Hey,
Goeiemorgen allemaal. Ik zie net dat ik wel erg weinig gereageerd heb de laatste dagen, heb alleen maar gewerkt, ben echt een totaal wrak op het moment, die kleine man ligt op ben en ik zit alweer achter de naaimachine, dus heb ff een koffiepauze ingelast om jullie stukjes terug te kunnen lezen.
@jolien, bij mij eerste zwangerschap had ik ook helemaal nergens last van, ik begon pas met 36 weken met overgeven, maar dat kwam omdat die kleine me in mn maag trapte
kon alleen maar lauwe dingen eten, want warm of koud trapte hij er weer uit.
@ jenny, wat onwijs balen van je vriend. Die van mij heeft ook wat vrije tijd nodig altijd en we hebben nu (ook praktisch met baby) gewoon vaste dagen afgesproken wanneer ik weg kan en wanneer hij weg kan. en zo houden we in ieder geval nog 3 a 4 dagen samen over savonds. zoiezo is die van mij altijd pas om een uurtje of 8 thuis van z'n werk, dus de avonden zijn al zo kort.
maar als je vaste dagen afspreekt hoef jij dus ook niks meer af te zeggen.
@ elena, Ik hoop zo voor je dat het raak is!!! er moeten er in ieder geval 2 zwanger zijn deze maand!!! Het liefst gewoon iedereen natuurlijk!! dat zou het mooist zijn.
@edith, ik snap dat je gewoon verder wil, maar misschien is het ook wel even fijn om een maandje niet naar je NOD toe te leven. Ik heb het toch als redelijk rustgevend ervaren toen we een maandje gewacht hebben. Probeer gewoon even relaxen, ga lekker naar de sauna ofzo?? doe iets wat je niet kan doen als je straks weer zwanger bent. Heb ik ook gedaan, veel rode biefstukken gegeten, veel naar de sauna gegaan!! Weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar als je deze maand niet zwanger bent dan ligt het niet aan jou, maar is het omdat het moet en het is om je lichaam zo goed mogelijk te maken voor een nieuwe zwangerschap..
@ iedereen, ik ben nog steeds misselijk, weet niet zo goed wat ik er van moet denken, en heb ook nog steeds heel veel last van afscheiding. naja, ik ga weer achter de naaimachine, daarna even douchen en dan naar de verjaardag van mn beste vriendinnetje.
Liefs!!