Zwanger worden na een miskraam

Oh wat ben ik gek op jullie.. :) En dan ken ik jullie niet eens in het echt... Voel me al weer helemaal opgefleurd... Heb de desbetreffende collega's nog niet gesproken, weet nog niet of ik dat ga doen, indd ook omdat ik geen blad voor mijn mond neem en dat is nou net een puntje wat ik moet leren... Ik moet mijn attitude bijstellen en op mijn taalgebruik letten... En dat kan ik dus juist niet als ik boos ben hihih

Betty komt van Betty Boop, al jaren een bijnaam van mij!!

Ik wordt er niet sipper van van die negatieve testen dames!! Zolang ik maar niet ongi wordt!

Heb nu wel steekjes rechts... Is dat een teken van ongi of wat anders??? Iemand die er een zwangerschapskwaal van kan maken???

Dames, ik reageer morgen op de rest, vriendlief vind dit niet gezellig maar ik wilde toch even kwijt dat ik erg blij ben met zulke lieve dames op dit forum. Allemaal een dikke kus van een stuk vrolijkere Betty Boop :D

Liefs!

mooi te lezen meid :)) Hou de eer aan jezelf betreft de dames op het werk ;) Soms vinden mensen het gewoon ook fijn om te roddelen bij de baas..als jij je van je goede kant laat zien hebben ze straks niets meer om over te zeuren. Toch?!

Liefs Jolien

Hey Betty ( haha ) steekjes...mmm eventuele innestelling?

Astrid de huisarts zei dat ik het nog even moet afwachten. Als ik ongi word ( gaan we niet van uit ) En het begint daarna weer dan moet ik pas voor controle hij dacht aan een ontstoken eierstok :S aangezien het begin week twee begint en na ongi over is. Laten we hopen dat het ergens anders door komt.

Hier vandaag weer lekker ruzie lopen maken ( daarna goedmaaksex hihi ) Ben zo agressief de laatste paar dagen word niet goed van mezelf soms. Ook witvloed nog steeds. Straks broertje en schoonzussie weer ophalen van schiphol.......om half twee GAAAAP.

O was Jolien vergeten, niet misselijk zijn zegt echt niks ik bedoel ik hing de vorige keer regelmatig paar keer per dag boven de wc.......en toch zit ik nu hier. Kom op het komt allemaal helemaal goed deze keer !!!!!!!!!! :)

hej jenny,

thanks voor je reactie!:) tjah ik maak mezelf alleen maar gek. Er zit gewoon niets anders op dan afwachten en hopen dat het dit keer wel goed gaat. Tis ook nog pril dus misschien komt die misselijkheid nog wel.

hmmm ook vervelend voor jou hoor!Het is dus nog steeds afwachten voor je...irritant heh! Bah! Nou idd hopen dat je kwaaltjes met iets anders te maken hebben ;) De 5e kun je testen toch?

Hey meis het komt helemaal goed met je dat weet ik zeker. Probeer niet teveel te lezen op internet over kwalen want dat maakt je alleen maar gek. Ieder mens werkt anders en indd wie weet hang je volgende maand boven de wc en vraag je je af waarom haha. Indd de 5e kan ik eindelijk testen ( als er niks is dan :p).

Dametje: slechts 50% van de vrouwen is misselijk. das maar de helft. Wat je zegt over misselijkheid en mk is wel waar, maar hoeft ook niet natuurlijk. Ook ben je natuurlijk NET pas zwanger en kan alle ellende (misselijkheid) nog komen he!

Ik was degene die dat had geschreven van die IVF baby, de "draagmoeder" gaat hem terug geven aan de echt mama, knap he. Ze heeft al wel 4 kinderen dat lijkt me wel schelen dan dan dat je 5 jaar bezeig bent en uiteindelijk een baby van een ander in je buik hebt, om maar iets te noemen.

Jolien: ik hoop dat het ook geen ontstoken eierstok is :s kan het niet gewoon gerelateerd zijn met een eisprong?

Betty: (tis ff wennen hoor) wat Dametje zegt zou ik me ook wel goed kunnen voorstellen. Het zou mij persoonlijk ook afschrikken hoor als je nooit geen blad voor de mond neemt, maar als ik mag geloven wat jij zegt, zijn al jou collegas toch wel opgewassen tegen jou? Ex-militairen... ik weet niet wat die vrouwen voor typen zijn maar als ze ook op zulke groepen werken dan zullen het geen huismusjes zijn...?!

Gauw kids weer naar school. Salut he,
Dametje (ben ff je echte naam kwijl: Jolien? ) aat je niet gek maken he! Stress is niet goed he!

xx

Hai Meiden,
Heeft iemand nog iets van Jen gehoord? Die zou gisteren toch ook nog testen voordat ze die 3daagse excursie had op texel? Hoop voor dr dat ze goed nieuws heeft!

@Jolien, First of all, Misselijk ben ik ook nog steeds niet.. Bij Keano werd ik misselijk rond week 5-6. Sommige zijn vanaf week 3 misselijk de andere helemaal niet. Het hoeft helemaal geen voorbode te zijn op een MK.
Hopelijk fleurt dit je ietsjes op. MIsschien toch maar bij tijds de VK bellen en vragen om een vroege echo. Ik doe het iig wel. (vandaag bellen...)
Dan voel je je toch een stuk prettiger.

@Jenny, Dat wachten duurt lang he?? Hopelijk heb jij snel een pos test in handen!

@Betty, (gniffel) Steekjes hoeft niet per se innesteling te zijn.. kan ook bandenpijn.. Maar ook een opkomende ongi.. Heb nog heel even geduld.. Nog 3 nachtjes slapen..

@Astrid, Arme Dionne, Hoe oud is ze nu? 2,5?? Dan is het ook weer zo'n fase.. Moeite hebben met afscheid nemen etc. Niet dat het minder moeilijk is daardoor.. Hoe voel jij je nu?? Krijg je alweer wat meer energie?

@Edith, Hopelijk zijn de 10 dagen snel om... Vervelend dat je zo rot voelt.

Met mij gaat het wel.. Erg veel moe en de hele dag een opgeblazengevoel.. Vreet me een ongeluk.. Word ik niet dik van de zwangerschap dan wel van die vreetbuien van mij! Lijkt soms wel of ik nu al uitdij.. Wat onmogelijk is lijkt me.. maar met dat gevreet en opgeblazengevoel (lekker tegenstrijdig) pffhh laat maar..
Vandaag een lekker rustig dagje gepland. Lekker met mijn jongen naar de kinderboederij denk ik en even naar de eendjes.. We zien het wel.

Liefs,

Terug
Bovenaan