Zwanger worden na een miskraam

Hey dames erg laat maar ff een update. Goed gesprek gehad en alles weer ok hier. Het kan zijn dat ik een paar dagen niet online ben omdat de adapter van de laptop het zojuist heeft begeven. Zal vrijdag even voor een nieuwe kijken. Dus mocht ik er ff niet zijn weten jullie van hoe en wat.

Jenny

Goedemorgen dames,

Hoe gaat het allemaal bij jullie?? Hier heel wat uurtjes geslapen maar ben nog best wel moe..

@Jolien, Ik vind het helemaal niet egoistisch hoor.. Natuurlijk gun je het een ander maar eerst jezelf..

@Elena, slim om later te testen maar waarom bij 3,5 week nog een keer.. wacht dan een hele week.. Of je altijd na je NOD pas positief test weet ik niet, dat ik nog al persoonlijk.. Het HCG hormoon verdubbeld zich per dag.. Als je een late eisprong hebt gehad zou het dus kunnen dat je een paar dagen laten pas positief test.

@Jenny, vervelend verhaal.. Gelukkig heb je het al opgelost

@Edith, Hoe lang moet je die pillen slikken?? De hele maand?? Pffhh.. Het heeft je dit jaar nog niet echt mee gezeten he.. Hopelijk kan je dit alles snel achter je laten en ben je nu na die pillen gewoon snel weer zwanger..

@Astrid, Had je nou vandaag of gisteren de echo?? Hoe is het gegaan??

@Shari, Je werkgever al gesproken?? Wat zei ze?

Grtjs, Marjoleine

Hey,

Goeiemorgen allemaal. Ik zie net dat ik wel erg weinig gereageerd heb de laatste dagen, heb alleen maar gewerkt, ben echt een totaal wrak op het moment, die kleine man ligt op ben en ik zit alweer achter de naaimachine, dus heb ff een koffiepauze ingelast om jullie stukjes terug te kunnen lezen.

@jolien, bij mij eerste zwangerschap had ik ook helemaal nergens last van, ik begon pas met 36 weken met overgeven, maar dat kwam omdat die kleine me in mn maag trapte ;) kon alleen maar lauwe dingen eten, want warm of koud trapte hij er weer uit.

@ jenny, wat onwijs balen van je vriend. Die van mij heeft ook wat vrije tijd nodig altijd en we hebben nu (ook praktisch met baby) gewoon vaste dagen afgesproken wanneer ik weg kan en wanneer hij weg kan. en zo houden we in ieder geval nog 3 a 4 dagen samen over savonds. zoiezo is die van mij altijd pas om een uurtje of 8 thuis van z'n werk, dus de avonden zijn al zo kort.
maar als je vaste dagen afspreekt hoef jij dus ook niks meer af te zeggen.

@ elena, Ik hoop zo voor je dat het raak is!!! er moeten er in ieder geval 2 zwanger zijn deze maand!!! Het liefst gewoon iedereen natuurlijk!! dat zou het mooist zijn.

@edith, ik snap dat je gewoon verder wil, maar misschien is het ook wel even fijn om een maandje niet naar je NOD toe te leven. Ik heb het toch als redelijk rustgevend ervaren toen we een maandje gewacht hebben. Probeer gewoon even relaxen, ga lekker naar de sauna ofzo?? doe iets wat je niet kan doen als je straks weer zwanger bent. Heb ik ook gedaan, veel rode biefstukken gegeten, veel naar de sauna gegaan!! Weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar als je deze maand niet zwanger bent dan ligt het niet aan jou, maar is het omdat het moet en het is om je lichaam zo goed mogelijk te maken voor een nieuwe zwangerschap..

@ iedereen, ik ben nog steeds misselijk, weet niet zo goed wat ik er van moet denken, en heb ook nog steeds heel veel last van afscheiding. naja, ik ga weer achter de naaimachine, daarna even douchen en dan naar de verjaardag van mn beste vriendinnetje.

Liefs!!

Salut,
vandaag echo dag, ik ben zenuwachtig :s
Ik heb ook slecht geslapen, toch raar he?! Ik ben echt niet bang dat het mis zit maar ik heb intussen in dit halv jaar zoveel ellende gelezen dat dat een beetje naar mijn bol stijgt vrees ik :s
Bah. 12h echo, ik laat het weten.
Mijn kleine mien blijft vandaag de HELE dag op schooltje, ik ben benieuwd hoor!

Vnamorgen overgegeven joh, ja was wel grappig, ik ging brood maken voor Jordi en opende zijn brooddoosje zaten er nog (van dinsdag) twee uitgekauwde, inmiddels bruine druiven in... Nu kan ik al helemaal niet tegen de aanblik van schimmels/ klonten in de melk en dat soort dingen maar nu moest ik echt rennen hoor!!! Bah!

Jenny: fijn dat het opgelost is, hopelijk blijft het dan naar wens en niet slechts een weekje of zo! Beterschap voor je computer.

Elena luister ;) een ei wordt bevrucht, gaat daarna een dag of 4 op reis in jou lijfie en daarna pas innestelen, vanaf het innestelen ga je hormonen aanmaken. En idd worden de hormonen elke twee dagen verdubbeld :p
Ik zou al helemaal niet voor je NOD gaan testen als je de vorige ker pas NA je NOD positief getest heb... maar ik begrijp de achterliggende reden, die harddraverij :p

Dametje: ook nog maar3 daagjes, net als Mayo toch??? Duimen!

Edith: er valt weinig toe te voegen aan de reacties van de rest, maar heel veel sterkte, ik vind het echt rot voor jou hoor :(

(sorry dat ik hel ego met mijn eigen verhaaltje begin ;) )
xx

Het astrid,

Is helemaal niet ego ;) ik snap je heel goed, na al die verhalen hier de hele tijd en alles wat er afgelopen half jaar gebeurt is is het logisch dat je angstig bent!!

Het gaat gewoon helemaal goed komen hoor je echo vanmiddag!!

Liefs Jen

goeimorgen!

@jenny: goed uitgepraat? toch wel fijn om dit soort dingen uit de lucht te hebben.. oh jah.. en ook beterschap voor je computer (wat zal jij veel bij te lezen hebben haha..)

@edith: wat jen zegt: geniet van je maandje er niet mee bezig zijn.. lekker doen wat jij wil.. alles wat als je zwanger bent niet meer mag.. k snap wel dat je liever er wel mee bezig was geweest.. ma misschien kan je je energie weer een beetje opladen zo?

@jen: totaal een wrak? te hard aant werk? of van alles en nog wat aan de hand?

@astrid: oooh spannend! kan me voorstellen dat zenuwachtig bent.. ma alles komt goed! vanmiddag kom je hier met goed nieuws!

@marjoleine: keb dr vanochtend gebeld.. ze vond t erg leuk en helemaaaal geen probleem... wel vond ze het fijn dat ik het even meldde.. kon ze rekening houden met de werkzaamheden zei ze.. dus grooote opluchting..

@dametje: t kan heel erg pijn doen.. mijn schoonzusje is volgende week uitgerekend.. als ik in januari mijn miskraam niet had gehad was ik vorige week uitgerekend.. en jah k gun t dr wel hoor.. ma mezelf idd net iets meer..

@elena: je hebt echt helemaal geen geduld he? hihi.. waarom als je dan toch kan wachten tot 3,5 week wacht je nie gewoon tot 4 weken dan.. anders ga je alleen ma jezelf gek maken (moet ik zeggen met mn positieve test met 3 weken 3 dagen.. haha)

@allemaal: de auto heeft t begeven.. net nu ik m nodig ga hebben voor mn werk.. dus vriendlief is nu op zoek na een familie-auto.. hihi.. wel balen hoor.. zit er ook af en toe om te janke.. die auto was zoooo duur (da kon toen nog omdat vriendlief int leger zat) en na 2 jaar ellende heeft da ding t nu begeven.. :(

liefs

t zal dr wel bij horen.. ma k zit al de halve dag te janke.. en k zou nie eens weten waarom.. jugh..
ga nog ma even een tukje doen denk ik ( vannacht bijna nie geslape)

liefs

Terug
Bovenaan