Zwanger worden na een miskraam

goeiemorgen!

@astrid: hoe voelt da last van je bekken? kad gister beetje spierpijn in mn benen van t renne van donderdag.. ma nu vannacht draaide ik me om..en net of allebei mn heupen eruit schoten.. en nu is die spierpijn verplaatst na mn heupen..doet ook echt pijn nu..:S hoe ist verder? de box al klaar? wij gaan vandaag beginne met t kamertje leeghalen enzo:D

@jolien:fijn dat je je wat zekerder voelt nu! heb je de vk al gebeld? of toch nog even wachten.. aaah en wat schattig (sorry:p) dat je vriend droomt over babykonijntjes.. hihi

@betty: goed gedaan meid! je hebt trouwens echt roturen om te werke volges mij.. k zie t zo vaak dat jij pas midden in de nacht terug bent en dan al weer vroeg moet beginne!
en wat betreft je ongi.. wacht nou eeens af!!! :p

liefs!

Hey dames,

Ik ben weer terug van weg geweest, heb 3 nachten niet geslapen, maar wat was het heerlijk om lekker met mn kinders (67 pubers) op stap te zijn!! Ze vonden het zelf ook zo ongelofelijk leuk, de meesten waren nog nooit een nachtje zonder familie weg geweest!

Hier gisterenavond een test gedaan, negatief, ik heb maandag mn NOD, dus wacht nog even af, als ik het woensdag niet ben gooi ik er nog een testje tegenaan.
Heb namelijk nog steeds veel last van slijmverlies, en dat heb ik normaal helemaal niet een paar dagen voor de NOD.

@ betty, gezellig dat je er ook bent, wat grappig dat je zo van expeditie robinson houdt, mn nichtje heeft 2 jaar terug meegedaan aan expeditie robinson. die is toen heel erg ver gekomen (was de versie met 100 deelnemers en ze zat toen bij de laatste 6 volgens mij)

@ alle andere dames, wel veel gekletst, maar weinig gebeurd eigenlijk, fijn dat alle echo's goed waren!

Waar is elena eigenlijk???

Ik ga me snel voorbereiden, ik krijg vanavond 25 eters, dus ga mn huis opruimen, schoonmaker, eten klaarmaken enz, enz.

Spreek jullie morgen nog wel

LIEFS!!!!

ZWANGEREN:

Astrid -Zwanger! - kind 3 28-03-2010
Shari(SJAAR) -Zwanger! kind 1 13-04-2010
Marjoleine(KEANOSMAMA)-Zwanger! - kind 2 30-05-2010
Jolien(Dametje26)-Zwanger!- 01-06-2010

NOD's:

Elena- NOD 27/09- ronde 2 na 1e mk- kind 1
Jenny (JENNYBABEK)- NOD27/09 - ronde 1 na mk- kind 1
Jen(KNUTSELJUF)-NOD 28/09 -ronde 2 na 2e
mk- kind 2
Edith - NOD 2/10- ronde 3 na 2e mk - kind 3

Hee.
Jen: fijn dat je het leuk hebt gehad!

Sjaar: bekkenpijn voel ik iig vooral in mijn schaambotje uitstralend naar beneden en aan de onderkant van mijn rug.Idd met draaien in bed doet het zeer maar dan toch vooral dat schaambotje. Houd het wel in de gaten, je zou zomaar ook een pechvogeltje kkunnen zijn die het vroeg krijgt.
Box is bijna klaar, nog 1 deeltje!

Jolien: wat lief dat het jou mannetje ook zo bezeig houd zeg :)

vandaag naar schoonmoeders int ziekenhuis. Maar eerst speel-o-theek.
Oh, als ik op mijn rug lig kan ik die bal in mijn buik nu ook zien! Jon vind het nog steeds maar niets, ik mag er niet op duwen want dan maak ik het kapot!
x

Eindelijk!!!!!!!!! Heb me bank af gekregen vandaag. Wat een rotklus was dat zeg maar het resultaat mag er zijn. Doe dit alleen noooiiiiiit meer een bank opnieuw bekleden pfff. Heb vandaag wel een lekker dagje, best moe en nog steeds last van me buik ( nog steeds geen wc gezien:s ) maar me humeur is in ieder geval een heellll stuk beter :).
Hoe gaat het? Iedereen nog wat leuks gepland voor dit weekend?

XXX

Dames leven jullie nog?
Ik ga lekker me bed in denk dat ik ziek ga worden ofzo, last van me buik moe en super koud ( vooral me voeten heb marjoo en drie paar sokken aan haha) Nou als jullie er niet zijn mag ik aannemen dat alles goed gaat met iedereen?

Hoi meiden, gisteren niet thuis geweest, mar ik ben niet de enige denk ik ;)

Betty: en? en? en? en?

vandaag ook weer eten bij de fam dus ik lees jullie vanavond wel weer
Liefs as

Goeiemorgen dames...

Ik weet nog niks :D Ik heb niet getest en ik ben nog niet ongesteld...

Ik wacht mijn ongi even af vandaag en morgen en mocht ie er dan nog niet zijn test ik dinsdag ofzow. Al denk ik niet dat het nodig is hoor mijn onderbuik en rug voelen erg bekend pijnlijk dus de ongi zal er wel aankomen!!

@Jen: Welcome back!! Jij ook nog negatief tot nu toe... Je zal zien, wij komen gewoon wat trager op gang met de hormonen :p Blij dat je het leuk hebt gehad, ik moet er niet aan denken!! 67 Pubers!!! Een pure zelfmoordactie voor mij, alle respect voor jou!

@Shaar: Welkom in de zorg he...! En een ochtenddienst na een avonddienst is ook niet mijn favo, al werk je wel meteen 16 uur in 24 uur tijd. (15:00 tot 23:00 en dan van 07:00 tot 15:00)

Ik krijg buikpijn, ik ga even plassen!

Liefs, Elena

Terug
Bovenaan