Zwanger worden na een miskraam

Hoi!
10 minuten bloed prikken! Arme ding, heb je er al zo'n hekel aan dan dat ook nog! Ik ben trots op je hoor!

Heb je gelezen: vrouw 8 maanden zwanger van verkeerde IVF baby... tzal je maar gebeuren he, ze gaat hem teruggeven aan de echte mama vant ei, knap hoor...

Nu heb ik zoveel ideeen en zoveel plannen maar ik ben zoooo kapot moe he... ik denk echt te veel gedaan hoor laatste daagjes, en ook niet getukt overdag (lijk wel een oud wijf he!) en nu kan ik niets meer! Maar geen gezeur, wij zijn zwanger, dat willen we toch he!
Dionnetje ook al helemaal kapot moe, schooltje breekt ff op, ze begon hast te huilen toen i haar op haalde, nu kan ze lekker maffen maar komen die lui van Fiks (huisverkoop) om 15h! GRRR! Terwijl we hebben gezegd er rekening mee te houden, maar ik laat haar liggen, met een beetje gelukt slaapt ze er doorheen...

Elene: ik zou het superknap van je vinden als je tot zondag kan wachten en ik hoop dat ook jou wachten wordt beloond. Ik vond het zelf ook soms moeilijk hoor als er een paar andere zwangere bij kwamen terwijl je dat zelf zo graag wilt. Allemaal leuk en aardig zo'n forum maar toch liever jij dan een ander!
Kop op he! Nog maar 4 kleine nachtjes slapen!!!

xx

Helleu daar...

Ik heb de meest vreselijke werkdag achter de rug ooit... Voel me een beetje verraden door een aantal collega's... Had een functioneringsgesprek, en ik ben het type wat beter werkt met mannen dan vrouwen, en nu hebben de vrouwen mij beoordeeld. Heb een uur mogen aanhoren wat ik allemaal wel niet goed doe!!

Er zat vaak een kern van waarheid in, maar alles samengevat kwamen we op vier puntjes aan die verbeterd moeten worden, dat is toch even heel anders dan een uur lang die shit aanhoren van die wijfen!! Men oh men wat ben ik boos! Vooral omdat ze niet alles van die lijst naar mij hebben terug gekoppelt, maar gewoon meteen naar mijn teamhoofd.... En dan nog is er 1 dame die nog nooit mij heeft aangesproken als er iets was wat ik niet perfect deed, die is gewoon meteen naar mijn teamhoofd gegaan. Vind ik zo achterbaks! Hoe moeilijk is het nou om te zeggen van: He, Eleen, jij deed dat zo en zo, ik zou het zo en zo doen, want daar en daar om... Kleine moeite toch??

Ik weet dat ik op mijn taalgebruik moet letten, en minder impulsief moet zeggen en handelen maar kom op hee... Ik doe het ook nog maar net 9 maandjes.. Poeh hee...

Sorry, dit lucht op. Heerlijk gevoel.. Als ik het met mijn kerel overleg dan wordt hij pissig, dus ik ook en ik heb geen zin om er uren over te praten, jullie zeggen nu nog niks terug, best lekker :D En als ik het zo terug lees dan voel ik me meer verraden dan dat het echt gaat om wat ze gezegd hebben.. Hmm valt dus nog wel mee, ik wind me weer meer op dan nodig is heb ik door!

Oke euhmm.. Ik heb net stiekem een testje gedaan, een normale en midden op de dag en hij zegt nog niks... Dus het zegt allemaal ook nog niks, maar ja, weet dus nog steeds niks GRRRR :D:D

Arme Edith... Wat een ellende... Ik denk aan je, en denk om jezelf!!

@Sjaar: Ik heb ook een bloedhekel aan bloedprikken!!! Bah!!

Zal het nut hebben om een extra gevoelige test te doen??? Wat denken jullie...? Ben in staat om er eentje te kopen...

Liefs, Elena

Ik dacht al bij het overzicht; Betty? Hebben we er een nieuwe bij?
Moeten we je nu ook Betty gaan noemen dan? is wel zo handig dan he?
Rot dat ze je zo moesten hebben op je werk zeg, lekker acherbaks om te gaan klikken dan het jou persoonlijk te vertellen. Word daar verder iets mee gedaan? Of is het voor jou persoonlijk daar eventueel aan te werken?

En je hebt dus toch getest! Betty, Betty, Betty, wat een ongeduld in die kont van je! Nu weet je uiteindelijk nog niets :p Ga nou geen extra gevoelige test doen, kost je alleen maar nog meer geld, is zonde man!

xx

haha.. sorry.. elena heb je vanmiddag the flintstones gekeke? k dacht ook al: huh betty?

ma goed.. k zal je betty noemen vanaf nu..

wat irritant zulke collega's.. k ga dr vanuit dat je dr ook wel wat van gezegd hebt.. toch? en wat zijn de gevolgen nu verder dan??

waaaaaaaaarom heb je al getest? betty ongeduld:p

wacht nog maar even af.. je maakt jezelf alleen ma gek zo..

liefs!

Hallo Dames,

Hier een beetje onzeker...ben nog steeds niet misselijk oid en dat maakt me best wel bang. Ze zeggen dat het niet misselijk zijn niet persé verhoogde kans op een miskraam hoeft te geven maar dat andersom wel waar is. Dat vrouwen die een miskraam krijgen vaak niet zo misselijk zijn etc. koop ik vandaag ook nog eens een "zwanger!"blad waar in staat: misselijk zijn is helemaal niet zo verkeerd! Dan weet je in ieder geval dat je veel hormonen hebt bladiebla.....
Ben best bang dat het weer mis zal gaan :S

@Astrid: aahhw wat zielig voor dionne :(( lijkt me wel zielig hoor om als mama zijnde dat allemaal mee te maken! Ze zit net op school toch?Is het daar ook zo dat ze af en toe nog een dagje thuis gehouden mag worden als ze het niet trekt?
Heb nog geen vk gebeld. Weetnie ben een beetje voorzichtig. Niet dat het iets uitmaakt hoor maar ik wil eerst nog ff wennen aan het idee en me wat zekerder voelen ofzo. Denk dat ik in de loop van volgende week bel...is dat raar trwns?Dat ik er mee wacht?

@Betty:p Erg rot voor je meid! Lekker heh om hier min of meer anoniem even te spuien :)) Erg naar dat dit allemaal achter je rug om is gegaan. Vind het ook geen stijl...toch vraag ik me af (en ik hoop echt niet dat je dit verkeerd opvat) maar is het niet zo dat ze, juist omdat je niet echt een blad voor de mond neemt zegmaar, niet eerst naar jou toe zijn gegaan? Niet dat ik jou de schuld in de schoenen wil schuiven, bedoel ik ben er niet bij geweest, maar is het niet een soort van cirkeltje dan?
Oooh waarom heb je niet gewacht met testen! Nu ben je misschien al sip voor niets! Ik zou wachten tot je NOD voor je weer gaat testen. Als je nu gaat testen met zo'n gevoelige test en het is weer negatief maak je jezelf alleen maar nog onzekerder...terwijl het misschien niet nodig is. Snap het ook als je het wel doet hoor...tis ook echt verdomde lastig als je het zo graag wilt en ook nog eens erg nieuwsgierig bent ;)

@sjaar: Heh bah!6 buisjes! brrrrrr :S is dat standaard?voelde je je daarna nog een beetje helder? Als er iets is waar ik niet tegen kan zijn het wel naalden en bloed!

@mayo: Alles goed met jou? Hoe voel jij je? En al een vk gebeld?

Maakt mij idd niet uit wanneer ik uitgerekend zou zijn hoor!Tis maar een indicatie. Als het maar goed gaat en gezond is!

Jeetje echt erg dat van die vrouw ivf!Weet niet meer wie het schreef maar het zou je maar gebeuren idd! En van wie wordt straks het kind? Wel benieuwd hoe dat juridisch in elkaar zit?

nou ik ga weer ff wat doen..opruimen zucht.....:)

Liefs Jolien

Terug
Bovenaan