Oh wat ben ik gek op jullie.. En dan ken ik jullie niet eens in het echt... Voel me al weer helemaal opgefleurd... Heb de desbetreffende collega's nog niet gesproken, weet nog niet of ik dat ga doen, indd ook omdat ik geen blad voor mijn mond neem en dat is nou net een puntje wat ik moet leren... Ik moet mijn attitude bijstellen en op mijn taalgebruik letten... En dat kan ik dus juist niet als ik boos ben hihih
Betty komt van Betty Boop, al jaren een bijnaam van mij!!
Ik wordt er niet sipper van van die negatieve testen dames!! Zolang ik maar niet ongi wordt!
Heb nu wel steekjes rechts... Is dat een teken van ongi of wat anders??? Iemand die er een zwangerschapskwaal van kan maken???
Dames, ik reageer morgen op de rest, vriendlief vind dit niet gezellig maar ik wilde toch even kwijt dat ik erg blij ben met zulke lieve dames op dit forum. Allemaal een dikke kus van een stuk vrolijkere Betty Boop
Liefs!
Betty komt van Betty Boop, al jaren een bijnaam van mij!!
Ik wordt er niet sipper van van die negatieve testen dames!! Zolang ik maar niet ongi wordt!
Heb nu wel steekjes rechts... Is dat een teken van ongi of wat anders??? Iemand die er een zwangerschapskwaal van kan maken???
Dames, ik reageer morgen op de rest, vriendlief vind dit niet gezellig maar ik wilde toch even kwijt dat ik erg blij ben met zulke lieve dames op dit forum. Allemaal een dikke kus van een stuk vrolijkere Betty Boop
Liefs!