Zwanger worden na een miskraam

Pfff vannacht broertje en schoonzussie even naar schiphol gebracht, verstoord toch wel je nachtrust hoor.
Hier ook klachten beetje dezelfde als elena....vaker plassen..tenminste de aandrang ertoe en dan komt er bijna niks. verstoorde stoelgang......witverlies en het ergste vindt ik nog ( want dat zet me weer aan het twijfelen ) dat mijn borsten zeer doen wanneer ik mijn bh uitdoe. Zou wel leuk zijn als het deze maand of de volgende raak is dan zou ik volgens de berekeningen namelijk 12 juni of 12 juli moeten bevallen en de eerste is de verjaardag van mijn vriend en de tweede zo goed als die van mij ( 14 juli ).
Dames we zijn gewoon allemaal zwanger deze maand !!!!!!!!!!! Duim voor jullie.

Jenny

Dat zal toch wat zijn he...Allemaal zwanger!!

Mayo, Jen en ik hebben kwaaltjes...

Hoe zit het met Jolien en Edith? Sorry als het al wel ergens staat hoor, onthoud nog steeds niet alles!

Sjaar en Astrid zwanger, ben ik dan iemand vergeten??

Haaj,

Het wachten duurt het langst.. Vreselijk.. Allemaal zwanger zal wel een stunt zijn zeg maar ga er niet van uit.. Ik blijf hopen van wel maar heb toch mijn twijfels hoor. Juist omdat ik dit al eens eerder mee hebt gemaakt en ik weet dat ik bij mijn zwangerschap van Keano nergens last van had tot dat ik positief testte. Toen wou ik er ook niet aan moest ik eerlijk zeggen. Was 5 dagen overtijd toen marcel tegen me zei: Ik ga nu maar eens een test halen.. en toen hoeftte het nog niet van mij..
Ach ja, zit weer eens niet anders op dan wachten..

Iedereen goede ervaringen met MvM.. Ach, het is denk ik wel maar net hoe je er tegen over staat.. Ik doe het niet meer, een ander zou het zo doen..

@Jenny, Hoe kom je bij 12 juli?? Het is dan echt 12 juni hoor...

@Jen, Hoe is ie nu?? Wat duurt wachten lang he.. zeker als je je zo beroerd voelt..

@Iedereen, Ik heb helemaal geen (veel) witverlies of slechte sltoelgang.. Dat zegt toch helemaal niets?

Liefs,

Hey mayo ik bedoelde als het deze maand raak is dan word het 12 juni ( verjaardag vriend ) Mocht het niet raak zijn maar pas volgende maand dan word het 12 juli :) Weinig witverlies zegt volgens mij niks kreeg er zelf pas last van toen ik bijna week overtijd was. En stoelgang....de een gaat makkelijk de ander niet dus houd moed!!!

Ik denk persoonlijk dat de meeste "kwaaltjes" weinig zeggen. Ik dacht zoveel te voelen in juni, zere borsten, vlaagjes misselijk u.s.w maar mooi niets, en de maand later voelde ik niets en was het raak...
N u reageert elk lijf anders maar tis moeilijk van een ander te zeggen of de kwaaltjes wel of niet iets zeggen.

Maar, ik heb het nu al 4 keer gezegd, ik denk wal dat er iig 1 tussen zit!
Spannend!

hai Dames,

Even een kort berichtje. Ik ga zo even met mn vriend ergens cappucinootje drinken :D (ben ik echt helemaal fan van!)

Ehm sjah nog wel wat kwaaltjes hiero vnl met stoelgang, zo nu en dan een beetje misselijk en echt onder de pukkels! Vreselijk (dit had ik voorheen maar een beetje voor mijn ms. Maargoed toen was ik ook aan de pil dus misschien zegt dat niets) Wat mayo ook zegt. Eigenlijk zeggen die kwalen misschien ook helemaal niets want de vorige keer had ik ze ook haast niet..maarja dat eindigde weer in een mk.. :S grrrrrrrrrr ik weet het ook niet! Ohja ook nog steekjes in mn borsten en zo nu en dan bij mijn schaambeen...maarja of dat iets zegt? We zullen het zien! Zoals gezegd..er is vast een gelukkige in ons midden!!!! Ik hoop het! :D

Fijne avond allemaal!

Liefs Jolien

Terug
Bovenaan