Zwanger worden na een miskraam

Mayo bedoel je met steekjes een soort van kleine speldenprikjes links of rechts? Zo ja kan dat van een innestelling zijn heb dit zelf namelijk de vorige keer gevoeld spannend hoor

Mayo bedoel je met steekjes een soort van kleine speldenprikjes links of rechts? Zo ja kan dat van een innestelling zijn heb dit zelf namelijk de vorige keer gevoeld spannend hoor

wat is het rustig hier....!

Ben huishoudelijk... Verplicht...! Verplicht van mezelf dan, en een beetje van maggie... ;-) Krijg slapers met de draverij, dus al mijn handdoeken moeten met spoed gewassen en gedroogd zijn, en ze zijn beide allergisch voor kattenhaar... Grappig, Elena heeft een kat natuurlijk! En een stoffen bank... Dus mag zelfs onder mijn bank gaan zuigen aangezien ze met een matras op de grond in de woonkamer gaan slapen...

Vind het nog niet zo heel erg, vriendlief is er niet en ben lekker rustig aan het koetelen...:)

Liefs, Elena

Zeker rustig hier.. Er word vaak veel geschreven op momenten dat ik werk.. Ach ja..

Hahahaa.. jij met je kat.. En je was al zo moe..
Je ging morgen toch ook testen?? Spannend!!

En ja Jenny, dat pijntje bedoel ik.. Laten we maar hopen he?

JAAAA!!!! Ik ben zwanger!!!!

Net getest en 2 hele dikke strepen!! Ik ben zo ontzettend blij! Ik kan het nog bijna niet geloven..
Jippie!!!!!

Liefs van een hele blije Marjoleine

Terug
Bovenaan