Zwanger worden na een miskraam

Astrid gefeliciteerd !!!!!!!!

Sjaar succes zometeen!!!

Elena doe je goed 1 biertje!!! Zolang je niet weet waar je aan toe bent hoef je jezelf ook niet alles te ontzeggen vind ik. ( heb zelf maandag ook een biertje genomen op de kermis)

Hier doet de lap het weer ( maar voor hoelang heb de draadjes aan elkaar geknoopt:p)
Heb sinds vandaag met vlagen harde baarmoeder en zaten de steken de afgelopen dagen links nu zitten ze overal dan rechts dan links. Heb dit nog nooit eerder gehad dus wel apart vraag me af wat het is.
Verder lekker verkouden hier denk ik geen last van neus maar achter me schouder ( die steken ) en lekker hoofdpijn. Ga nu lekker ff liggen ben kapot. Aan Astrid nogmaals WOWWWWWWWWWWWW

Hallo dames,
Nou ben ik officeel verrot.. Ben net van me werk na huis gestuurd omdat ik alleen maar voor me uit kan staren. Ik heb woensdag en gisteren een hele zware emotionele dag gehad (over de inhoud even niet te spreken anders ga ik weer huilen) maar dat heeft me zo aagegrepen. Ik ben nu al 2 weken zoo moe.. Ik heb nergens energie meer voor. Boodschappen doen is soms nog geen eens haalbaar..

Kwaaltjes, kwaaltjes kwaaltjes.. Ik weet het niet hoor.. Soms echt een heel erg ongi gevoel en dan weer misselijk.. Ik ga nog steeds uit van een ongi.. We zullen het wel zien..
Enne, Jenny die andere was Jolien.. hahaa

@Astrid, Ben echt heel blij voor je dat alles oke is! Nu is het ec ht tijd om te genieten!

@Shari, Heel veel succes!! Ik zal de aanvraag doen. Hopelijk is er plek en kan je de kans grijpen volgende week om het jullie vrienden te vertellen.

@Elena, Biertje kan hoor. Ik drink soms ook nog wel eens een wijntje. Zolangje het er maar bij 1 laat. Ik ben al vanaf januari bezig.. het is echt niet zo dat ik vanaf janurai geen druppel alcohol meer heb gehad.. Als je je maar niet klemzuipt.. ;-)
Jij ook al zo moe.. Echt vreselijk. Ga zo op de bank lilggen en leker maffen. Hopelijk zijn jouw uurtjes snel om en kan je ook even rusten.

@Jenny, geen idee wat hget zou kunnen zijn wat jij beschrijf. Hopelijk duidt het op iets goeds.

@Jen, Hoe is het nu? Nog misselijk?? Overgegeven?

@Jolien, En bij jou??

Sorry hoor dat ik me eigenverhaal boven aan zette.. Moest even spuien

hoi hoi..

@marjoleine: geeft nie hoor dat je verhaal eerst staat.. gaat het wel een beetje? nu thuis aan het bijkomen?

de intake was wel gezellig..mag idd volgende week vrijdag voor echo.. en omdat ik wat gezetter ben krijg ik groei echo's... ooooh wat erg vind ik dat.. hihi..

nou zo eten koken.. weer lekker na de wc rennen..

liefs!

Hey sjaar het is dus goed gegaan begrijp ik?

Mayo gaat het weer?
Oke was Jolien dus sorry :p

Ik weet het hier ff niet meer heb echt enorme last van mijn baarmoeder. Steeds is deze hard dan weer zacht ( bij je buikrand zeg maar )ook met regelmaat scherpe steken en nu een branderig gevoel meer bij mijn liezen beide wisselen van links naar rechts of tegelijktijdig daarom lijkt me niet dat dit een ei is ( die heb ik begin van de week namelijk duidelijk gevoeld) Zou dit een innestelling zijn? of zal ik toch maar om een extra controle afspraak vragen? Iemand advies? Wordt er echt gek van en ben ook supermoe

Hallo meiden,

Voel me echt ff klote. Denk dat mn ongi is begonnen want had vanavond wat oud bloed bij het afvegen (sorry) Hoewel ik wel had verwacht dat het niets zou worden deze maand voel ik me er heel rot onder. Het is toch weer een teleurstelling en een gevoel dat mn lichaam me in de steek laat. Ben ook zo bang dat ik helemaal niet zwanger kan raken (ook omdat ik door een eetstoornis mn lichaam behoorlijk slecht behandeld heb een tijdje) Het voelt echt als falen ofzo..terwijl ik weet dat het een kwestie van geluk hebben is en anders tal van oorzaken kan hebben dat het niet lukt.

Bleh :(( op naar ronde 4!Sorry ben echt even boos (op mezelf)

Hallo dames!

Ben eerder weg gegaan van me werk... Ben nu net thuis, wordt morgen ook weer om 07:00 op mijn werk verwacht... gaap....

@Jolien: dat is kut meid.... Kan me goed voorstellen hoe je je voelt, ik zou me precies zo voelen... Als je bang bent dat je niet zwanger kunt raken, waarom informeer je dan niet bij de HA?? Misschien dat ze wat onderzoeken kunnen doen om te kijken of alles daar nog goed werkt? Dat zal denk ik een hele geruststelling zijn! Meid ik denk aan je!

Voor de rest, ik ga naar mijn mandje... Anders ga ik het niet trekken niet! Morgen avond ben ik helemaal van jullie! ;)

Liefs, Elena

Hey dames,

Hoe is het hier?? bij mij is eindelijk het weekend begonnen, echt laat thuis vandaag bluh, ben echt kappot.

@jolien, balen dat je ongi geworden bent! Hopen dat je met ronde 4 meer succes hebt. Ik heb trouwens ook een broodmagere vrindin ( ruim 1.80 en 45 kilo) en die heeft na 2 miskramen toch nog een kerngezond zoontje gekregen! Ze is in totaal wel 1,5 jaar bezig geweest, maar het resultaat is prachtig!! houd moed!~!!

@Mayo, hopen dat er voor jou zondag beter nieuws in zit!! Balen dat je zo'n dip hebt nu, als je wil praten kan je me altijd op msn aanspreken.

@ sjaar, zoveel forser ben je toch niet?? als ik de foto's zo kijk scheelt het niet veel met mij en ik kreeg geen groeiecho's

@jenny, ik zou gewoon extra controle aanvragen, baad het niet dan schaad het niet.

Hier een hoop kwaaltjes, last van steekjes in mn buik, misselijk, moe, ik weet het niet meer hoor. Nog 5 daagjes wachten en dan gaat er een test tegenaan. woensdag voor ik op excursie ga voor 3 dagen. vorige keren teste ik ook al zo vroeg positief, dus.....

Nou ik ga dr weer vandoor!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan