Zwanger worden na een miskraam

Haha sjaar wat erg als je dat soort dingen vind. Sorry vindt het erg voor je maar lig ondertussen wel gevouwen hier.

Mayo wat schattig he Keano is nog te jong om het te begrijpen maar net wat je zei zodra je buik groeit hihi

Vandaag eindelijk een goede dag geen last van mijn baarmoeder ( THANK GOD ). Verder nog steeds veel witverlies. Waar ik wel helemaal gek van wordt is dat ik al een tijdje niet meer naar de wc kan voor boodschap nummer 2. Krijg gewoon kramp in mijn buik. Verder niet zo moe vandaag en humeur kan ermee door :p

haha, heb je je ouders nooit betrapt sjaar? hou op schei uit!
Jenny is in een goede bui! Das mooi, gaat he tnu wel beter in de relatie? Is ie wat vaker thuis nu savonds ook?

Ik heb net anderhalf uur liggen maffen, maar ben nog moe. Ik heb liggen dromen over papier wat ik maar niet gevonden krijg, behalve dus in mijn dromen maar ja, daar kan ik he tniet kopen he!!!

oh en sjaar ik heb gisteren een clowntje gemaakt van grote brooddeeg kralen. Jordi heeft een vlinder gekleid en twee liggende clowntjes. En ik had nog een konijntje gemaakt voor Dionne, strak verven :p
xx

Hallo dames!

Ik heb besloten er helemaal niks aan te doen... :D Aan de dames dan he! Natuurlijk zijn er punten van mezelf die ik moet verbeteren, daar zijn die gesprekken voor! Maar nee, mijn echo krenken ze niet... Pff!

Ik heb net een vroege test gedaan, die was negatief... Heb wat minder hoop nu, maar voel me er niet neerslachtig om... Het geeft wat rust in mijn hoofd. Nu kan ik ervan uit gaan dat ik niet zwanger ben. Ben ik het alsnog wel (die kans bestaat, vorige keer teste ik ook na nod pas positief) dan is het mooi meegenomen! Maar nu hoef ik me er voor mijn gevoel niet elke minuut van de dag mee bezig te houden!

Ik kan amper bijbenen wat er allemaal verteld is, ik las dingen over knutselen, ouders betrappen en afspraken voor echo's...

Ik ben verre van creabea... Ben er zelfs bar slecht in! In het handelen wel, maar het bedenken niet!

Voor de dames, die echo's hebben, gaan krijgen, heeeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier!!!

En tja, het gevoelige onderwerp... Niemand wilt weten dat haar ouders ook aan sex doen... Bij ons was het ook een gevoelig onderwerp omdat mijn ouders vonden dat het onze zaken niet waren, maar ondertussen lagen alle kids 3 nachten in de week wakker omdat hun het vertikte om zachtjes te doen.. Dat was echt vreselijk en mijn ouders zijn daar erg asociaal in. Het boeit ze niet dat wij alles meekrijgen en daarnaast wordt er van ons verwacht dat wij geen commentaar leveren.. Dat deed (en doe) ik wel en het was niet voor niets dat ik met mijn 17de de deur uit ging natuurlijk. Sinds ik op mijzelf woon herstelt het contact weer wat met mijn ouders...

Ik ben zowaar weer een avondje vrij... Nog twee dagen, dan heb ik weekend! Heb er echt zin in.. En dan vanavond ook nog eens MIJN programma op tv *(expeditie robinson) dus mijn avond zal genieten worden... En niet te vergeten heb ik weer een heerlijke brownie gemaakt hahahahaha

Ik twijfel nog wel steeds over mijn lijf, veel witverlies (kan twee dingen betekenen) veel witverlies (kan ook beide kant op) voor de rest nergens last van...Ik ga er vanuit dat ik gewoon ongi ga worden... Ben gelukkig voor de volgende ronde wel vrij rond mijn eisprong... JOEPIE DE POEPIE!

Vriendlief komt eraan, ik ga even gezellig doen!

Liefs, Betty

Betty:: lachen he 16 vrouwen op een eiland! Ik zou het vreselijk vinden!!!! En wat ik nog leuker vind is dat die vvrouwen staan te springen om mannen en die mannen zoiets hebben van "neh, hoef niet zo" behalve die ene dan!

En dat je je ouders aan moet horen, dt zou mij ook snel het pand doen verlaten :s Nu was ik er ook al uit met 17 maar door andere onstandigheden ;)
De mijne waren af en toe aant giechelen op zondag morgen... dan wisten wij genoeg:p

Je bent wel een koppige he! Iedereen loopt hier te roepen, "ga nou niet lopen testen voor je NOD", nee hoor, Betty heeft een extra gevoelige gedaan en weet uiteindelijk nog niets :p
eigewijze! Je hebt iig de rust terug gevonden, das dan iets he!

xx

hoi hoi!

jeeeetje.. werd vanmiddag om kwart over 2 gebeld.. of ik al kon beginne met werke.. dus ik: jah hoor.. okeej.. euhm.. nu?
dus ik in mn autotje na verweggistan gesjeesd en vanmiddag dus voor t eerst gewerkt weer.. was erg leuk.. lekker in de gymzaal gek doen en wiien..haha

thuis nog even n gordijntje opgehangen (da was k vanmiddag aant doen ma da ging dus nie door) en nu ff computeren en dan na bed.. ben kapot..

en of ik mijn ouders ooit betrapt heb? vast wel.. ma da heb ik verdrongen.. haha.. op zondag ochtend ging standaard de deur van mn ouders slaapkamer op slot.. tjah dan weet je ook genoeg.. ma die handboeien en zo.. da vergeet ik nooit weer:p

@betty: mijn moeder zei altijd betje ongeduld tegen me.. ma keb t nu veranderd in betty ongeduld.. mja als jij de rust voor jezelf dr in vind.. wie ben ik dan om te zeggen dat t nie slim is..

nou fijne avond allemaal!

liefs

Hahahahahahah dat ben ik!! Stront en strond eigenwijs en ik heb ook nog eens altijd gelijk :D Als ik het niet heb, maakt niet uit, toch heb ik gelijk!

Ik heb me de laatste 5 jaar elke keer opgegeven om mee te doen met expeditie robinson, ben dit jaar voor het eerst blij dat ik er niet bij zit, man oh man, 16 vrouwen op een eiland... Ik had in het vliegtuig al ruzie gehad denk ik.... :D

Liefs, Elena

Heeej,
@shari, Wat leuk dat je vanmiddag mocht beginnen! Gelukkig had je alweer ietsjes meer energie dan de afgelopen weken en hield je het vol!

@Betty, Ik herken me zelf zo in jou.. Ik ben net zo.. Ik weet het altijd beter.. ben ongeduldig eigenwijs en koppig! Wel belen dat ie negatief uit valt.. maar ja, je nod is pas zondag.. Je testte de vorige keer ook pas pos na je nod dus alles kan nog!

@Astrid, Op de 1 of andere manier wil ik er niet eens aan denken dat mijn ouders seks hebben of hebben gehad.. jakkie! Vind dat van jou ouders Betty, ook wel een beetje vreemd.. Ik hou daar echt wel rekening mee!
Maar ja, je Jordi het beter op een speelse manier de waarheid vertellen dan dat je het over 3 jaar weer moet wijzigen en wat anders moet gaan vertellen... Lastig hoor.. Uhh Mama waar komen baby's vandaan??

@Jenny, Klinkt toch raar.. Ook dat je huisarts zegt laat maar even afwachten en verder geen onderzoek. Hopelijk heb je gewoon klachtjes omdat je zwanger bent maar dat zal wel extreem vroeg zijn.. Heb je erg veel pijn normaliter?? Anders terug gaan en verder onderzoek eisen.. een echo maken is niet schadelijk.

Zo lekker house kijken.. niets leuker dan een gemene arts vage ziektes te zien genezen!

Liefs,

Terug
Bovenaan