Zwanger worden na een miskraam

hee!
mag ik even klagen? Vandaag slechte dag hier, ik weet niet waarom. Misschien de confrontatie met dat bloeden weer. Ik voel me al de hele dag ***, ik kan ook niet stoppen aan de stomme bruiloft te denken over 6 weken. Ik zou dan 5 maanden moeten zijn en nu heb ik niks, het was alemaal zo perfect. Ik moet daar op de foto in de stomme grijze jurk, ik kan die andere zwangere daar niet ontlopen, het doet me allemaal zo zeer als ik daar aan denk. Ik zie er zoo tegenop he. Ik kan van manlief natuurlijk niet verwachten dat ie met mij eerder naar  onze kamer  gaat die avond, en het duurt ook nog eens twee dagen!!! Ik heb mijn vriend wel gezegd dat als ik in mei niet zwanger raak en ik heb mijn ei in juni op rond die bruiloft, dat ie wel zijn ding moet doen...., ik laat die stomme bruiloft niet een eventuele kans verpesten. Ik hoop maar dat ik in mei zwanger raak, ik wil het zooo graag, dat zou mijn gevoel iets velichten maar me nogsteeds niet in de feeststemming brengen... Pfff.. sorry hoor..

@Edith: ik weet niet wanner je terug bent, maar hoe was je vakantie?
@Crazygirl: weet je al meer?

@JoDi2: Tuurlijk mag je klagen, snap best dat je je ... voelt!! Hoe is het vandaag met je gegaan...

Ik heb vandaag een (Clearblue) test gedaan en het is een dikke, vette plus, dus ik ben hartstikke zwanger!! Túúrlijk ben ik blij, maar toch ook héél bang!! :-s Volgende week gelijk de verloskundige bellen, want ik wil toch wel graag rond de 7 weken een echo, misschien dat ik dan wat geruster ben...

Fijne dagen allemaal en tot gauw!!

Liefs crazy girl

Hee,
crazygril: fantisch zeg, wat snel en wzeer begrijpelijk dat je bang bent, zou ik ook zijn denk ik. Ik moet zeggen toen ik het las had ik wel een "auw..." gevoel, maar ja, het forum is "zwanger worden na een miskraam" he...

Nou echo gehad, was eerst niet zeker hoor want wederom was mijn afspraak nergens op de lijst de vinden en de vrouw in kwestie was ziek dus bellen voor een nieuwe afspraak...?!?!?! Ik ben inmiddels goed in mijn smeekbedes geworden merk ik, ik mocht er bij een ander tussen. Nou, alles is schoon ben netjes leeg, het laagje cellen is zich weer terug aant opbouwen dus alles is goed. Ik heb mijn eierstokken ook nog gezien vol met gezellige wachtende eitjes, heb er in de gauwigheid wel 9 geteld, maar ja er springt er maar eentje he!
Volgens meneer zou ik dus over een week of anderhalf een eisrpong kunnen verwachten, en kunnen we er voor gaan! Hoewel ie ook had geadvieseerd NOG een maand de pil te nemen voor dat laagje cellen, ja doei! maar ja in principe hoefde ik HELEMAAL niet terug voor een controle afspraak dus ga ik ook niet nog een maand pillen nemen.
We're back!
Ik ben alleen zoo zoo bang dat het nu veel langer gaat duren om een of andere reden,hoewel crazygirl me ook  wel hoop geeft plus met mijn pijn bij de eiprong (wat volgens meneer gewoon terug komt) heb ik er ook welvertrouwen in dat ik snel weer zwanger ben... dubbel...
xx

@JoDi: Kan me voorstellen dat het toch zeer doet toen je het van mij las... Daar was ik al bang voor... Sorry!? Hoe vervelend het ook is, je moet gewoon afwachten wanneer je NOD is...Ik vond het ook erg vervelend dat ik niet wist wanneer ik mijn NOD moest verwachten!! Normaal had ik een hele onregelmatige cyclus van gemiddeld 33 dagen. Na mijn miskraam was hij 28 dagen, dus gelukkig hoefde ik niet zo lang te wachten, want ik had het toen eigenlijk nog helemaal niet verwacht! Ik zal keihard voor je duimen dat het bij jou ook gelijk raak is!! ;-)

Fijn weekend!!

Liefs crazy girl

Hallo lieve meiden,
ik ben weer terug van een heerlijk weekje vakantie.
helaas wel een klein dompertje, op dag 2 van de vakantie RD's!!!
ben echt een dag flink teleurgesteld geweest hoor!
en ook nog ongesteld zijn op de camping met 5 min water voor 50 cent, nou ja, je kent het wel.
het heeft dus 7 weken en 5 dgn geduurd na de mk en 5 wkn en 5 dgn na de curettage!!!
Bah.
Gelukkig een lichte menstruatie van 4 dgn, dus het was wel te doen hoor.
Nou ja, heb nu tenminste weer een NOD: 24 mei.

@Astrid: jippie, van de pillekes af!!! go for it girl!!
@grazy: meid, ik kan het haast niet geloven, wat geweldig voor je!!!! O, ik hoop zo voor je dat alles goed gaat. Je geeft ons weer hoop hoor!!!
@suus: toch de MM in, helaas. Nou ja, of gelukkig....zo gaat er wel iets gebeuren he!

Knuffel,

Edith

Heee edith, daar ben je weer! Fijn dat je een fijne week hebt gehad? Nog een beetje  weer gehad ook?  Balen van je ms tijdens de vanakantie,zal je altijd zien he! Maar je hebt weer een NOD, zoals je al zei, he,klopt het nu ook van die pijnen die je had? is dat ong een week of twee geleden???  
Ik heb gister voor het eerst na mijn ms  een avondje pret in bed gehad, maar nu vanochtend weer vloeien! Houd het nou nooit eens op??? Het is wel weinig denk ik en lichtrozige maar toch? Heb ik nu nog een kans als ik hopelijk volgende week een ei heb? Ik baal zoooo van die lange nasleep van die   mk he!
Hopelijk vandaag een leuke dag, we gaan met de kindjes en een vriend naar flying kids, vor mijn zoontjes verjaardag nog,  een indoorspeeltuin, dus klimmen en klauteren vandaag, zal wel spierpijn worden vanavond!
@crazygirl: ja, auw, maar ja, daar gaan we toch allemaalvoor! Hopelijk gaat het deze keer wel goed voor jou!
xx

Terug
Bovenaan