Fijn mayo dat je dan terecht kan, hoef je niet zo bar lang te wachten! Dus Keano "weet" het!
Wij hadden het jordi toen ook zo vroeg verteld, maar dan zijn ze echt nog te klein ja, zelfs nu: dionne is 2.5 ruim en die weet dat er een baby in de buik zit en ze loop met haar knuffelaap onder haar shirt maar echt snappen... neh... Jordi aan de andere kant ben ik onderhand seksuele voorlichting aant geven op een speelse manier , want die vind het maar wat interessant! Zo had ik na de mk gezegd dat mama pilletjes moest slikken (foliumzuur) en daarna heel veel moest knffelen met jon voor een baby he, nou wilde ie toch dolgraag een pilletje en hard knuffelen he! Toen heb ik ook maar ff uit proberen te leggen dat je dat niet met je moeder doet..." Dionne dan?" nee!!!! Gekkie!
Sjaar: lief dat je een cadeau hebt gekregen! Een babyfoon is altijd handid, hier word ie NOG gebruikt voor de kids, al horen we ze doort plafond heen
En nijntje.... ahhh.... toch leuk! Dan trek je het maar aan als paps werken is
Ik heb net de halve box geschuurd en in de verf staan, word mooooi! Maar een hoop werk, al die losse delen (ik heb hem uit elkaar) en die spijltjes... maar ga goed! Resultaat mag er wezen, straks past ie helemaal bij onze spullen (als we die tegen die tijd eens kunnen neerzetten in ONS huisje...) Nu ff rust, ben weer moe :s bah
Betty: leuke fotos trouwens met die pruiken! Ziet er gezellig uit!