Zwanger worden na een miskraam

gaat lekker he!
kun jij ook die echotjes niet open krijgen?!
Iemand anders ook al niet, hm, raar, bij mij werkt het wel!
Ik zal jon zeggen dat er een bug zit :p dan moet je het morgen maar nog eens proberen!
Heb je wel op de echo zelf gedubbeldklikt? niet op de 'i' eronder he?

Hekel aan verven? Heb jij ff geluk nu dan! Ik vind het heerlijk, en heb ook altijd verf op waterbasis, ook makkelijker met schoonmaken he!

x

He, kon ik onze site de hele morgen goed open krijgen (echos) lukt het mij nu ook niet meer!
Ik ga een poging wagen er twee op de hyves te zetten, ik beloof niets want mijn hyves werkt klote!

hier grooot applaus!

wow! k wist nie dat je je beeb al zooo goed kon zien met 12 weken.. k ben echt verbaasd! k wil trouwens vanmiddag vragen of k over n week mijn termijnecho mag.. dan ben k 11 weken 3 dagen alst goed is.. de kans dat t daarna nog misgaat is erg klein toch??

volgens weekend hebben we namelijk verjaardag van vrienden.. en daar is de hele vriendengroep.. dus wil graag weten of ik het dan kan zeggen of nie..

liefs

hoi, ik denk dat ze dan gaat zeggen iets langer wachten, met 12 weken krijg je normaal gesproken die nekplooimeting, dan moet je toch geechood worden?!

En als het nu goed zit ja, is de kans erg klein dat het nog mis gaat ja... :)

hoi hoi..

wij doen de combinatie test niet.. dus ook geen nekplooi meting.. heb jij t wel gedaan?

wij hebben er lang over nagedacht.. maar omdat ik nog jong ben en er verder in de familie helemaal geen ziektes voorkomen (ook geen down..) hadden wij zoiets van: tis maar een kansberekening.. en wat als die berekening niet goed is.. ik zou het nooit weg kunnen laten halen.. dus hebben wij ervoor gekozen om het dan maar niet te weten..
mja.. over n uurtje dr zijn..

liefs

ohhh, kennelijk had ik dus niets te kiezen :p
He tis bij mij wel gedaan maar ik kon het me al niet herinneren van Jordi en Dionne (toen heb ik het ook niet gedaan!) Hier is me niet gevraagd of ik het wilde, het is gewoon gedaan.
Maar goed, ik ben jong en wat ik had gezien had dat ze meette was 0.9 en 1.0 en het moet onder de 2.0 mm zitten dus het zal wel goed zijn.

Succes meid, over een uurtje! Al is het maar een gesprekje.

Oh, had ik gezegd dat die pijn in mijn kop afkomt van de bekken??? :s bah.

Terug
Bovenaan