Zwanger worden na een miskraam

speaking of verven, ik heb besloten, denk ik, dat ik de box ook nog ga verven. We hebben nu een beukenkleurige box, hele mooie box maar ik vind dat beukenkleurige lelijk, heb liever wit of lichtgrijs, dus misschien dat ik daar ook nog aan ga beginnen, ten slotte staat het ding nu in gedeeltes uit elkaar!
Veel plezier sjaar (leuk he verven!) fijn dat je zo lekker geslapen hebt!

mijn echos staan trouwnes op 'onze site'
jonastr.somee.com
(tekst kan ook gewoon in NL)
voor wie wil zien...
xx

ps: mooi weer he vandaag!

speaking of verven, ik heb besloten, denk ik, dat ik de box ook nog ga verven. We hebben nu een beukenkleurige box, hele mooie box maar ik vind dat beukenkleurige lelijk, heb liever wit of lichtgrijs, dus misschien dat ik daar ook nog aan ga beginnen, ten slotte staat het ding nu in gedeeltes uit elkaar!

jonastr.somee.com
voor wie wil zien...
xx

hoi hoi..

zo goed als alle verf die wij in huis hebben is op terpentine basis.. alleen de muurverf nie die k al in gedachte had voor de babykamer straks.. kad vriendlief ook gesmst dat k ging verfe.. die belde op: je laat t! tis nie goed voor je nu..

dus.. nu de stofzuiger maar weer ter hande genomen en boven ma aant schoonmaken.. vriendlief kan alles gaan verfe.. en och wat vind ik dat erg (zooooooooooo'n hekel aan verfen:p)

@astrid: leuke site.. k kan alleen de foto's van de echo nie openen..

erg mooi weer vandaag jah!

liefs

jonastr.somee.com
voor wie wil zien...
xx

hoi hoi..

zo goed als alle verf die wij in huis hebben is op terpentine basis.. alleen de muurverf nie die k al in gedachte had voor de babykamer straks.. kad vriendlief ook gesmst dat k ging verfe.. die belde op: je laat t! tis nie goed voor je nu..

dus.. nu de stofzuiger maar weer ter hande genomen en boven ma aant schoonmaken.. vriendlief kan alles gaan verfe.. en och wat vind ik dat erg (zooooooooooo'n hekel aan verfen:p)

@astrid: leuke site.. k kan alleen de foto's van de echo nie openen..

erg mooi weer vandaag jah!

liefs

p.s. heb je een nieuwsbrief joh?? gaaf

He dames!

Ik kan de foto's ook niet openen Astrid!!

Ja sjaar, verven kan je beter laten dan, naar he ;)

Ik ben klachten vrij vandaag, mijn darmen doen het weer en ik loop gelijk leeg na een aantal dagen verstopt te hebben gezeten.

Ik ben wel belachelijk moe, das het enige! Gemiddeld 9 uur slaap per nacht en nog moe! Moet zometeen ook al eerder beginnen en mag vandaag 10 a 11 uur werken,.... en nee, wij hebben geen pauzes, gewoon in een ruk! Zit nu elke dag aan de red bull (lus geen koffie :S) en ja ik weet het, bij een eventuele zwangerschap is het niet het beste wat je kunt drinken, maar ik val gewoon in slaap op me werk! Als iets gevaarlijk is bij mij op het werk dan is het je ogen niet open houden... Morgen laatste dagje en dan twee dagen feest.. Helaas geen rustdag voor mij, dinsdag mag ik weer gewoon door naar mijn werk... GRRRRR!

Geen alcohol dan maar voor mij, anders red ik het echt niet...! Eentje om het draven te openen en dan is het sloes, over naar de frisjes...

Ik ga moed verzamelen om naar het werk te gaan!!

liefs Elena

gaat lekker he!
kun jij ook die echotjes niet open krijgen?!
Iemand anders ook al niet, hm, raar, bij mij werkt het wel!
Ik zal jon zeggen dat er een bug zit :p dan moet je het morgen maar nog eens proberen!
Heb je wel op de echo zelf gedubbeldklikt? niet op de 'i' eronder he?

Hekel aan verven? Heb jij ff geluk nu dan! Ik vind het heerlijk, en heb ook altijd verf op waterbasis, ook makkelijker met schoonmaken he!

x

Terug
Bovenaan