Hallo dames!
Ik heb besloten er helemaal niks aan te doen...
Aan de dames dan he! Natuurlijk zijn er punten van mezelf die ik moet verbeteren, daar zijn die gesprekken voor! Maar nee, mijn echo krenken ze niet... Pff!
Ik heb net een vroege test gedaan, die was negatief... Heb wat minder hoop nu, maar voel me er niet neerslachtig om... Het geeft wat rust in mijn hoofd. Nu kan ik ervan uit gaan dat ik niet zwanger ben. Ben ik het alsnog wel (die kans bestaat, vorige keer teste ik ook na nod pas positief) dan is het mooi meegenomen! Maar nu hoef ik me er voor mijn gevoel niet elke minuut van de dag mee bezig te houden!
Ik kan amper bijbenen wat er allemaal verteld is, ik las dingen over knutselen, ouders betrappen en afspraken voor echo's...
Ik ben verre van creabea... Ben er zelfs bar slecht in! In het handelen wel, maar het bedenken niet!
Voor de dames, die echo's hebben, gaan krijgen, heeeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier!!!
En tja, het gevoelige onderwerp... Niemand wilt weten dat haar ouders ook aan sex doen... Bij ons was het ook een gevoelig onderwerp omdat mijn ouders vonden dat het onze zaken niet waren, maar ondertussen lagen alle kids 3 nachten in de week wakker omdat hun het vertikte om zachtjes te doen.. Dat was echt vreselijk en mijn ouders zijn daar erg asociaal in. Het boeit ze niet dat wij alles meekrijgen en daarnaast wordt er van ons verwacht dat wij geen commentaar leveren.. Dat deed (en doe) ik wel en het was niet voor niets dat ik met mijn 17de de deur uit ging natuurlijk. Sinds ik op mijzelf woon herstelt het contact weer wat met mijn ouders...
Ik ben zowaar weer een avondje vrij... Nog twee dagen, dan heb ik weekend! Heb er echt zin in.. En dan vanavond ook nog eens MIJN programma op tv *(expeditie robinson) dus mijn avond zal genieten worden... En niet te vergeten heb ik weer een heerlijke brownie gemaakt hahahahaha
Ik twijfel nog wel steeds over mijn lijf, veel witverlies (kan twee dingen betekenen) veel witverlies (kan ook beide kant op) voor de rest nergens last van...Ik ga er vanuit dat ik gewoon ongi ga worden... Ben gelukkig voor de volgende ronde wel vrij rond mijn eisprong... JOEPIE DE POEPIE!
Vriendlief komt eraan, ik ga even gezellig doen!
Liefs, Betty