dat het bandenpijn kan zijn. Sommige mensen hadden het al voordat ze een positieve test hadden! Toch blijft het apart.. Ik heb trouwens ook erg veel kleine plasjes, veel windjes (sorry) en ontlasting wilt niet...

Grrrr IK WIL HET WETEN!

hai Elena,

klote heh dat wachten! :(( Sorry ik kan je niet echt helpen met je vraag geloof ik. Wat jij omschrijft heb ik zelf geen last van gehad. Ja pas bij een week of 6 ofzo. Wel last van mn ontlasting enzo. Sjah meid ik vrees dat het gewoon afwachten is. Niemand kan je hier verder een duidelijk antwoord over geven. Het zou goed kunnen maar 100% zekerheid kan alleen een test je geven!

Sterkte ;)

liefs Jolien

Nou het MOET gewoon dat er deze maand een of twee zwnagere b ij komen, jullie voelen allemaal wel iets! En zoveel veelbelovende tekenen dat moet toch beloond worden!

Dionne heeft vandaag niet gehuild, het gaat goed, zeis blij, ik ben blij ;)
Weet je, als ik op mijn rug lig he dan voel ik mijn baarmoeder al halverwege mijn schaambeen/navel zitten, klopt natuurlijk ook wel, 7 vingers naar beneden van je navel, maar gut, het gaat best hard nu! morgen wel lekker gluren, ik heb er zin in!

Vrijdag wer naar NL, ik heb er zin in. Ik ga een wipstoeltje ophalen, lekker naar de kapper met een vriendin, daarna shoppen en bij iemand kijken naar meer positiekleren. Ik heb nu twee broeken en een rokje dus daar kom ik al een eindje mee!Maar een paar banden zou niet gek zijn.

Mayo/jen: mooi mijn wasje vergeten he :s Kan ik hem weer opnieuw draaien grrrr!!!!

goeiemorgen!

volgens mij voelt iedereen wel 'iets' opt moment of niet?? erg spannend.. wie zal de volgende zijn.. en zijn we dan toch allemaal binnen 4 maanden weer zwanger??

@marjoleine: k ben dr alleen langs gegaan.. haha.. keb wel gezwaaid!

@astrid: je hebt ook een buikbanden site.. hebben ze hele leuke banden.. wat ik me afvroeg.. helpt t ook nog ergens voor of ist puur mooiigheid? k ga straks even na de miss etam outlet hier in de buurt.. n paar broeken kopen..

liefs

Buikbanden zijn puur mooiigheid, al had ik er vroeger wel eentje die was gewoon te strak wat wel verstevigde, maar als je zo'n positiebroek aan hebt wil je die 'zak' bedekken, ten minste ik. En ik heb drie tuniekjes maar om het te kunnen blijven combineren met kleren die ik al heb dan moet ik toch die zak bedekken :p
En ik ben nogal een tweedehandsfan dus ik ga geen 10-15 euro aan een buikband uit geven.
Ik heb nu 6 dingen gekocht, 2 broeken, 1 rokje, 2 tuniekjes, en een bolero bij elkaar incl. verzendkosten voor 65 euro :p En ik ben er erg blij mee!

Dames ik ga het weer aanslingeren: 29 november zondag, omgeving utrecht... elena wanneer heb jij een rooster??
Jen wil/ sjaar wil/ Mayo wil/ ik wil/
jolien?? Jenny?

xx

Goeiemorgen dames....

Ik ga maar aan de bedekkende kleding vandaag, al weet ik eigenlijk niks :D Erg apart...

Ik heb zelf de vorige keer ook bedekkende kleding gekocht om het nog wat te bedekken... Ga ik ook maar weer mee beginnen, want een simpele joggingbroek kan ik niet aan op mijn werk... Dat trekken ze te makkelijk van mijn kont af tijdens een fysiek gevecht...

Ik wil wel 29 november hoor, maar het rooster he... Wanneer ik het krijg? Geen idee :D Moet wel nog in september zijn... Voor de rest, echt geen idee! Ik kan wel even stiekem inloggen op het rooster vanavond kijken of ik vrij ben, of niet. En dan nog is het nog geen zekerheid...:S

Als ik hoest... Voelt het als een steen in mijn baarmoeder...Vannacht heb ik er niet zo'n last van gehad, ik denk dat ik er meer en meer last van kreeg omdat ik een strakke spijkerbroek aan had... Dagdag strakke spijkerbroeker!! (Zwaaizwaai)

Zal je straks zien dat mijn lijf mij fokt.... dat kennen de meeste hier wel denk ik? Ik heb het nog niet mee gemaakt, een schijnzwangerschap...

@Jen: Hoe gaat het nu? Nog aan het spugen?? Misselijk?? Wat zijn we kwalerig trouwens met zijn allen deze ronde!!

@Jolien en Mayo: Weer een dagje dichterbij het weekend! JOEPIEEEE!! (dus ook dichter bij volgend weekend ;)

Liefs, Elena

Terug
Bovenaan