Zwanger worden na een miskraam

Hoi anna,
het is goed te begrijpen dat je nu bang bent en zeker na een vroeggeboorte, hoe ver ben je nu?  Is er een oorzaak voor gevonden dat je kindje is overleden? Ik hoop van harte voor je dat dit kindje wel gezond   ter wereld komt, zoiets kan je niet twee keer meemaken!
Sterkte gewenst iig
liefs astrid

Hallo nog een keer ;) (internetverslaafd ben ik dat zie je wel )
Ik zit opgescheept met een LANGE grijze jurk. Leuk kleurtje he voor een bruiloft!
Vandaag naar de winkel om zogenaamd te kiezen. Zoiz kwam het er op neer dat als ik een korte jurk zou hebben ik eigelijk geen bruidsmeisje kon zij n want dat paste niet mooi op de foto.  En de dames hadden het zo moeilijk gemaakt, bepaalde stof moest ik hebben en aangezien de kleuren groen, paars en blauw met die stof al genomen waren en de donkere blauwe alleen in maat 40 was,  restte er nog grijs over in mijn maatje. Ik zou zogenaamd niet zo van kleur houden dus hadden ze die voor mij gelaten (even detail: vandaag bijvoorbeeld heb ik een knaloranje rokje aan... waar is het op gebaseerd?)
Dus ik ben superblij, dat zie je wel. Er moet ook nog een soort drapperig sjaaltje bij over de schouders ofzo...? Heel leuk. Ga dan maar eens achter je kids aan rennen!
Ik durf het nog niet eens aan manlief te laten zien, ga het zo wel doen anders durf ik helemaal niet in het ding te lopen, ik heb er flink de pest in.
Maar goed, voor de rest was de dag leuk, lekker schone raampjes en nog maar 5 pilletjes dan ben ik van ellende af
liefs as

Hoi jodi2,

Nou de ziekenhuis kon geen oorzaak vinden.Volgens hun was die kindje helemaal gezond.Het is wel jammer   dat ze niks hadden gevonden,omdat je steeds jezelf blijft vragen van waarom?
Ik ben nu in de 5e week volgens mij, maar ik ga vandag een afspraak maken met de dokter om zeker  te weten.

groetjes anna

Anna, wat vreselijke wat je hebt meegemaakt, en wat spannend dat je nu weer zwanger bent...
Gefeliciteerd hoor! dat het de vorige keer misging zegt niks over dit kindje, hoor. Zeker als ze geen oorzaak hebben kunnen vinden...

succes hoor!

Astrid: een grijze lange jurk met een drapperig sjaaltje??? Och, arme meid, hihi, sorry krijg bijna de slappe lach. Hoe kunnen ze je dat nu aandoen???Tsssssss, kun je als grijze muis gaan zeker?? dat oranje klonk beter...
Hm, dat kennen we in NL niet zo he? Met die bruidsmeisjes. Alleen van die schattige nichtjes en neefjes in pakjes...

O ja, hier niks bijzonders, geen RD's...

Hoi Anna,

ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik kan me goed voorstellen dat je nu niet zorgeloos bent in je zwangerschap. Zeker omdat het zo laat in de zwangerschap is fout gegaan de vorige keer.
Maar probeer positief te blijven he! Ik hoop van harte dat het deze keer allemaal wel goed gaat!
Want wat moet dat moeilijk zijn geweest voor jullie!

Groetjes Suus

Astrid,
Wat hebben ze je toch aangedaan! Een lange grijze jurk met een sjaaltje? Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen! Fijn dat ze zo aan je gedacht hebben toen je er niet bij was, ahum! Sterkte die dag!
Hoe gaat het verder met je? Geen bloedverlies meer zie ik. Gelukkig!
Hopelijk is de volgende echo allemaal in orde. En kunnen jullie eindelijk verder!
Ik duim voor jullie!!!

Liefs Suus

Edith,
Jij dus ook nog steeds in onzekerheid? Nu maar hopen dat die buikpijn je eisprong was dan he! Wanneer zou je weer willen gaan testen?
Spannend hoor!
Maar wat een gedoe die onzekerheid!
Ik ga heel hard voor je duimen!
Wat ga je doen als het nog langer duurt? Want jullie zijn zo ook al even onderweg he, na de mk?

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan