hallo dames,
Zo!eens een keertje niet zo veel terug te lezen
Das handig want ik ben moe!
@Astrid: Lijkt me idd erg vreselijk! Ik woon op dit moment samen met mijn vriend in het huis van hem en zijn ex nog dus kan het me wel voorstellen. Nu is het verschil dat ik al weet dat we binnenkort naar ons eigen mooie huisje verhuizen
) en dat ik de meubels die hij nu heeft best mooi vind (afgezien van een paar dan
) dat scheelt wel denk ik. Maar voor jou komt er ook einde in zicht toch?
@Sjaar: Goed meid! Gefeliciteerd met je mooie echo
genietse de komende tijd!
@Betty: benieuwd hoe het op je werk is gegaan! Wel balen dat je miss weer ongi wordt. Naja we wachten nog ff af...who knows!
Ik voel me vandaag weer wat beter over mn zwangerschap. kreeg vandaag echt steken in mn borsten en ze beginnen meer pijn te doen. Goed teken dacht ik zo
Daarbij was ik vanaaf zowaar een beetje misselijk! (nog nooit zo blij geweest met misselijkheid
) Ik heb het alleen meer als ik te snel of iets te grote hoeveelheden in één keer eet (net zoveel als ik normaal doe maar nu kan ik het minder hebben, voelt dan continu als een baksteen in mn maag en alsof het weer omhoog komt) of als ik echt honger heb.
Had wel ontzettend slecht geslapen vanacht zeg!Ben gewoon zo bezig met die kwaaltjes dat ik zelfs half slapend nog lig te checken of ik wat voel (hoe stom!)Mn vrien had gedroomd over baby's vertelde hij vanmorgen. Hij had 2 babykonijntjes
die opeens in een echte baby veranderde...hij wist niet wat ie ermee moest toen het begon te huilen enzo...aaahw hij is een beetje onzeker zei ie vandaag (niet negatief maar bang dat ie het niet goed doet enzo)
Nou ik ga mn bedje in duiken. Tot morgen!
Liefs Jolien