Zwanger worden na een miskraam

Heej,

@Shari, Don't Worry!! Ik ben 1,74 en 65 kilo en was zo misselijk van Keano dat ik eerst 4 kilo af viel.. De dag van de bevalliing woog ik 74 kg.
Het is een beetje geluk hebben en niet te veel eten.
Het scheelt dat je voornamelijk in de hefst en de winter loopt.. Zomers ga je veel meer vocht vast houden..

@Jen, Jasper morgen jarig! Al (mentaal) klaar voor de grote dag??

Nope nog niet getest. Morgen denk ik pas..

Grtjs, Marjoleine

Ik woog bij de eerste 49 kilo en ben aangekomen tot 65, daarna een poosje op de54 blijven hangen, maar ik had dan wel vrij veel gegeten :p (kroepoek, kroepoek, kroepoek)
Tweede dus begonnen op 54 kilo, gegroeid tot 65 kilo, daarna weer terug naar de 54 kilo.
Nu ben ik begonnen met 51 kilo en zit nu al op 54 kilo, hihi, en das weinig zwangerschapsgewicht hoor :p

Ik zou me daar idd niet druk om maken, tkomt en tgaat :)
Jen: fijne dag morgen, mocht ik niet meer reageren voor die tijd (straks bios :p) Wat ga je hem geven?

Mayo: succes he morgen!

hoi meiden!

dank jullie wel voor je berichtjes... voel me weer wat beter.. en astrid: vond het nie beledigend hoor.. tis alleen moeilijk als iedereen je hele leven al zegt dat je te dik bent.. en dat je dr dan eindelijk aan gewend bent en je omgeving ook dat iedereen zich er opeens mee gaat bemoeien..

@jen: jaaaah... morge verjaardag van jasper! k ben ook benieuwd wat je hem gaat geven.. wanneer kon jij ook al weer gaan testen??

@marjoleine: kan je nog wachten??? k zou die test voelen branden denk ik.. hihi.. hoe ist nu trouwens?

@allemaal: vanmiddag lekker geslapen.. vriendlief heeft t verfen klaar en is nu alles aant luchten zodat we dr vanaaf gewoon kunne slape (hij wou mn matras al na benede slepen... haha)

liefs!

Hallo meiden,

ik ben totall loss... Compleet gesloopt... Wat kan een mens moe zijn zeg!

Hier geen kwaaltjes, al eet ik de ene dag niks en de andere dag vreet ik me vol... That's all!

Morgen harddraverij! Vanavond vroeg te bed want anders overleef ik het niet eens....

@Sjaar... Jij bent jij, ik ben ik en hun zijn hun... Wie zal beter weten wat het beste voor jou is???

@Mayo: Wat spannend! Morgen testen???

@Jen: Ook ik ben nieuwsgierig wat Jasper gaat krijgen! En hopen dat je zwanger bent... Wij gaan samen tegelijk zwanger worden toch?? :D hihihihi

Ik ga maar eens wat te eten fiksen... Ik ben er vanavond nog wel even, vriendlief moet weer bij de deur staan, lekker saai... Maar wel weer wat extra centjes voor de draverij...!

Volgende week zal ik wat foto's op hyves zetten van de (f)outfit!!

Liefs, Elena

hoi meiden,

Thanks voor jullie reacties. Heel lief :)
Hier is mn ongi nog niet doorgebroken. Heb wel zo nu en dan steken in mn buik en borsten, hoofdpijn en ben lekker sjaggie...echt van die ms klachten dus. Denk dat het vanavond of morgen wel zal doorbreken.
Verder gaat het wel al ben ik nog steeds wel teleurgesteld. Grrrrrr zie vandaag ook niets anders dan zwangere vrouwen en baby's...
Weet idd dat de kans dat je gewoon zwanger kunt raken na anorexia groot is (toevallig zijn 2 ex-therapiegenootjes gewoon zwanger geraakt. Ik wacht het gewoon af. Mocht het nog een paar maanden duren dan ga ik wel langs de huisarts. Kan altijd eens horen wat hij zegt.

Sorry voor mijn ego-verhaaltje..ben hier eigenlijk aan het klussen in ons nieuwe huis..maar laat nu mn vriendje al het werk doen :p Ga vanavond of morgen weer op jullie reageren!

Liefs Jolien

Hallo,

Test brand wel een beetje ja... Voel me nog steeds een beetje opgeblazen, steekjes rechtsonderin en zo moe!!
Maar zegt allemaaal niets.. Soms echt het idee dat ik ongi ga worden en de andere keer weer niet.. Ik weet het gewoon niet.
Ben wel een beetje bang voor de test.. Naja, beetje bang dat ie weer negatief zal zijn terwijl ik zo graag wil..

Spannend!!

Liefs, Mayo

ehe... waarschijnlijk een prille zwangerschap of een naderende ms... net als alle andere kwaaltjes vandaan kunnen komen he... vervelend he dat wachten... zucht...
Ik heb ook lekker gepit even, gister was het natuurijk laat en vanmorgen moesten we voor ons doen vroeg op maar ik wil niet in de bios in slaap vallen he :p

Dametje: dat kan nog eens best goed nieuws zijn dat je nog niets hebt...!

Vanmorgen heb ik de binnenkant van de kast nog behangen en een beetje geverfd; nu is ie eindelijk klaar,maar ik heb ook al een idee voor een andere kast op te pimpen! Dus dat word de volgende klus en de box dan...
k houd mezelf wel bezig! Nu heb i ff een poosje helemaal mjn handen vrij dus moet ik het er maar van nemen, wa?

Jen: ik kan me nog heugen van jordis eerste verjaardag dat ie zelf een stukkie taart op een bordje kreeg met een vorkje, ga maar eten! En dat ie vervolgens na een paar happen het bordje omgedraaid op zijn hoofd neer legt!! Gelukkig zaten we buiten :p
Veel plezier, en geniet van deze mijlpaal he!
xx

Terug
Bovenaan