Zwanger worden na een miskraam

Hallo meiden,

Ik heb braaf met jullie meegelezen maar heb gewoon niet zoveel te vertellen.... Elena, Jen,Jenny, Succes vandaag en morgen.. Hopelijk als nog een positieve test!

Gisteren voor het eerst sinds maanden dat Keano ergens is blijven logeren. Hij blijfst slapen bij mijn broer en toen ze wegreden heb ik toch een potje zitten janken.. Nou nou.. Ik dacht dat kleine kinderen moeite hadden met afscheid nemen maar ik leek wel een baby.. Versterk door de hormonen denk ik maar.
Wel lekker gegeten gisterenavond en 's avonds lekker naar de film geweest. Harry Potter 6. Heeft iemand h'm al gezien.. Vaag einde..
Nu net wakker.. Heerlijk aan mijn kopje koffie. Straks mijn kleine man weer halen..

Ik lees jullie vanavond weer!

Liefs, Mayo

He meiden het lijstje klopt niet helemaal mijn ongi staat namelijk op 5 oktober ( cyclus 30 dagen ) als het vandaag zou moeten komen zijn we namelijk pas 3 weken verder ( laaste ongi 3 sept )

Hallo dames,

hier niks van een ongi te bespeuren... Wordt nu langzamerhand wel gek hoor! Heb wel hoofdpijn, zere tepels en veel nultjes op mijn tepels...

Ik weet het niet meer... Ik wacht wel weer gewoon af, ben letterlijk gewoon moe van al dat wachtten en doen bah!

Ik heb Harry Potter 6 ook gezien, ben een grote fan, maar ik vond film 6 echt heel vaag en zelfs tegen vallen... Ik heb de boeken ook gelezen en tot nu waren de verfilmingen wel aardig maar deel 6... Neuhh... Moet hem nog maar eens zien als ie op dvd komt misschien dat ik er dan anders over denk!

Voor de rest hier ook niet veel te vertellen, heb filmdag op de bank... Ben moe, lekker cold mountain kijken! Vriendlief ook moe en ligt nu zelfs even op bed.. Heerlijk, die rust!

Liefs, Betty

Hey meis geef de moed niet op...wie weet is je eitje nog bezig met een plekkie zoeken waardoor je nog geen hormonon hebt. Op dit moment kan het nog alle kanten op ( helaas want begrijp goed dat je wilt weten hoe en wat ). Sterkte

xxx

hallo allemaal!

Hier een heerlijk weekendje gehad! Echt super mooi weer!Veel gewandeld en terrasje gehangen. Volgende week nog even werken en dan heb ik eindelijk een weekje vrij! Gaan we met de fam. naar een bungalow. Gezellig met mn neefje en nichtje erbij (van 4 en 1,5 jaar) :))

@Elena: Balen meid! Maar wie weet test je volgende week alsnog positief! Ik testte de vorige zwangerschap ook pas na meer dan een week over tijd positief. Effe afwachten nog...

@mayo: is vlgns mij niets babyachtigs aan hoor ;) mijn moeder huilde ook altijd als wij uit logeren gingen voor een weekje vroeger. Ik vond dat als kind zijnde altijd zo apart. Voor ons was logeren bij mn opa en oma altijd een feest dus dan snapte ik dat niet :p maar ach je hebt dan in ieder geval het idee dat je mama echt om je geeft ;)
Ik heb harry potter ook gezien in de bios! Viel idd erg tegen. Vond het nogal zoetsappig enzo en idd vaag einde. Ook de dood van proff dandoldoor (of hoe die ook maar heet :p) was niet zo spectaculair..maargoed miss is het volgende deel beter! :)

Verder ook niet veel te vertellen hier. Ga zo ff filmpje kijken en niet al te laat op bed..moet morgen weer om half 8 beginnen.

Fijne avond iedereen!

Liefs Jolien

hee, ik ben ook vorige week gegaan naar de bios, harry potter (sliep bijna halverwege...) en toen het afgelopen was had ik zoiets van "hu? heb ik iets gemist???" dus ik vond het ook niet zo bi.
Iemand ice age gezien???

Betty: wie weet wie weet...

Mayo: de eerste keer dat mijn kids voor het eerst naar hun VADER gingen na onze "scheiding" heb ik ook staan janken hoor, en toen ze een week gingen ook, daar ben je toch moeder voor! Geeft niets hoor!

Ik ben strontchagerijnig dus ik houd het lekker kort, ben hele weekend bij de fam geweest en nu heeft mijn leuke schoonzusje het voor elkaar (min of meer dan, ik ben nog niet uitgdiscussierd) dat de plannen met kerst en oud en nieuw omgedraaid worden want schoonmoeders vind dat leuker... tja, maar schoonvaders en vriendin vind kerst ook leuker dan oud en nieuw en dat was de afspraak. Ik heb er nu al geen zin in, want als ik zeg dat ik het liever terug omgedraaid heb dan ben ik weer de boze boer he... die liever bij de vaders kant van de fam is (ja! nu even wel aangezien iedereen mij negeert!) maar we zien, ik ben eerlijk gezegd erg benieuwd of ik hierin steun ga krijgen van Jon aangezien ie de laatste keer totaal niet voor me opkwam toen er iets te discussieren viel...
Ik ga lekker fruit en eten en gezellig eens franse tv kijken, bah!
Liefs

Terug
Bovenaan