Zwanger worden na een miskraam

Heej dames,

Nog even snel een berichtje voor dat ik mijn mandje in gaat. Zelfde kwaaltjes als Jen behalve het misselijk.. Met vlagen bij bij bepaalde geuren.

@Jolien. Ik baal echt voor je.. Ik snap dat je denk dat het misschien niet lukt maar je bent ook zo druk met je huisje en alles en het kan soms gewoon net even niet zo goed vallen als je wilt. Geef de moed niet op. Zoals Jen al zei: Alles kan..

@Elena, Nou je bent niet de enige die erder weg is gegaan van het werk.. Same here.. Ik ben letterlijk na huis gestuurd..

Heb woensdag heel vervelend nieuws gehad en dat+mijn jeugd+miskramen en alles rondom Valerio komt er nu gewoon uit.. Ik heb uren gehuild en ben helemaal op. Ik moet een manier gaan vinden om er mee om te gaan maar ik kan het niet. Ik ben soms net sherlock ja.. maar het is me toch zwaarder gevallen als dat ik het ingeschat had. Al met al een totale burn out nu.
Vanmiddag eerst nog 2 uur geslapen en de hele avond dommel ik al weg.. Energielevel is gewoon nu even 0.
Hopelijk verklaard zondag waarom ik zo extreem moe ben al 2 weken. Heb vanmiddag toch nog maar even een testje gekocht. Het zal een heleboel verklaren als deze positief is!

Vind het erg lief om te lezen dat jullie na me vragen. Doet me goed dames!

Liefs, Mayo

Als ik me verhaal zo lees.. Jullie zullen wel denken.. Lekker al die stress en zwanger willen worden. Ik leg het aan jullie uit wat ik precies bedoel.. Maar nu moet ik er eerst zelf mee bezig.,,

Goeiemorgen, tenminste dat hoop ik voor iedereen?
Mayo: het klinkt me idd alsof er een hoop is opgehoopt bij jou :s Hopelijk kun je een manier vinden er mee om te gaan, keertje maatschappelijk werker misschien?

Dametje: is het doorgezet? Ik hoop het niet, anders is he echt weer klote, ik sluit me overigens aan bij de rest, als jij anorexia hebt gehad heb je best een kans dat ze wel willen kijken bij jou of alles nog goed werkt, maar aan de andere kant ben je wel spontaan zwanger geweest al...,!?

Jen: hoe voel je je nu?

Sjaar: ik snap ook niet waarom jij groeiechos krijgt, of ben je nu stiekum veel dikker dan op de foto? :)

Tis een spannend weekend voor iedereen he!

Gisteren kids weer gebracht, ik heb ruim 3 uur gereden, klote zooi, vrachtwagen omver tussen Breda en Gorichem, 45 min stilstaan. Nu had ik hel veel gepland gisterenavond, te veel eigelijk, en heb een afspraak niet kunnen redden, vind ik nou zo rot maar goed ik heb een mail gestuurd en het uitgelegd...
Wel weer een bergje tweehands mooie(!) positiekleren gehaald bij een stinkendrijk vrouwtje, dat druipt gewoon van het huis af :p
En nog ene nieuwe winterjas, truitje, shirt, haartjes weer geknipt, ik kan er weer tegenaan!

xx

Hey mayo ik denk helemaal niks raars hoor.....iedereen zit wel even een keer niet lekker in zijn vel of heeft problemen. Zou dat voor iedereen een reden moeten zijn om niet zwanger te mogen raken? Vindt ik niet hoor. Doe of tenminste probeer een beetje je rust te pakken. En ik duim nog steeds voor je.

XXX Jenny

Owh Jolien, eetproblemen hoeven niet altijd een negatief effect te hebben daar zijn mijn broertje en ik het levende bewijs van :) Mijn ma heeft ons gekregen IN haar anorexia periode ( bij gewicht van 36 kilo ) dus alles is mogelijk. Net als astrid al zegt een extra controle daar zullen ze denk niet moeilijk over doen

hoi hoi..

weer hard aant werk hier.. (nou jah vriendlief dan.. ik hobbel een beetje rond boodschapjes doen.. dingen wegbrengen enzo..)

ik vind zelf ook dat k nie zo dik ben:p k ben wel altijd zwaar geweest.. ben nu 1,59 en 82 kilo.. dus ga ma na.. gisteraaf zitte janke omdat iedereen opeens zegt: let je wel op wat je eet.. straks weeg je 100 kilo!! ben ik eindelijk na jaaaaren tevreden met mezelf.. kan ik ermee leven.. gaat iedereen zich er nu weer mee bemoeien enzo.. jugh..

@mayo: neem je tijd maar hoor.. we denken helemaal niets van je.. iedereen heeft momenten in zijn leven dat alles opeens te veel is.. alst goed is kom je dr alleen ma sterker uit!

@astrid: jah keb alle foto's bewerkt in een programma op de computer:p neej tuurlijk nie:p

@allemaal: fijne dag vandaag! genieten van t lekkere weer!

liefs

Dat bedoel ik niet sjaar, het kan toch zijn dat het een foto is van 3 jaar oud en dat je nu wel dikker ben?! Sorry als het beledigend over is gekomen hoor.
Is jou verteld dan waarom jij groeiechos krijgt als je niet te dik bent?
En volgens mij moet je je niet te veel aan trekken van mensen die zeggen dat je op je eten moet letten hoor, er zijn er bij die gewoon 30 kilo aankomen door vocht en aanleg, en andere maar 12 dat heb je niet in de hand, tuurlijk als je je eigen volvreet dan ga je harder groeien maar dat doe je volgens mij helemaal niet.
Jammer dat men zich ermee gaat bemoeien maar ze bedoelen het vast goed ;)

Hoi dames

@sjaar, maak je alsjeblieft niet druk over zwangerschapskilo's voor ik zwanger was woog ik 85 kilo en op mn hoogtepunt bij mn zwangerschap woog ik bijna 109 kilo.

ik weeg nu 82 kilo en ben 1,78 dus ik weeg nu minder dan voor mn zwangerschap en ik doe er helemaal niks voor :p ik was 6 maanden na mn bevalling al onder het gewicht van voor mn zwangerschap. Net na mn bevalling woog ik 95 kilo en binnen 6 maanden ging alles langzaam maar zeker weg.

Hier trouwens nog dezelfde klachten, met vlagen misselijk, last van mn onderbuik, veel afscheiding, alles ruikt heel erg sterk in mn beleving. M'n man zei al, je moet gewoon zwanger zijn, bij alle zwangerschappen was je ook zo erg met geurtjes (stond vannochtend te kokhalzen bij de poepluier van mn zoontje!)

We wachten af, Mayo, heb je al getest???

Liefs Jen

Terug
Bovenaan