Zwanger worden na een miskraam

even kort berichtje hoor...morgen ga ik weer op iedereen reageren!

@mayo: je telt toch vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie? Dat is dan dus dag 1. Dan kom ik dus zondag de 20e op dag 28 uit. Dus ben dan op 31-05-09 uitgerekend...
Achjaa wat maakt het uit :p Het zal misschien toch helemaal niet precies op de uitgerekende datum komen dan :)

Hallo dames!

Wat ben ik blij dat ik weer kon werken zeg... Ben dan wel doodmoe het eerste deel van de dag, vanaf 18:00 had ik er niet zo veel last meer van, maar vooral DE TIJD GAAT SNELLER!! Zondag is mijn NOD, maar ik hoop dat ik kan wachtten tot die tijd....

Mocht ik eerder wat positiefs hebben, horen jullie het natuurlijk uiteraard!..!

Jullie hebben zoveel gekeuveld, het lijkt wel een chatroom hiero!

Ik neem morgen even de tijd om wat meer bij te kleppen, van mij weten jullie alles al en hoe vaker ik hier ben hoe langer het duurt voordat het zondag is...! (niet beledigd hoor dames, maar elke keer wordt ik weer met mijn neus op de feiten gedrukt...)

Liefs en slaap lekker alvast, Elena

Jolien, gefeliciteerd meid! Echt superleuk!!

Hier beginnen de hormoonpillen te werken. Ben knettersjagrijnig en veel buikpijn. Moet gewoon pijnstillers slikken. SNIK, ben nog niet op de helft van de 10 dagen.
Hopelijk wordt het niet nog erger. Hopelijk komt er dan een gewone ongi, anders weet ik het ook niet meer....
Nou ja, verder onderzoek waarschijnlijk...
En dan kan gyn nog zo'n lekker ding zijn, maar ik hoef hem echt niet meer te zien...bah.

hoi Edith!

Dankjewel! :))

Wat vervelend allemaal zeg! Hoop dat je er snel doorheen bent en dan weer gewoon verder kunt gaan!Is het veel pijnlijker dan een normale ongi?

Vind je het ook moeilijk dat er weer 2 zwanger zijn?kan me best voorstellen! Als je het vervelend vind dat er zo veel over gepraat word zou ik het graag horen. Wil ook niet zo'n persoon zijn die het alleen nog maar daar over kan hebben (hoe leuk ik het ook vind!) ten laste van anderen!

Veel succes meid! Dat de 10 dagen maar snel over mogen zijn!

Liefs Jolien

Wat een rust hier... :)
Edith: fijn dat je ff langs komt weer. Echt rot dat je zoveel last van die hormonen hebt zeg! Mag toch hopen voor je dat je hier echt baad bij gaat hebben hoor!

Dametje:
De vk of gyn vraagt ook altijd naar de laaste dag van je laaste ms, dat jij je ei dan een dag eerder of later hebt gehad dan mayo maakt dan niet uit, het gaat om die ms datum. En dan nog, wat maakt zo'n dagje uit he! Hoe voel jeje verder? Al afpraak gemaakt bij vk/gyn? Spannend weer he!
En jij, mayo, al afspraak gemaakt?
(sorry als het ergens al 4 keer is geschreven hoor!)

Ik moet gauw de kids ophalen, tot later :)

xx

Heb vandaag toch maar even de dokter gebeld ivm met die krampen vertrouw het niet helemaal ksn vanmiddag nog langskomen dus dat scheelt. Zo nu ga ik even lekker plantjes kopen in aalsmeer:p.

hoi hoi!

@edith: als ik je bericht zo lees zit je dr een beetje door he? kan t me voorstellen hoor.. door die hormonen vlieg je alle kanten op terwijl je dat helemaal niet wil.. ben je wel aan het werk of niet?
neem ook hiervoor even de tijd voor jezelf hoor!

@jolien:heb je de vk al gebeld? met de echo kom je er pas echt achter hoe ver je bent.. kan je dr al een beetje aan wennen?

@elena:snap wat je bedoelt.. tis erg confronterend om steeds meer mensen zwanger te 'zien' terwijl je dat zelf nog niet bent.. maar euh.. weten we wel echt alles over je??:p hihi..

@allemaal: net wezen bloedprikken.. en k durfde da nooit:p ma nu helemaal alleen geweest.. moest ze 6 buisjes vullen!! :O blijkt ook nog dat mijn bloed nie snel genoeg stroomt.. heb k 10 minuten met n naald in mn arm gezete.. dus nu ben k poffertjes aant ete als beloning..hihi..

liefs!

Terug
Bovenaan