Zwanger worden na een miskraam

Ff afreageren hoor..
GRRR, word iedereen nu zomaar ineens zwanger in mijn omgeving!! Een vriendin van me is nu 12 weken.. en mijn neef word ook vader..
En allemaal net zo makkelijk...

Die vriendin van me was precies tegelijk met mij.. kregen op de zelfde dag ook de MK.. Heel triest.. Na 2 maanden was ze weer zwanger..
Wil ik dan gewoon te graag???

Begin hier meer en meer te denken dat het mijn eisprong is....had paar dagen terug erge kramp rechts....sinds gisteren alleen af en toe wat kleine steekjes net boven schaambeen zeg maar maar dan weer aan de linkerkant. Ach weet t ook niet wat t is, hou me er denk ook veel te veel mee bezig. Bij ieder dingetje dat ik voel denk ik owh zou t zo zijn?.
Zit hier nu ff lekker jankend achter de laptop. Ruzie met me vriend gehad. Weet niet waar hij mee bezig is maar denk dat het niet klopt. Hij ging vanmiddag naar amsterdam werken zegt ie bij vrienden en zou rond tien uur thuis zijn ( zoals altijd dus zit voornamelijk alleen hier ) Bel ik hem net of ie al onderweg is zegt ie ik kom niet thuis!!!!!! Ik boos natuurlijk want heb een biosavond met vriendinnen afgezegd voor hem. Begrijpt ie niet waar ik zo;n groot probleem van maak ( nou het feit dat dit dus ong 4 x per week gebeurt ). Weet ff niet meer wat nu juist is. Oke hij komt nu wel thuis maar ook pas na heel veel gezeik. Moet eens goed met hem praten, maar hoe leg je iemand uit dat hij vaker thuis moet zijn ( met nadruk op normale tijden ). Echt dames twijfel hier heel erg over mijn relatie :S.....ben zowiezo laatste dagen niet te genieten erg emo en vaak hoofdpijn dus misschien reageer ik ook wel wat overdreven, maar dan nog is het teveel gevraagd om een keertje samen thuis te zitten op normale tijden en lekker een filmpje te kijken ofzo? Sorry voor het ellendig lange verhaal moest t ff kwijt.

Oh, meidtoch wat klote voor je :(
Ik kan me er wel iets bij voor stellen dat je je vent toch af ent oe thuis wilt hebben en al helemaal voor de nacht. Je wilt hem niet claimen maar je woont toch niet voor neits samen??? WIl hij niet af en toe met z'n meisje een avondje hangen? (af en toe, als in meeste van de week!) in het begin toen ik met Jon samenwoonde had ik er ook moeite mee dat ie weg ging savond (al deed ie dat bijna nooit-schaam schaam- ik alleen met de kids, ken niemand kan nergens heen. (was wel tegelijkertijd met de mk...) ...ik hoop dat je net zo'n geod gesprek kunt hebben met je man, al zou ik zeggen doe dat niet nu, nu de boog strak staat, wacht ff tot morgen, als de stoom is uitgeblazen...
Lekker een wijfenfilm kijken met chocola of chipjes misschien nu?

Mayo: heeee, wat naar! Heeft ze echt op de zelfde dag een mk gehad? En nu drie maanden, dat doet ff zeer zeg :(
Jij ook maar chocolade en chipjes dan :p

dikke knuf

plan om allemaal deze maand zw te worden gaat niet lukken hoor! Ik moet deze maand overslaan ivm de hormoonpillen. Wel balen, want ik heb nu gewoon mijn ei....snif. Zie het aan mijn afscheiding. Dus wel regelmatige cyclus, maar geen normale ongi....Ovemorgen het recept ophalen...
Maar ik wil wel zeker weten of alles weer goed werkt. Bij een verkleving zou ik toch niet zwanger kunnen worden.
klotezooi....(sorry)

@jenny, he meid, wat balen. tja, wat moet je daar nu mee. Ik zou ook verwachten dat je vent vaker thuis zou zijn. Waarom ben je anders samen? Of schiet hij in de stress van het idee van een baby? Mannen zijn rare wezens hoor....

succes!

hej jenny,

Wat ontzettend rot voor je zeg!tjah ik wil je beslist niet nog meer down maken maar kan me helemaal voorstellen dat je het niet leuk vind dat je vriend zo veel weg is. Hoe lang hebben jullie een relatie als ik vragen mag?En was hij altijd zo of is het sinds kort (want dan zou ik het me idd ook voor kunnen stellen dat ie het zwanger worden eng vindt)
Als ik zegmaar naar mijn eigen relatie kijk dan willen mijn vriend en ik het liefst iedere avond bij elkaar zijn...tuurlijk doen we we ook wel dingen voor ons zelf maar dan mis ik hem toch min of meer en volgens mij denkt hij er ook zo over.
Of dat zo "hoort"weet ik niet maar als je elkaar echt leuk vind lijkt het me wel het meest logische...
Misschien heeft je vriend gwn ff behoefte aan tijd voor zichzelf...kan natuurlijk best! Maar denk ook waar jij behoefte aan hebt meisje! Als jou gevoel er niet goed over is zou ik er idd over praten met hem (misschien niet onverstandig er even mee te wachten tot morgen zoals iemand anders ook al zei)

Succes meid!

Liefs Jolien

@mayo: Doet wel pijn heh :((( Ik had een beetje hetzelde toen ik er na mijn mk achter kwam dat mijn naaste collega 10 weken zwanger was. Dat voelt toch erg rot! De enige gedachte die mij een beetje kon helpen is dat ik ook ooit zwanger zal raken en er dan misschien wel veel dankbaarder voor ben.

@Edith: Balen hoor! Echt frustrerend lijkt me! :( tjah kan niet meer dan je sterkte wensen en hopen dat deze maand snel voorbij is voor je!

De spanning voor mn nod zondag begint wel behoorlijk te stijgen hier hoor! Dacht dat je het echt moest voelen als je zwanger bent maar lees ook best veel dat dit helemaal niet persé hoeft. Jeetje ik hoop het zo erg!(net als iedereen uiteraard)zucht.....waarom duurt de week nu zo lang!!

Sorry voor mijn klaagzang!

He dames!

@Jen: Wat naar meid! Ik kan het me goed voorstellen, ik had dit ook heel erg in mijn vorige relatie. Je voelt jezelf dan echt als een claimend mens, maar als jij je zo voelt daarbij, dan mag je dat toch gewoon uiten?? Het is je gevoel he, en als jij dat zo voelt is er geen goed of slecht aan... Ik kon er soms ook wel wat te ver in gaan, maar je bent ook maar een mens hoor!! Indd even over praten als het wat rustig is, misschien heeft hij er een goede reden voor? Of misschien beseft hij helemaal niet hoe jij je erbij voelt...

@Jolien: Natuurlijk gun je het jezelf meer! Puntje bij paaltje gunt iedereen het toch zichzelf meer dan een ander??

@Edith: Wat een gedoe joh... Het heeft inderdaad twee kanten. Hierna kan je wel weer een normale cyclus in en weet je of alles goed is. Maar het is letterlijk kut dat het nu net met je ei is! Maar ach, als je zwanger wilt worden dan is elke dag dat niet zwanger kan/mag worden een te veel toch??!!

Hier geen bijzonderheden... Die pijn in mijn onderbuik komt waarschijnlijk van mijn darmen, hoorde van Astrid waar mijn baarmoeder eigenlijk zit en hoe klein het nu is, kan het niet anders dan dat het mijn darmen zijn, ik kan ook moeilijk poepen dus dat is best logisch...

Ook ik ben bang voor een schijnzwangerschap hoor... Alle klachten zijn hetzelfde als de vorige keer, alleen heb ik ze nu iets eerder en heb ik geen pijn aan mijn borsten, maar ja, in hoeverre mijn lijf het zelf doet zonder echt zwanger te zijn....

Van het weekend ga ik eigenlijk niet testen, want dat is net een week na mijn ei.. Is ie dan al ingenesteld (als ie bevrucht is)? Wel toch?Ik denk dat ik halverwege volgende week pas ga testen, met 3,5 week en mocht daar niks uit komen dan zondag voor dat ik te draven ga...

Benieuwd of ik weer een paar dagen na mijn NOD pas positief test, vorige keer was dat wel zo, is het dan altijd zo?

Liefs, Elena

Terug
Bovenaan