Zwanger worden na een miskraam

En dan nu even een update van mijn kant.

Ik heb vandaag dan eindelijk de knoop weer doorgehakt en naar de
huisarts gebeld. Wilde een afspraak voor vrijdag maken, maar dan was
mijn huisarts er niet en de vervanger had ook al geen plaats meer. Toen
gevraagd voor woensdag, maar voor die dag mochten ze nog niks plannen.
Dat mocht pas vanaf vrijdag. Tja... lekker dan!

Dus ik maar gezegd dat het om een kinderwens ging en dat ik een
verwijzing naar de gyn wilde hebben. Dat de huisarts al op de hoogte
was.

Belde hij zelf een uurtje later terug. Moet zeggen, hij heeft weer een
puntje gescoord bij mij! Hij vroeg hoe het met me was en nadat ik mijn
verhaal had gedaan zei hij dat hij meteen de verwijzing naar de gyn zou
faxen en dat hij hoopte dat zij wat voor ons kon betekenen. Erg attent!

Nu dus even wachten op de afspraak (krijgen we hier altijd per brief).
Spannend dus, die medische mallle molen in. Maar de wens is zo groot,
dat ik dat er zeker voor over heb!

Nu maar hopen dat ze ons echt kan helpen en er voor kan zorgen dat ik
weer een eisprong krijg. Want ja, zonder eisprong, geen zwangerschap.

Ik blijf gewoon netjes tempen, zodat ik in ieder geval dat al kan laten zien.

Hoop maar dat ik een beetje snel terecht kan. Manlief zit al te geinen
over potjes die hij moet gaan inleveren (dat zijn de zenuwen). Maar
goed, ik verwacht dat het aan mijn ontbrekende eisprong ligt dat het
nog niet zo wil lukken

Dus kan hij zijn angsten een beetje laten varen (want stiekem is hij bang dat zijn zwemmertjes ook niet van topkwaliteit zijn ivm met werk).

Wordt dus nog vervolgd!

Groetjes Suus

Goh suus, dus jullie gaan de medische molen in,(fijne dat je zo'n lieve dokter hebt!)  heb je na de mk helemaal geen eisprong meer gehad? Spannend hoor, hopen dat je snel terecht kan dan, het brengt toch allemaal een beetje  zenuwen met zich mee.
Hier idd geen vloeien, ik begin me steeds beter te voelen (zolang ik maar niet in de buurt ben van dikke buiken en babykleertjes) en nog slecht 3 pilletje te gaan.Ik zit echt te stuiteren gewoon! Hopelijk dan zondag of maandag een soort minimenstruatie (schijnt minder te zijn omdat ik helemaal leeg ben gemaakt...)...
En die jurk.... het is toch minder erg dan het klinkt hoor als jullie het zo schrijven , het is grijs, ja muisjes grijs en dan van die bandjes over de schouders en van die driehoekjes voor de borsten zeg maar en ik heb gehoord dat we met zijn vieren dat drapperige sjaaltje (geen idee wat ik er mee moet doen...) gaan ruilen, dus ik krijg bij mijn muisjes grijze jurk een turkiose (?!)   sjaaltje en nog een ketting met die kleur erin. Nog ben ik er niet blij mee hoor, ben verdorie al depri genoeg krijg ik zo'n deprimerende kleur!!! Maar ik moet zeggen door jullie reacties ik er ook wel een beetje om kan lachen !

Fijne avond dames!

Gelukkig hebben wij er met onze reacties voor gezorgd dat je het niet heel erg meer vind om de jurk aan te doen. Nog even doorbijten dus. Nog maar 3 tebletjes en jullie kunnen er ook weer helemaal voor gaan! Dat wordt nu wel eens tijd he! En dat wat je zegt, dat het op zich wel goed gaat als je maar geen baby's en dikke buiken ziet, dat herken ik wel hoor! Hoewel ik wel heel erg geniet van mijn kersverse nichtje. Kan het niet laten om regelmatig even met d'r te gaan knuffelen. Hoewel het me ook wel wat verdrietig maakt. Zo dubbel he!

Ik heb nog wel een eisprong gehad hoor, 3 weken na de mk. Toen hebben manlief en ik ook goed ons best gedaan, maar helaas.
Nu alweer ruim 4 weken verder en nu dus geen ei. En ik voel aan m'n water (tja)   dat het nog wel eens even zou kunnen duren. Heb namelijk het eerste jaar dat we bezig waren maar 4x een menstruatie gehad, waarvan 1x onder invloed van een kuur primolut om ongi te kunnen worden. Daarna was mijn cyclus tussen de 4-6 weken.
Nu dus alweer ruim 4 weken verder en nog geen ei. Dus de cyclus van 6 weken ga ik zelfs al niet meer redden. En weer iedere 12 weken, daar zit ik niet op te wachten.
Dus dan maar naar de gyn. Vanaf begin sept 2007 al bezig, dus dan wil je wel he.
De wens is gewoon zo groot! Helemaal na de mk!
Dus vandaar nu zo snel aan de bel getrokken, want voor je daar uberhaupt terecht kan en voor ze dan eens wat gaan doen, dan ben je alweer wat maandjes verder.
Dus voor nu blijf ik gewoon tempen en blijven manlief en ik om de dag klussen en manlief vind dat helemaal niet erg.
Ik moet zelf soms wel een beetje zin maken maar als we eenmaal bezig zijn lukt dat gelukkig wel. Het voelt gelukkig niet als 'moeten' maar het echte spontane is er inmiddels wel een beetje vanaf. Maar goed, alles voor het goede doel he!

Groetjes Suus

Hoi suus,
nee, als ik je zo lees dan begrijp ik wel waarom je zo snel aan de bel trekt en idd meestal gaat er weer even overheen voordat je terecht kan . Getverderie dat je cycles zo lang is zeg!! Denk je dat je weer zo'n hormoonbehandeling krijgt? clomid was dat toch?   Of heb je er geen idee van?
Ik hoop maar dat het allemaal niet te lang gaat duren voor jullie of dat je stiekem spontaan zwanger ben voordat je naar ge gyn kan .
Edith hoe staat het ermee met jou? Ongi? niet ongi?

Vandaag is het zover, laaaatste pilletje!!! WOOHOO!!! Ik heb er zo naar uit gekeken dat we er weer voor kunnen gaan! Ja, echte groene lichtje pas woensdag maar ik verwacht eindelijk eens goed nieuws, ikvoel me leeg en ik voel me goed.
Alleen het idee dat we er weer voor kunnen gaan een babytje te maken geeft me al zoveel zin in sex (om het maar zo te zeggen) dus datzit wel goed!
Ik hoop maar dat mijn lijf zo lief is gewoon over een week of twee een eitje te laten springen...
xx as

Heb me ff expres hier niet laten zien, want ik voelde me emotioneel en lichamelijk niet zo... Maar ik zal ff een lang verhaal kort maken, hihi!! Vanaf vorige week woensdag kon ik normaal gesproken (na een mk weet je het natuurlijk nooit...) mijn NOD. Afgelopen donderdag en vrijdag had ik heel ietsje donkerrood/bruin bloed verlies. Dat had ik bij mijn vorige drie zwangerschappen ook, dus ik had gelijk maar een test besteld via een webwinkel. Die heb ik gister ontvangen en ben gelijk maar begonnen met testen.  Ik was hartstikke zenuwachtig, de eerste was om een of andere reden niet goed gegaan. Dus gelijk maar det tweede er tegenaan gegooit. Maar toen ik de tweede had gebruikt, had ik pas door dat ik één of ander héél goedkoop B-merk had. Met dit soort dingen heb ik toch liever Clearblue. Ik heb wel eens gehoord dat die hele goedkope testen niet altijd even betrouwbaar zijn. Dat zelfs mannen soms een positieve test hebben!!  Maar goed, ik kijk dus op de test. Zie ik een heel licht streepje verschijnen. Ik weet niet of ik nu blij moet zijn of niet...  Maar over een paar dagen ga ik nog maar eens testen, maar dan met mijn eigen vertrouwde Clearblue. En als er dan een streepje staat spring in een hele grote gat in de lucht!!

@JoDi: Wat fijn dat je eindelijk je laatste pilletje hebt geslikt. Nu nog ff afwachten wat woensdag betreft. Maar dat kun je het eindelijk proberen af te sluiten en het een plekje te geven!! Haha, het scheelt dat je zin hebt om te klussen!! ;-) Nou, wie weet!!

@Suus: Goed van je dat je nu aan de bel trekt, hopelijk kun je er gauw terecht!! En krijg je wat meer duidelijkheid of je cyclus.

@Edith: Hoe staat het met jou ervoor??

Fijn weekend en tot gauw!!

Liefs Crazy Girl

Hoi!
@crazygirl: ik hoop het voor je dat je alweer zwanger bent, zou snel zijn! Ik wil je niet ontmoedigen maar het zwangerschapshormoon van je mk kan ook nog in je lijf zitten en je een positieve test bezorgen tot weken na je mk,ik weet niet precies hoelang je mk is geleden...?  ik ben benieuwd wat je volgende test zegt !

Bij mij beginnen lichtjes de ms door te komen, heb ook een ms onderbuikgevoel dus ik hoop dat het doorzet,ik weet niet precies wat ik ervan verwachen moet, ik heb gelezen dat na een curetage je een heel korte ms hebt omdat ze je leeg hebben geschraapt  en alleen het opgebouwde laagje zich in feite afstoot... ?!?!
En dan woendag de echo, ben toch een beetje zenuwachtig, heb elke keer tot nu toe slecht nieuws gehad dus... maar het voelt goed verder. Hopelijk mag dezon weer schijnen voor ons. Ik ga ookvragen of ze mij de eierstokken weer kan laten zien, kijken of er eitjes zitten te wachten , een ei voor mei voor mij!!!
Fijne avond
xx

@JoDi2: Ik snap best dat je zenuwachtig bent, je hebt ook al heel wat voor je kiezen gehad de laatste tijd. Ik wil je  in ieder geval alvast heel veel succes wensen  voor a.s. woensdag!! En wat betreft  het testen, ik heb onlangs getest na mijn miskraam en toen had ik al een  hartstikke negatieve test. Want ik  wou dus ook zeker weten dat dat uit mijn lichaam  zou zijn. Het hcg was al gauw uit mijn lichaam blijkbaar... Ik hoop één dezer dagen de testen te ontvangen en ik zal het dan snel laten weten ok??

Liefs crazy girl

Hee,
ik wist niet dat je al eerder negatief had getest op die hormonen, nou ik hoop dat het al raak is dan, zou ons ook een beetje hoop geven, hoewel ik ook poepiejalours zou zijn hoor!!! Laat het weten he!

Nou mijn ms is goed doorgekomen hoor! Ik had eerlijk gezegd ietsie minder verwacht maar ja, tis goed he, mooi volgens de planning .Nu maar hopen dat mijn ei springt volgens de planning! (goh, ik doe volgens mij al twee maanden niets anders dan hopen hopen hopen...). Ik laat het weten als ik woensdag ben geweest, spannend hoor pffff....
xx

Terug
Bovenaan