Zwanger worden na een miskraam

Het is ook een zeer gevoelig onderwerp thuis, af en toe heb ik echt serieus gedacht dat mijn ouders geestelijk niet helemaal functioneren op ons niveau.. Niet lachen! Echt waar! Dat soortd ingen ga je herkennen!

Bij mij kan inderdaad van alles nog, maar heb nu niet meer zo de drang om te testen... Ik zie het wel of ik ongi word! En als ik dat niet wordt dan gooi ik er tegen die tijd wel een test tegen aan!

@Shari: Betty Ongeduld... Ja! Klopt wel ja, en die 2 regels kloppen ook! Bevalt je werk je? Zo wat ik lees namelijk wel!

Heb net lekker mijn winterkleding opgehaald bij mijn ouders van zolder (nou ja, een deeltje dan) Eerst moet het zomer gedeelte eruit, anders past niet al het winter gedeelte erin :D

Ik ga expeditie kijken!! Woei!!!

Liefs Betty

Hey Mayo, dat is het nou juist normaal voelde ik mijn eisprong "bijna" nooit, en dan nog dit lijkt er alles behalve op. Zelf denk ik toch dat het er misschien wel mee te maken heeft het begint namelijk ongeveer een week na mijn ongi en duurt tot een week a anderhalf voor de ongi..( vanaf de mk is dit zo ). Wel vond hij de plek waar de pijn zit te hoog voor de eierstokken zei hij.....zal wel. Meestal zit ie ernaast bedoel vorige keer ging ik heen ja ik ben zwanger ( toen het aan het innestellen was wist het zelf dus) hij bloedtest gedaan was negatief. Ik weer ik weet het zeker maar nee meneer was ervan overtuigd dat mijn bloed dan op dat moment allang hcg waarde moest aantonen. Een week later was ik dus terug met een pos test.Gelukkig heb ik er vandaag ook totaal geen last van. Wel een beetje van mijn buik, maar ja ben ook al paar dagen niet naar toilet geweest:S. Verder ook extreem veel witverlies hier dus hou nu stiekem hoop. Nog een dikke anderhalve week en dan weten we meer :)
Hoe voel jij je trouwens verder?

XXX

hallo ladies!

Sorry als ik niet zo veel reageer. Heb alles wel gelezen maar het blijft niet echt hangen. Das geen desinteresse maar ben echt bekaf!

Ben nog steeds wel bang enzo.Dat zal de komende tijd nog wel even zo blijven denk ik. Toch probeer ik gwn positief te zijn. Heb me zelfs al aangemeld bij moeders voor moeders! Volgende week dinsdag komt er een consulent langs. Dan gaat ze ook testen of ik voldoende hormonen in mn urine heb :S Denk dat ik zowiezo maandag nog even wil testen om te kijken of mn streepje dan nog duidelijker is geworden...of is dat niet een slim idee?

@mayo: Goed dat je zo'n vroege echo hebt! Als dat voor jou beter voelt moet je dat zeker doen! Ik denk dat ik volgende week de vk ga bellen. Weet nog niet of ik een vroege echo ga vragen. Ook als ik een vroege echo zou hebben kan er daarna nog zo veel mis gaan naar mijn idee...ben dan bang dat ik me er helemaal op vast pin dat alles goed zit (mocht het dan goed zijn)

@Astrid: ik ben dus jolien ;)

@sjaar: Wat lees ik? Je eerste werkdagje gehad? Was het leuk?

@Betty: jammer zeg!dat je een negatieve test hebt gehad! Laten we hopen dat het nog niets zegt!

@Jen: Al terug? En getest????

Ga zo mn bedje induiken! (of ik ben echt moe of het komt doordat het zo vroeg donker is. Heb echt het gevoel dat het al 12 uur is ofzo)

Liefs Jolien

goeiemorgen!

okeej allereerst: k zit te trillen van de zenuwen.. tis toch een beetje d-day vandaag.. straks om kwart voor 11 de echo.. en natuurlijk de hele nacht slecht geslapen (in mn droom heb ik mensen doodgeschoten samen met brad uit as the world turns.. kan je nagaan) en nu moet k over n uur en 20 minuten weg.. dus heel langzaam mn ontbijtje weg peuzelen en douchen.. vind het zoooo spannend!

ten tweede: jah keb mn eerste werkdag gehad.. erg anders ma wel heel erg leuk.. kreeg onder uit de zak van mn moeder dat ik had lopen rennen enzo.. mja volgens mij zijn er ook wel mensen die tot halverwege hun zwangerschap nog paardrijden enzo,,

@jenny: is dat je huisarts die je beschrijft? k weet nie of je waar jij woont meerdere huisartsen hebt.. ma je kan gewoon n ander zoeken als deze je niet bevalt..

liefs!

Ohhh gezellig hier, allemaal betweters, ik mag me aansluiten, al ben ik een stillere versie dan jullie dnek ik :p

Sjaar: handboeien, ahhhh, van je ouders... zo zijn mijn zus en ik vroeger eens op speurtocht gegaan naar sinterklaascadeautjes... (lang lang geleden) vonden we toch heeel iets anders!
Fijn dat je eerste dagje zo is bevallen! En wees blij dat je nog KAN rennen! Net wat je zegt er zijn zwangere diegekkere dingen doen he!
Succes strakjes! Spannend he, tblijft spannend! Zit vast helemaal goed en kijg je in april een prachtig babytje!

Betty: ik ben jaloers, ik kan het nog niet kijken want het internet is weer "op" moet nu een week wachten, bah!
House kijk ik trouwens ook maar gedownload van USA dus het "nieuwste" seizoen, computerventje he...

Jolien: (sorry ik haal jou wel eens door de war met Jenny) eng he is het weer terug zwanger te zijn. Lijkt me wijs dat je nog een keer test voor moeders voor moeders komt, ik werd er doodnerverus van: straks testen ze negatief!

Ik heb mijn papier voor de geboortekaartjes besteld! uiteindelijk precies de goede afmeting kunnen vinden! De box staat goed in de verf, na de thee weer verder, hij word moooooi, en ik word er een beetje blij van. Gisteren weer ff een dip, ik heb er echt meer moeite mee dan ik dacht zo lang in een andermans huis te wonen, ik mis mijn spulletjes mijn meubeltjes, mijn opgeruimde plekkie... it sucks soms hoor... nog ff doorbijten, hopelijk nog een maand of 3-4 en daarna ga ik NOOOIIIIT meer in een andermans huis wonen!

Sjaar: goodluck!

Ohhh gezellig hier, allemaal betweters, ik mag me aansluiten, al ben ik een stillere versie dan jullie dnek ik :p

Sjaar: handboeien, ahhhh, van je ouders... zo zijn mijn zus en ik vroeger eens op speurtocht gegaan naar sinterklaascadeautjes... (lang lang geleden) vonden we toch heeel iets anders!
Fijn dat je eerste dagje zo is bevallen! En wees blij dat je nog KAN rennen! Net wat je zegt er zijn zwangere diegekkere dingen doen he!
Succes strakjes! Spannend he, tblijft spannend! Zit vast helemaal goed en kijg je in april een prachtig babytje!

Betty: ik ben jaloers, ik kan het nog niet kijken want het internet is weer "op" moet nu een week wachten, bah!
House kijk ik trouwens ook maar gedownload van USA dus het "nieuwste" seizoen, computerventje he...

Jolien: (sorry ik haal jou wel eens door de war met Jenny) eng he is het weer terug zwanger te zijn. Lijkt me wijs dat je nog een keer test voor moeders voor moeders komt, ik werd er doodnerverus van: straks testen ze negatief!

Ik heb mijn papier voor de geboortekaartjes besteld! uiteindelijk precies de goede afmeting kunnen vinden! De box staat goed in de verf, na de thee weer verder, hij word moooooi, en ik word er een beetje blij van. Gisteren weer ff een dip, ik heb er echt meer moeite mee dan ik dacht zo lang in een andermans huis te wonen, ik mis mijn spulletjes mijn meubeltjes, mijn opgeruimde plekkie... it sucks soms hoor... nog ff doorbijten, hopelijk nog een maand of 3-4 en daarna ga ik NOOOIIIIT meer in een andermans huis wonen!

Sjaar: goodluck!

Goeiemorgen dames!

Ik heb me toch slecht geslapen!! Bah!! 2 ochtenddiensten achter de rug en dan vandaag uit kunnen slapen omdat ik een late dienst heb, wordt vanaf 6 uur om het kwartier wakker, bahbahBAH!

Ben ook een beetje nerveus, mag vanavond werken met 1 van die bewiste dames, dus ben erg benieuwd hoe ik daar op reageer...

Hier het idee dat ik gewoon ongesteld wordt, mijn tepels weten alleen nog niet wat ze willen, groot of klein zijn, maar ik denk dat mijn geest mijn lichaam voor de gek heeft gehouden. Beetje balen, maar ook niet zo heel erg... Het wachtten is het ergst!!! Als ik maar wat weet! Of ongi of zwanger, maar niet daartussen in... Het valt me op dat voor mijn zwangerschap wist ik niks van mijn cyclus, dan gaat de tijd lekker snel, ben je er helemaal niet bezig en tadaaa! In ene ben je zwanger! Nu weet je je cyclus en weet je dondersgoed wanneer het wachtten begint, de spanning van de vruchtbare dagen en de spanning van D-Day... Hmmm, wist ik nog maar niks!!

@Astrid: Ik kan het me goed voorstellen dat je je zo voelt in een ander zijn huis! Ik moet er niet zelf niet aan denken om weg te zijn bij mij spulletjes...

@Shari: Je hebt je wel eens eerder druk gemaakt voor de echo (logisch) en toen ging het ook goed!! Kop op meid, je gaat een prachtig kindje krijgen denk ik!!

Jen komt vandaag ergens terug volgens mij, woensdag is ze weg gegaan en het staat me bij dat het om drie dagen ging... Misschien is ze vanavond al op het forum, nog even afwachtten dus!

Ik moet mijn huishouden doen maar voel me vreselijk aangetrokken tot sex and the city seizoen 6... Denk dat ik dat maar ga kijken... Heb al wel afgewassen en de was opgevouwen en een was is aan het draaien dus heb toch nog wat gedaan!

Liefs Betty

Terug
Bovenaan