He dames!
@Jen: Wat naar meid! Ik kan het me goed voorstellen, ik had dit ook heel erg in mijn vorige relatie. Je voelt jezelf dan echt als een claimend mens, maar als jij je zo voelt daarbij, dan mag je dat toch gewoon uiten?? Het is je gevoel he, en als jij dat zo voelt is er geen goed of slecht aan... Ik kon er soms ook wel wat te ver in gaan, maar je bent ook maar een mens hoor!! Indd even over praten als het wat rustig is, misschien heeft hij er een goede reden voor? Of misschien beseft hij helemaal niet hoe jij je erbij voelt...
@Jolien: Natuurlijk gun je het jezelf meer! Puntje bij paaltje gunt iedereen het toch zichzelf meer dan een ander??
@Edith: Wat een gedoe joh... Het heeft inderdaad twee kanten. Hierna kan je wel weer een normale cyclus in en weet je of alles goed is. Maar het is letterlijk kut dat het nu net met je ei is! Maar ach, als je zwanger wilt worden dan is elke dag dat niet zwanger kan/mag worden een te veel toch??!!
Hier geen bijzonderheden... Die pijn in mijn onderbuik komt waarschijnlijk van mijn darmen, hoorde van Astrid waar mijn baarmoeder eigenlijk zit en hoe klein het nu is, kan het niet anders dan dat het mijn darmen zijn, ik kan ook moeilijk poepen dus dat is best logisch...
Ook ik ben bang voor een schijnzwangerschap hoor... Alle klachten zijn hetzelfde als de vorige keer, alleen heb ik ze nu iets eerder en heb ik geen pijn aan mijn borsten, maar ja, in hoeverre mijn lijf het zelf doet zonder echt zwanger te zijn....
Van het weekend ga ik eigenlijk niet testen, want dat is net een week na mijn ei.. Is ie dan al ingenesteld (als ie bevrucht is)? Wel toch?Ik denk dat ik halverwege volgende week pas ga testen, met 3,5 week en mocht daar niks uit komen dan zondag voor dat ik te draven ga...
Benieuwd of ik weer een paar dagen na mijn NOD pas positief test, vorige keer was dat wel zo, is het dan altijd zo?
Liefs, Elena