Zwanger worden na een miskraam

Goeiemorgen dames,

jullie zijn echt vroeg en actief in de ochtend he! Ik ben net wakker! Heb meteen KPN aangesloten, want dat kon vanaf vandaag, dus met een uurtje heb ik schitterend internet als het het goed is...HEEEEEEEEEERLIJK!!!

Om in het algemeen te reageren, nee ik heb geen geduld...En ja, ik zit ook met de draverij...Het is een beetje lastig wat dit betreft, maar ik denk dat het toch testen wordt voor de draverij (al zegt dat niks, ik weet het) en dan gewoon tijdens of na mijn NOD..Ik weet het, ik ga jullie er ook niet meer mee lastig vallen, jullie horen het vanzelf wanneer ik een positieve test heb, of ongi ben... :D

@Sjaar: Klote dat de auto het begeven heeft, als ie zo duur is, waarom ruilen jullie hem dan niet in voor een goedkopere?? Of is dat geen optie?? Wij zitten hier ook te kloten met de auto, vriendlief heeft een auto van de zaak (werkbusje, 2zitter) en ik rij een Opel Corsa, te klein dus voor de toekomstige beeb... Alleen hebben we in mei dit jaar die corsa gekocht, echt dus een actie waar we niet over na hebben gedacht en kunnen dus op zoek naar een grotere, betaalbare auto :S

@Jen: Erg vaag hoor die misselijkheid, maar dat is wel een hele duidelijke kwaal toch?? Overgeven kan je je niet inbeelden!! :D

@Jenny: Fijn te lezen dat het uitgepraat is... We zullen mannen nooit snappen vrees ik als het om zijn vrijheid en vrienden gaat :D

@Astrid??? Had jij nou een echo vandaag??? Wel toch!? Gaat helemaal goedkomen meid, geniet er maar van!!

@Edith: Ohh lekker filet american, wijn, rauwe biefstuk...tartaar op brood, lekker kaasplankje...Hmmmmm ok dit kan natuurlijk niet tegen een zwangerschap op, maar dit zijn wel een paar leuke kanten eraan toch? Een maand geen gestress om NOD en eitjes, maar er achter komen dat je lief klaar gemaakt word, of klaar bent voor de volgende beeb. Er is ook zo veel gebeurd bij jou ondertussen! Dit is de reinigingsdienst die komt jou baarmoeder op poetsen... En na die maand, ben jij rap zwanger, daar gaan we gewoon van uit!

Liefs, Elena

@elena: hij WAS duur.. de waarde van die auto (audi a3) is in een paar jaar tijd ontzettend gedaald.. voorbeeld: we hebben m gekocht voor 18.000 euro (nou jah vriendlief dan) en nu issie hooguit 10.000 waard... en die van ons nie eens.. want tis gewoon een kl*te ding.. k denk dat dr ook al wel 5000 euro aan reparatiekosten in da ding zit.. snap? en nu issie dus weer kapot.. dus wat doen we.. eerst repareren? of ma zo verkopen? en ik wil wel een goedkope ma vriendlief dus niet... dus we hebben de hele tijd mot omdat hij dr geld bij wil legge.. en ik da geld wil sparen omdat we t nog wel nodig gaan hebben zeg ma..mja..
nou jah.. gewoon irritant.. stomme auto..jugh

Allereerst... Wie stuurde dat filmpje van Micheal Jackson??? Mijn LAPTOP vloog in de lucht!! Paar krassen erbij, maar hij doet het nog, ik schrok me kapot! Moest spontaan janken van schrik... Je word bedankt he!!! :S

@Sjaar: Dat is wel lastig dan ja..als jullie beide wat anders willen. Mochten jullie erover uit komen, dan denk ik dat het het beste is om hem eerst te maken en dan te verkopen, of in te ruilen. Voor een bedrag van 5.000 (bijv.) kan je echt een hele leuke auto halen hoor... En dan hoeft het echt niet de goedkoopste merk te zijn!!

Oh my Gosh zeg....

Ik schijt bagger van dat soort filmpjes.... Voor diegene die erin geloven, ik ben uit mijn huisje in Alkmaar vertrokken omdat ik daar geesten had...

Ik kon niet slapen, lampen gingen aan en uit, en zelfs mijn tv bleef zappen... Werd helemaal gek daar!

Dat soort filmpjes niet meer naar Elena sturen aub :D

Liefs

Ik ben misselijk.... Heb teveel brownies gegeten.... Bleeeeghhh

Heb trouwens nu nergens meer last van... me darmen doen het weer, dus het opgeblazen gevoel en pijn is weg!

Heerlijk, nu wordt er niet de hele dag aan herinnerd dus gaan de dagen tot mijn NOD veel sneller! :D

hallo meiden

Ik ben terug :))) (waarom hebben we hier nogsteeds geen smileys!!!!)
Alles perfect, kindje bewoog als een tierelier! Gaaf om te zien man (ik kan me niet heugen dat ik mijn andere kids zo heb zien bewegen)
Nekplooimeting is gedaan, uitslag komt later me ze dacht wel dat alles goed was.
Hij werkte goed mee ;) Zo goed zelfs dat we alledrie een piemeltje denken te hebben gezien...!!! Maar natuurlijk is er geen zekerheid, maar het leek er verdomd veel op!
Dus kom maar op met de jongensnamen, weg Noémi :s
Von willebrand is geprikt, alleen is het klote dat ik nu onder begeleiding moet bij een hematoloog :( en voor de bekken mag ik naar een osteopaat die me lekker mag kraken :( maar ja, als het helpt... En als ik er eentje kan vinden hier... (lastig hoor emigreren soms)
Maar al met al was alles dus super!
Ik heb geen idee wanneer ik terug moet, ze heeft het niet gezegd en ik ben vergeten naar het secretariaat te gaan voor een nieuwe afspraak (zwangerschapsdementie he, Jon heeft het ook :p)
Ik ben blij :)
Vanavond komt het echootje wel op internet voor wie wil zien!

Elena: wacht maar tot jij kids hebt, dan ben je ook vroeg je nestje uit :p

Sjaar: auto.s.... zucht.... er gaat toch zoveel geld in zitten he... ik kan er over mee praten, zodra ik er in heb gereden gaan ze spontaan kapot! (laatste keer ook 2600euro :"( )
dus voor jullie is het of 5000 euro dokken of inruilen en een andere aanschaffen? Ik zou toch voor het laatste gaan maar bij mij heeft de man vaak het laatste woord wat autos betreft (das ook gelijk het enige dan hoor :p) Succes ermee iig, probeer je iig niet te veel druk te maken erover, klinkt makkelijker dan het is misschien.
xx

Terug
Bovenaan