Zwanger worden na een miskraam

wat lekker Astrid! lekker gaan genieten!!!

Als ik kinderen heb ga ik kapot in combinatie met mijn baan... Ik werk 9 van de 10 keer een avonddienst, ben dan pas om 23:15 thuis en dan gebroken nacht als ik pech heb en vroeg me bed uit... Moet nog steeds bedenken hoe we dat gaan doen... Ik ga in ieder geval ochtenddiensten aanvragen zo veel mogelijk, want de planning is dat ik fulltime blijf werken... Gelukkig bestaat er ouderschapsverlof!

Ik ga zo te werk dames, ben er vannacht weer...!

Ben trouwens nog steeds misselijk... bahbahbah!

Haha, ik heb net gebeld naar het ziekenhuis in mijn beste frans, voor een volgende afspraak omdat we dat vergeten waren.
Heb ik er al weer eentje op 7 octobre! Alleen wel bij een eikel van dr margritte die waar ik met de mk een beetje ruzie mee gemaakt heb en die altijd zuchtend binnenstapt als ie mij ziet zitten, maar goed. Dat weet ie vast niet meer....
Plus ik heb een 20(-24) weken echo op 18 november, ik mag hier elke maand aanwaaien joh! En ik zal nog wel een keer moeten voor dat bloed...
Ik ben iig weer blij :)
xx

zo sjeeminee!Weer even bijgelezen hoor! :p

@Astrid: Echt super dat de echo zo goed was! Lijkt me geweldig mee te maken! Nu kun je echt gaan genieten :))

@Elena: Al aan het trappelen voor je draverijfeestje ;) En nog steeds kwaaltjes las ik toch? Spannend hoor!

@Sjaar: Lang leve de lease-auto's! :p Neee aahw sorry!Echt balen voor je hoor! Mijn vriend heeft dus een leasebak en wegens de kosten wil ik zelf niet aan de auto. Ov vind ik prima. Daarbij ga je hier niet echt sneller met een auto (Rotterdam en knooppunt Ridderkerk :)) Dus om die reden hoef ik het niet te doen. Sjah..moeilijk een keuze te maken..tis altijd maar weer afwachten wat voor auto je terugkrijgt als je deze weg doet natuurlijk...hmmmm sorry geen verstand van. In ieder geval veel succes.

@mayo: En? nog steeds kwalen? Nog een paar daagjes heh! Sorry als ik het al eens gevraagd heb maar ga jij direct testen?

Zo weer een verhaaltje ingetikt. ga Ik nu ff een middagslaapje doen :p erg heh(ben echt doodop)

Liefs Jolien

Hee,
bedankt voor jullie leuke reacties!
Wat ik nu echt zie is hoe bijzonder het vooral voor de eerste keer is.Kijk, ik heb intussen zoveel echos gehad dat het 'nieuwe' er wel vanaf is, maar Jon zat echt even te stralen en volgens mij voelt ie zich heel trots, tis toch maar zijn kleine zwemmertje wat zijn zoon (waarschijnlijk) gaat worden! Mooi is dat he...

Hallo Dames!

Wat is het hier rustig vandaag!

Ik heb vrij weinig kwaaltjes nu, ben alleen heel erg moe... Maar ja, dat kan door van alles komen!

Mijn collega is ziek, dus mag morgen een extra lange dienst werken om het op te vullen... Van 12:00 tot 22:30/23:00... echt balen!

Auuuu! Nu ik dit zo schrijf krijg ik in ene vette pijn in mijn rechter tepel! Autsj! (hoophoophoop)

Ik heb voor de rest niet zoveel te vertellen.. Hoopte dat ik op een hoop reacties kon reageren :D:D

Liefs, Elena

goeiemorgen!

hoe is het met iedereen??
hier is alles prima! voor t eerst sinds een week of zo weer heeeerlijk geslapen.. maakte zelfs nie uit dat vriendlief vannacht 4 keer t licht aan deed om een mug te vangen.. k draaide me om en sliep verder.. zooooo lekker.. met als resultaat dat ik nu weer wat energie heb.. en zo de kozijnen ga verfen (neeej we zijn nog steeeeds nie klaar)

vanmiddag na de verloskundige voor de intake.. mja dan doen ze hier toch geen echo of zo.. dus vind t nie spannend vandaag..

nou fijne dag allemaal!!

liefs

Terug
Bovenaan