Zwanger worden na een miskraam

goeiemorgen!

@jolien: je kunt t ook zo bekijken: veel vrouwen zouden er alles voor over hebben om niet misselijk te zijn! k snap wel dat je het graag wil zodat je 'bevestiging' hebt.. mja.. k zou toch proberen dr van te genieten.. als je over n paar weken toch boven de wc hangt denk je misschien wel terug aan nu:p

@marjoleine: het aftellen kan beginnen! moet je dan 21 oktober ook voor intake of een andere keer? k vroeg me trouwens af wanneer je het keano gaat vertellen.. als je die 12weken grens over bent?

@jenny: haha.. je hebt toch nie express ruzie gemaakt om de goedmaaksex?:p

@astrid: lekker geknutseld gistermiddag? wat doe je eigenlijk met dat brooddegen? k ben met klei enzo helemaal nie creatief.. maak altijd sneeuwpoppetjes.. zomer of winter:p vorig jaar op mn werk in de zomervakantie ook gedaan.. voor k t wist stond de hele vensterbank vol met sneeuwpoppetjes en waren mn collega's heeeeel blij met me...hihi..

@betty: hoe is het nu? beetje alles op je in laten werken? wat ga je dr aan doen?

@allemaal: kreeg gister van mn schoonmoeder als bedankje voor t oppassen elke maandagochtend (op haar kleinkind.. mja) een pakje van nijntje en een babyfoon... vriendlief meteen: alst een jongen is krijgt ie t nie aan.. ziet ie zichzelf 20 jaar later in een nijntje pakje.. manne.. echt waar..

word nu wel een beetje zenuwachtig voor morge.. dus ga vandaag ma lekker dingen doen.. dan gaat de dag tenminste voorbij.. k wacht trouwens ook op n telefoontje.. mn schoonzusje is vandaag uitgerekend en heeft al bijna 2 dagen weeen.. dus ben benieuwd..

liefs!

@Shari, We hebben al tegen keano gezegd dat ie een grote broer gaat worden maar hij snapt er nog helemaal niets van.. Hij is nog net iets te klein. 1 jr9mnd. Hij snapt het straks misschien iets beter als mijn buik echt gaat groeien.

De intake heb ik een dag later. de 22e. Wel prettig dat de VK een eigen echoscopiste heeft en zo'n apparaat want nu kunnen de echo's gewoon daar gemaakt worden. En het is 'savonds. Dus manlief kan gewoon mee. HIj had al gezegd dat hij die bezoekjes bij de VK niet heel boeiend vind en zo bijzonder is het eigenlijk nog niet.. dus ik ga dan lekker alleen.

Helemaal blij.. weer aftellen naar iets anders. Nieuwe mijlpaal.

Spannend van je schoonzus!! Mag je binnenkort op kraamvisite en dat terwijl je nu zelf zwanger ben.. Dat is heel anders!
Enne over dat Nijntje, Dat is hardstikke leuk joh! Keano heeft het ook aangehad. Sterker nog, hij loopt nu nog in pooh kleertjes.. Dat valt allemaal reuze mee!

liefs,

@Shari, We hebben al tegen keano gezegd dat ie een grote broer gaat worden maar hij snapt er nog helemaal niets van.. Hij is nog net iets te klein. 1 jr9mnd. Hij snapt het straks misschien iets beter als mijn buik echt gaat groeien.

De intake heb ik een dag later. de 22e. Wel prettig dat de VK een eigen echoscopiste heeft en zo'n apparaat want nu kunnen de echo's gewoon daar gemaakt worden. En het is 'savonds. Dus manlief kan gewoon mee. HIj had al gezegd dat hij die bezoekjes bij de VK niet heel boeiend vind en zo bijzonder is het eigenlijk nog niet.. dus ik ga dan lekker alleen.

Helemaal blij.. weer aftellen naar iets anders. Nieuwe mijlpaal.

Spannend van je schoonzus!! Mag je binnenkort op kraamvisite en dat terwijl je nu zelf zwanger ben.. Dat is heel anders!
Enne over dat Nijntje, Dat is hardstikke leuk joh! Keano heeft het ook aangehad. Sterker nog, hij loopt nu nog in pooh kleertjes.. Dat valt allemaal reuze mee!

liefs,

Fijn mayo dat je dan terecht kan, hoef je niet zo bar lang te wachten! Dus Keano "weet" het!
Wij hadden het jordi toen ook zo vroeg verteld, maar dan zijn ze echt nog te klein ja, zelfs nu: dionne is 2.5 ruim en die weet dat er een baby in de buik zit en ze loop met haar knuffelaap onder haar shirt maar echt snappen... neh... Jordi aan de andere kant ben ik onderhand seksuele voorlichting aant geven op een speelse manier , want die vind het maar wat interessant! Zo had ik na de mk gezegd dat mama pilletjes moest slikken (foliumzuur) en daarna heel veel moest knffelen met jon voor een baby he, nou wilde ie toch dolgraag een pilletje en hard knuffelen he! Toen heb ik ook maar ff uit proberen te leggen dat je dat niet met je moeder doet..." Dionne dan?" nee!!!! Gekkie!

Sjaar: lief dat je een cadeau hebt gekregen! Een babyfoon is altijd handid, hier word ie NOG gebruikt voor de kids, al horen we ze doort plafond heen :p
En nijntje.... ahhh.... toch leuk! Dan trek je het maar aan als paps werken is :p

Ik heb net de halve box geschuurd en in de verf staan, word mooooi! Maar een hoop werk, al die losse delen (ik heb hem uit elkaar) en die spijltjes... maar ga goed! Resultaat mag er wezen, straks past ie helemaal bij onze spullen (als we die tegen die tijd eens kunnen neerzetten in ONS huisje...) Nu ff rust, ben weer moe :s bah

Betty: leuke fotos trouwens met die pruiken! Ziet er gezellig uit!

hoi hoi..

@marjoleine: k zou denk ik bang zijn t hem te vertellen omdat als het misgaat je het dan ook uit moet leggen.. mja als ze zo klein zijn bevatten ze het nog nie neej..

@astrid: haha.. k zie je t al vertellen aan jordi... gaat ie t nie op school vertellen dan? haha.. met de juf knuffelen?:p

gister zei mn schoonmoeder tegen mn neefje(van 4): tante shari krijgt ook een baby. hij kijkt me aan.. neej hoor zegt ie.. die past nie in dr buik..
ik: dank je.. hihi..

nou net via marktplaats gereageerd op n paar broeken.. k moet dr toch een paar bij hebben.. krijg nu trouwens allemaal vlekjes op mn buik die vervellen.. (neej geen striae) en nou weet k da mn vader allergisch is voor elastiek.. en da zit natuurlijk ook in die band van de broek.. dus ff opletten.. dat ik t nie ook krijg..:S

liefs!

allergisch voor elastiek? Hoe is het mogelijk!

Hehe: krijg je toch zomaar een compliment van je kleine neefje!
Op wat voorn broeken heb je gereageerd? Jeans? Pantalons? Hopelijk zit er wat voor je bij!

Ik moet jordi toch iets vertellen :p ?! Hij zit bomvol vragen en ik ga echt geen bloemetjes bijtjes verhaal ophangen om dat over 3 jaar weer te kunnen veranderen. We vertellen hoe het zit maar op een kinderlijke manier. Zo weten mijn kids ook dondergoed dat ze allebei hun eigen 'speelgoed' hebben en niet aan dat van elkaar mogen zitten, hoe interessant het er ook uitziet...
En de juf van jordi verstaat geen nederlands gelukkig :p
Jordi en Dionne wisten het trouwens ook de vorige keer, dat was idd wel moeilijk om uit te leggen dat er geen baby meer was. Vooral omdat ik ook totaal geen zin had in al die vragen van hem. We hebben toen gezegd dat de baby 'dood' was en dat we een nieuwe moesten maken. Helaas was Jordi al bekend met dood enzo dus leek ie het wel te snappen.

Hehe: krijg je toch zomaar een compliment van je kleine neefje!
Op wat voorn broeken heb je gereageerd? Jeans? Pantalons?

mijn vader is allergisch voor alles waar rubber in zit:p haha.. elastiek dus ook..op t foldertje wat ie meekreeg toen stond een olifant in een smpakje.. da mag ie dus ook nie meer aan.. whaaha..

keb gereageerd op een spijkerbroek en een katoenen zwarte broek.. samen voor 10 euro! ma hopen dat ze t accepteren (ze wouden 12,50)hihi..

wel goed dat je jordi t nu al verteld van de bloemetjes en de bijtjes.. t enige wat ik gehoord heb was: luister eens.. als je een vriend krijgt ga je aan de pil.. ma goed.. k had allang de speeltjes van mn ouders gevonde (en dvd's) TRAUMA!!
dus wist er wel wat van:p

liefs!

Terug
Bovenaan